Rob's stereoset

Gestart door Rob_H, september 22, 2006, 21:17:25

Vorige topic - Volgende topic

Del member

Citaat van: Rob_H op juli 14, 2007, 11:37:54
Weer al even geleden dat ik iets van me heb laten horen.

Maar er is weer nieuws van het front. Ik heb me een nieuwe voorversterker aangeschaft
De JC2 van Parasound

wat foto's

Mvg. Rob

Zulke dingen gebeuren tijdens de solden  O0

M

LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

Rob_H

De P3 staat in de te koop sectie.
Dus voor diegene die intresse hebben. ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=62152.0

Mvg. Rob

Rob_H

Hey,

In afwachting op de verkoop van mijn A21 eindversterker (zie te koop sectie) ben ik toch al halvelings aan het rond zien voor een paar amp bases voor de JC1's.
Het oog was gevallen op de soundboard van Callas Audio, kent iemand deze en zo ja is er verschil hoorbaar met deze soundboard?

Ik ben vooral geïnteresseerd omdat deze in dezelfde kleur leverbaar zijn dan mijn FE rack en omdat ze een pak goedkoper zijn.

Maar alles op zijn tijd. ;)

Mvg. Rob

beunky

Vraag Martin_M maar ff, die kan je vast wel helpen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Rob_H

Citaat van: beunky op augustus  9, 2007, 10:34:29
Vraag Martin_M maar ff, die kan je vast wel helpen.

Merci  ;), ik zal hem eens een mail sturen.

Mvg. Rob

Rob_H

De JC1's zijn binnen  ;D

Weldra eens een bestelling plaatsen voor 2 callas audio sound boards.

En nu genieten ...

Mvg. Rob

molle

Vet 8)

Om schrik van te krijgen O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Stefan S.

Tjonge, dat ziet er inderdaad erg imposant uit! Jij gaat volgens mij erg genieten de komende tijd  :D

B.J.

Rob_H

Citaat van: molle op augustus 30, 2007, 23:34:24
Vet 8)

Om schrik van te krijgen O0

Merci,

Om schik van te krijgen? --> valt wel mee hoor  :), als alles meezit komt er binnenkort een plaatsje vrij onderaan in mijn rack.
Dan ziet het er al wat minder imposant eruit  ;D
Nu genieten en de boel wat laten bezinken.

Mvg. Rob

R

Deleted member

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Del member

Mooi spul ! Gaan de Nautili ook geupgrade worden ? beetje overkill voor een 805'je ?

Rob_H

Citaat van: 4G op augustus 31, 2007, 14:02:33
Mooi spul ! Gaan de Nautili ook geupgrade worden ? beetje overkill voor een 805'je ?

Thanks guys...

@ 4G:

Overkill? Die reactie heb ik al eens gekregen in het topic van de verkoop van mijn oude A21 versterker.  ;D

Ja en nee, zeker niet als het aan komt op finesse en power, maar misschien is de prijsverhouding tussen versterking en speakers nu wat zoek.
De volgende grote stap zal wel het upgraden van speakers zijn.
Maar ik wacht nog een beetje af, dit omdat een vloerstaande luidspreker niet echt past in mijn huidige luisterruimte.
Mijn vriendin werkt pas en we zijn zowat aan het rondzien voor bouwgrond, huis, enz...

Voorlopig doen we het zo dan maar.

Mvg. Rob

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

neverywhere

I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Rob_H

Citaat van: TheSpeedSkater op augustus 31, 2007, 23:02:25
Ja, het is afzien met zo'n set ;)

Zo bedoelde ik het nu ook weer niet  ;D

Mvg. Rob

Magura

Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

Maximus_Aurelius

Mooie eindtrap(jes)  ;D , dat word inderdaad genieten.
Ik weet en durf het te zeggen dat je Nautilus 805 nu nog lekkerder en mooier gaan spelen.
Er is ook een voordeel je zult nu en in de toekomst geen zorgen meer te hebben of ze nou moeilijk aanstuurbare speakers aansturen.
Heb je op dit moment de eindversterkers zo op de grond staan?
Je kunt er ook cerapucks onderzetten in plaats van een soundboard of eindversterkerbasis.
Heb het zelf geprobeerd met mijn eindversterkers(monoblocken) en het werkt echt heel goed.

Overkill? dit hoor ik bij bijna alle monitor speakers die iemand heeft , zelfs bij MBL 311E of de Dynaudio C1 of de Piega C2LTD.Dit zijn luidsprekers waar vele vloerstaande speakers nog niet eens in de buurt komen in dezelfde prijsklasse en ook in hogere prijsklasse.
Is altijd overkill bij personen omdat het in hun ogen schijnbaar niet zou gaan flinke versterkers met monitor speakers.
Is precies hetzelfde om te zeggen dat een monitor speakers niet in grote ruimte gaan  :D :D , luister eens alleen al naar de MBL 311E en Dynaudio C1 deze speakers zeggen genoeg door te antwoorden "geen paniek ik vul de ruimte uitstekend"

Ik moet er altijd hard om lachen over zo'n uitspraken met (grote of dikke) versterkers op monitor luidsprekers dat het overkill is  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

P.S: Probeer maar eens de MBL 311E met kleine versterker(s) aan te sturen , zal je niet lukken :)  ;D ;D , ik denk een Dynaudio C1 idem.
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rob_H

Citaat van: Maximus_Aurelius op september  2, 2007, 19:03:46
Ik weet en durf het te zeggen dat je Nautilus 805 nu nog lekkerder en mooier gaan spelen.
Er is ook een voordeel je zult nu en in de toekomst geen zorgen meer