Geen excuses meer voor spelfouten

Gestart door Raphie, oktober 31, 2006, 22:21:09

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

Firefox 2.0 is uit!  ;D

En deze heeft een ingebouwde spellingcontrole voor meer dan 50 talen!
Deze spellingcontrole werkt in alle velden waar je tekst kan typen.
Dus vanaf nu kan iedereen foutloos posten (als die wil natuurlijk en grammaticale fouten buiten beschouwing gelaten)
JBL PRX Power!

spotmatic

En dat heb jij wel nodig? ;D

Ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten. Een klein foutje moet toch kunnen? Of ben je het gezeik over spel- en taalfouten op dit forum zat?  :)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

patrick_vdb

Hoi,

Ik krijg nu al medelijden met Audiofiel, hoe moet hij zijn tijd gaan besteden nu er geen spellingsfouten meer staan in de postings?

Ik denk dat ik maar uit liefdadigheid stug blijv doorgaan ;D ;)

mvrg

Patrick

only1nékes

Citaat van: patrick_vdb op oktober 31, 2006, 22:24:22
Hoi,

Ik krijg nu al medelijden met Audiofiel, hoe moet hij zijn tijd gaan besteden nu er geen spellingsfouten meer staan in de postings?

Ik denk dat ik maar uit liefdadigheid stug blijv doorgaan ;D ;)

mvrg

Patrick

;D
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

Raphie

Citaat van: spotmatic op oktober 31, 2006, 22:23:56
Of ben je het gezeik over spel- en taalfouten op dit forum zat?  :)

Inderdaad, ik typ vaak snel en letters komen dan wel eens in verkeerde volgorde op m'n scherm.
voorheen drukte ik gewoon op verzenden, maar nu kijk ik eerst even snel naar de rode onderstreping en klik een paar keer op de rechter muis knop. Kleine moeite en geen Audiofiel op m'n dak  ;D
JBL PRX Power!

Audiofiel

Citaat van: patrick_vdb op oktober 31, 2006, 22:24:22

Ik denk dat ik maar uit liefdadigheid stug blijv doorgaan   ;D ;)

Spellingfouten. :-X

Wel grappig dat de fout eerder zat dan dat je hem wilde maken... ;) ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Raphie op oktober 31, 2006, 22:28:39
Inderdaad, ik typ vaak snel en letters komen dan wel eens in verkeerde volgorde op m'n scherm.

De snelheid van typen is niet recht evenredig met de volgorde van de letters, Raphie. :P

Citeervoorheen drukte ik gewoon op verzenden, maar nu kijk ik eerst even snel naar de rode onderstreping en klik een paar keer op de rechter muis knop. Kleine moeite en geen Audiofiel op m'n dak  ;D

Toch wel. Als Vuurvos 2.0 er voor zorgt dat je alle samenvoegingen als losse woorden gaat schrijven... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

Citaat van: Audiofiel op oktober 31, 2006, 23:06:22
De snelheid van typen is niet recht evenredig met de volgorde van de letters, Raphie. :P
Dat beweer ik ook niet, maar de meeste van mijn spelfouten komen door te snel typen  ;)

Citaat van: Audiofiel op oktober 31, 2006, 23:06:22
Toch wel. Als Vuurvos 2.0 er voor zorgt dat je alle samenvoegingen als losse woorden gaat schrijven... ;D
Ik schreef dit inderdaad ook aan elkaar en FireFox gaf inderdaad aan dat dit los moest. hoewel mijn gevoel ook zegt dat het 1 woord moet/kan  zijn.  ;)
JBL PRX Power!

Audiofiel

Citaat van: Raphie op oktober 31, 2006, 23:31:21
Ik schreef dit inderdaad ook aan elkaar en FireFox gaf inderdaad aan dat dit los moest. hoewel mijn gevoel ook zegt dat het 1 woord moet/kan  zijn.  ;)

Dat wordt opgelost in versie 3.7 :P ;D

DA BoSS

Raphie, goede tip!

Heb gelijk geupgrade, ziet er  8) uit...
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

patrick_vdb

Hoi,

Citaat van: Audiofiel op oktober 31, 2006, 23:04:01
Spellingfouten. :-X

Wel grappig dat de fout eerder zat dan dat je hem wilde maken... ;) ;D

;D

Kijk, dat bedoel ik nou...wie ben ik om jou dit soort pleziertjes te ontnemen ;D

mvrg

Patrick

Audiofiel

Citaat van: patrick_vdb op november  1, 2006, 08:10:57
Kijk, dat bedoel ik nou...wie ben ik om jou dit soort pleziertjes te ontnemen ;D

Wie jij bent? Onze gezellige moderator uit het Zuiden des Lands! :D

Raphie

Audiofiel, jij moet leraar of online taal coach gaan worden joh :D

Je beleeft zo veel plezier aan het verbeteren van medeforumleden, dat je volgens mij een roeping tot leraar bent misgelopen.
JBL PRX Power!

Audiofiel

Citaat van: Raphie op november  1, 2006, 08:25:57
Audiofiel, jij moet leraar of online taal coach gaan worden joh :D

Je beleeft zo veel plezier aan het verbeteren van medeforumleden, dat je volgens mij een roeping tot leraar bent misgelopen.

Wie denk je dat er achter de spellingcontrole in jouw versie van Firefox zit? ;)

DA BoSS

Citaat van: Audiofiel op november  1, 2006, 08:39:27
Wie denk je dat er achter de spellingcontrole in jouw versie van Firefox zit? ;)

....jij niet.... ;)

(inkoppertje ;D)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...