Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on March 10, 2019, 08:23:53
Maakt niet uit voor hoe mensen kijken naar anderen. Of iets dan bewezen is of complete larie maakt echt niet uit. Dat zie je maar weer...

Wellicht.

Toch denk ik dat de blik van een atheïst op de gelovige anders is dan vise versa.

Leuke voor bij een bakkie.

RalphH

#7851
Quote from: chansig on March 10, 2019, 09:42:33

Andere hunkering die ontstaan is na gister...een echte hele dikke vette sub. De BK is gaaf, maar die SVS bij Ralphh is tha bomb. Waarom in een klein hok ? Omdat het kan.



"Omdat het kan", dat zijn de fijne uitspraken!
Ben benieuwd wat het wordt. Staat r niet ergens een leuke 15" rythmik?  :headbanging:


Hebben ze qua stoelen bij de Pronto ofzo niets leuks staan? Of een ikea bankje, die worden ook in stukken geleverd als de trap op een probleem is.
Of moet het een actieve zit zijn vanwege je rug?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Timvg

Quote from: chansig on March 10, 2019, 09:42:33

Andere hunkering die ontstaan is na gister...een echte hele dikke vette sub. De BK is gaaf, maar die SVS bij Ralphh is tha bomb. Waarom in een klein hok ? Omdat het kan.


Of meerdere sub(je)s? Zelfs één zo'n SVS ga je met gangbare muziek zelden ten volle benutten, denk ik.

chansig

Quote from: Baardmannetje on March 10, 2019, 10:13:42
Wellicht.

Toch denk ik dat de blik van een atheïst op de gelovige anders is dan vise versa.

Leuke voor bij een bakkie.

Klopt...maar dat is ook niet wat ik zeg. Perspectief doet er in zoverre toe dat het alleen voor die persoon belangrijk is en daarmee zijn perspectief. Wij vinden daar dan wat van, vanuit ons eigen perspectief. En wat mij is 1+1=2 ook meer leidend dan 1+1=3.

Bakkie is altijd lekker, onderwerp maakt dan niet uit.

Quote from: RalphH on March 10, 2019, 10:35:44
"Omdat het kan", dat zijn de fijne uitspraken!
Ben benieuwd wat het wordt. Staat r niet ergens een leuke 15" rythmik?  :headbanging:


Hebben ze qua stoelen bij de Pronto ofzo niets leuks staan? Of een ikea bankje, die worden ook in stukken geleverd als de trap op een probleem is.
Of moet het een actieve zit zijn vanwege je rug?

Beiden duren nog wel even. Mijn schoonpa is vrachtwagenchauffeur geweest en rijd nu af en toe nog wel eens. Zal hem eens vragen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Timvg on March 10, 2019, 10:42:12
Of meerdere sub(je)s? Zelfs één zo'n SVS ga je met gangbare muziek zelden ten volle benutten, denk ik.

Dan ga ik weer terug naar 2 maanden terug. De 2e sub is mede verkocht tbv de Tacx. Maar 2 Arendals zijn ook mooi... :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Timvg

Quote from: chansig on March 10, 2019, 10:43:52
Dan ga ik weer terug naar 2 maanden terug. De 2e sub is mede verkocht tbv de Tacx. Maar 2 Arendals zijn ook mooi... :D

Gr. Hans

Of laten we het anders stellen. Wat mis je momenteel in de weergave?

chansig

Eigenlijk niets...zou echt zijn: Gewoon omdat het kan.

Gister was ik erg tevreden met wat ik hoorde. Ach zodra geld weer kan rollen, gaat het bij mij vaak alle kanten op. Ga me eerst focussen op een stoel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Ik denk dat zo'n vrachtwagenstoel veels te actief zit...

:eh:

chansig

In de zin van te diep in veert ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Timvg

Misschien heb je, zoals ik, gewoon nood aan meerdere sets over het huis heen, of dat kan is een andere vraag natuurlijk.

chansig

 :D

Ws slaap ik vanaf het moment dat ik voorstel dan in de schuur.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on March 10, 2019, 10:54:39
In de zin van te diep in veert ?

Dat veren lijkt me wel lekker, zeker met een buttkicker eronder, maar ik doel meer op de houding. Je wilt lekker onderuit kunnen zakken toch?

op eigen verzoek verwijderd.

En trouwens... Volgens mij krijg jij die sub die Ralph had staan niet eens in je rukbunker geparkeerd.

:P  ;D

chansig

Als je er 8 uur in kan rijden dan kan je er ook een paar uur in zitten om muziek te luisteren. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Weet ook niet of het een slimme zet is. Oriënteren....schoonpa eens vragen etc.

Quote from: Baardmannetje on March 10, 2019, 10:59:43
En trouwens... Volgens mij krijg jij die sub die Ralph had staan niet eens in je rukbunker geparkeerd.

:P  ;D

Goeie....voor hetzelfde geld sta je daar weer onder aan de trap. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Decoupeerzaag in de buurt?

:P

Wat betreft die stoel,  als je toch tot aanschaf overgaat krijg je van mij zo'n Michelin mannetje voor op je dakkapel.

;D

chansig

Tsja...maar gebleven bij muziek luisteren en wat sport kijken. Ook leuk.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Niet meer aan het schuiven geweest dus.
Wat de sub betreft, die past wel naar boven toch?

Laat je in iedergeval niet door een smal trapgat tegenhouden, je weet wat ze zeggen:
Be brave enough to live life creatively. The creative place where no one else has ever been. ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Nee ook niet echt en mooie spreuk. Ben niet zo brave...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Ik moest was even google voor op, zelf had ik dat nooit kunnen verzinnen natuurlijk.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Staat wel heel intelligent...zo'n spreuk.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Wel ja? Vond t altijd maar soso, maar als t echt wat toevoegd... :thumbs-up:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Zeker in het Engels. Niet onderschatten...mensen kijken daar echt tegenop:

Zo...die is slim, een alles zeggende spreuk en in het Engels.  :headbanging: :headbanging: :headbanging:

Fijne avond nog...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Staaled

Op die fiets zou ik Power Sound Audio kiezen.
Eerste op het forum en mogelijk in NL.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Vraag voor de slimmeriken onder ons. Achter mij staan drie panelen.  Achter de panelen  loopt het dak schuin af en zit er nog een meter lengte achter. Staan op ongeveer drie meter van de speakers. In de panelen zit 5 cm rukwool. En de panelen zijn dicht aan de achterkant.

Is het beter om de achterplaat van de panelen af te halen ? En hoe slim is het om achter de panelen nog 10 cm rukwool te plaatsen ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.