Set van Hans

Started by chansig, October 27, 2006, 18:49:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

HuubF

Op een gegeven moment kun je beter een koptelefoon opzetten!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Die heb ik ook nog...ik ben er overigens nog niet over uit hoor.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Je set op zolder, ik zou het niet doen. Ik ken iemand die een complete set van de huiskamer naar de zolder verhuisde, beneden een eenvoudig setje neerzette en welgeteld minder dan 10 keer op zolder zat en altijd in de huiskamer zat.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

i2Paq

Quote from: frank2 on March 12, 2018, 08:06:08
Je set op zolder, ik zou het niet doen. Ik ken iemand die een complete set van de huiskamer naar de zolder verhuisde, beneden een eenvoudig setje neerzette en welgeteld minder dan 10 keer op zolder zat en altijd in de huiskamer zat.

Ik deel je mening.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

twani


op eigen verzoek verwijderd.


op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: HuubF on March 12, 2018, 07:14:15
Op een gegeven moment kun je beter een koptelefoon opzetten!

Vooral 's avonds.

Is ook best te genieten, trouwens.

chansig

Quote from: frank2 on March 12, 2018, 08:06:08
Je set op zolder, ik zou het niet doen. Ik ken iemand die een complete set van de huiskamer naar de zolder verhuisde, beneden een eenvoudig setje neerzette en welgeteld minder dan 10 keer op zolder zat en altijd in de huiskamer zat.

Quote from: twani on March 12, 2018, 08:23:17
En ik ook.
Quote from: i2Paq on March 12, 2018, 08:20:34
Ik deel je mening.

Quote from: Baardmannetje on March 12, 2018, 08:42:05
Ik niet.

Allemaal leuk en aardig die meningen...maar ik kan er echt niets mee. Kan jullie niet verbieden je mening te uiten, maar ik zit er niet op te wachten. Niet omdat het onzin is wat er gezegd wordt, maar omdat ik zelf de afwegingen moet maken en jullie wel/niet niets bijdragen in dit proces.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markus2

#5908
Quote from: i2Paq on March 12, 2018, 08:20:34
Ik deel je mening.

Ik deels. Als de handel beneden staat, ga je er sneller voor zitten. Zeker als het gezin te bedde is. Aan de andere kant; Boven heb ik mogelijkheden en flexibiliteit die beneden gewoonweg niet haalbaar of handig is.

Dan maar iets minder vaak "serieuze luistersessies" en met meer genot (of minder irritatie zo u wil). Ik zit overigens vaker dan tien keer boven, dat dan wel.


Edit: Je hebt inderdaad niets aan mijn mening.  ;D
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

Kwabbernoot

Quote from: chansig on March 12, 2018, 09:46:49
Allemaal leuk en aardig die meningen...maar ik kan er echt niets mee. Kan jullie niet verbieden je mening te uiten, maar ik zit er niet op te wachten. Niet omdat het onzin is wat er gezegd wordt, maar omdat ik zelf de afwegingen moet maken en jullie wel/niet niets bijdragen in dit proces.

Gr. Hans

Dat kan allemaal wel zijn maar toch ben ik het ook met Frank eens.

Groeten...

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on March 12, 2018, 09:46:49
Allemaal leuk en aardig die meningen...maar ik kan er echt niets mee. Kan jullie niet verbieden je mening te uiten, maar ik zit er niet op te wachten. Niet omdat het onzin is wat er gezegd wordt, maar omdat ik zelf de afwegingen moet maken en jullie wel/niet niets bijdragen in dit proces.

Hoi Frank3 of Huub2

Misschien gewoon je topic dichtgooien?

:headbanging:


Roksan

Quote from: chansig on March 12, 2018, 09:46:49
Allemaal leuk en aardig die meningen...maar ik kan er echt niets mee. Kan jullie niet verbieden je mening te uiten, maar ik zit er niet op te wachten. Niet omdat het onzin is wat er gezegd wordt, maar omdat ik zelf de afwegingen moet maken en jullie wel/niet niets bijdragen in dit proces.

Gr. Hans

Één voordeel, jij hoort binnen 10 seconden of het wat is.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

eddy135

Quote from: chansig on March 12, 2018, 09:46:49
Allemaal leuk en aardig die meningen...maar ik kan er echt niets mee. Kan jullie niet verbieden je mening te uiten, maar ik zit er niet op te wachten. Niet omdat het onzin is wat er gezegd wordt, maar omdat ik zelf de afwegingen moet maken en jullie wel/niet niets bijdragen in dit proces.

Gr. Hans
Misschien moet je dan gewoon dit soort probleem stellingen voor je houden, en ons er niet mee lastig vallen... :hmmm:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Ach jongens...wat tillen jullie er zwaar aan. Van mij mag je reageren wat je wilt....van mij part wordt je heel erg boos om wat ik mogelijk wil gaan doen. Ik geef alleen aan dat ik er niets mee kan. Nu is dat erg vervelend voor alle mensen die een mening hebben...maar zeker niet mijn probleem.

Ik deel wat ik wil delen en nogmaals...reageer wat je wil. Ik geef alleen aan dat ik er niets mee kan. Zou het jammer vinden als jullie je tekort gedaan zouden voelen doordat je het idee krijgt dat ik niets met de meningen doe of er niet op reageer. Nu heb ik jullie gewaarschuwd (al 2 keer). Maar laat je niet tegenhouden....echt niet. Is ook niet wat ik zeg/vraag.

Misschien heeft Eddy wel een punt en had ik mijn gedachten niet moeten delen. Maar het is al gedaan...sorry als ik mensen op het verkeerde been heb gezet. En dat ik er niet op zit te wachten....mmmm...beetje verkeerde woordkeuze. Het is namelijk ook zo dat ik er niet, niet op zit te wachten. Het stoort me namelijk ook niet.

Zo...wat mij betreft schijnt de zon weer...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Fijn om te horen, hier regent het intussen... ;D

Tenslotte zijn we (de meeste van ons, althans) sociale wezens, dus de mening van anderen doet er natuurlijk altijd wel toe..
Maar misschien wil je iets anders horen? De argumenten welke gegeven worden kan je iig. ter overdenking meenemen..

Succes met je beslissing, en maak je geen zorgen om anderen, jij bent de enige die er last van hebt, wij hoeven niet op zolder te zitten, haha  :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

op eigen verzoek verwijderd.

Wat vof kabels gebruik je eigenlijk, Hans?

chansig

Quote from: Baardmannetje on March 12, 2018, 17:31:30
Wat vof kabels gebruik je eigenlijk, Hans?

Goeie vraag...de beste.

@Eddy: als ik de vraag zou hebben dan doen de antwoorden er zeker toe. In dit geval heb ik geen vraag. Maar was het dus een vraag aan mezelf. Kan me niet voorstellen dat iemand met een reden komt die het allemaal duidelijk maakt voor me. Nogmaals...misschien had ik de gedachtes niet moeten delen. Maar ik verwachtte dus geen advies oid.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Quote from: chansig on March 12, 2018, 18:11:24
Goeie vraag...de beste.

@Eddy: als ik de vraag zou hebben dan doen de antwoorden er zeker toe. In dit geval heb ik geen vraag. Maar was het dus een vraag aan mezelf. Kan me niet voorstellen dat iemand met een reden komt die het allemaal duidelijk maakt voor me. Nogmaals...misschien had ik de gedachtes niet moeten delen. Maar ik verwachtte dus geen advies oid.

Gr. Hans
Ik snap t.. :)
Je weet het zelf het beste.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

In dit geval helaas wel. Het is ook niet heel ingewikkeld qua aantal afwegingen. Kan alleen niet zeggen of ik zeker weet dat ik er met regelmaat ga zitten.

Qua geluid vertrouw ik er wel op dat het top kan gaan klinken.

Ik laat het wel weten.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Heb je nu een aparte groep voor audio Hans, en zo ja wil je dat ook op zolder?


Xander32

Zitten we de 24e met tien man op 3 x 3 meter  ::) Knus.

Quote from: chansig on March 12, 2018, 18:25:58
In dit geval helaas wel. Het is ook niet heel ingewikkeld qua aantal afwegingen. Kan alleen niet zeggen of ik zeker weet dat ik er met regelmaat ga zitten.

Qua geluid vertrouw ik er wel op dat het top kan gaan klinken.

Ik laat het wel weten.

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Moet kunnen....en dan nu een grove grap.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Tjeb on March 13, 2018, 05:49:38
Heb je nu een aparte groep voor audio Hans, en zo ja wil je dat ook op zolder?

Nee en nee.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

Mooi, dan kan Bruintje ook van de straat af... :)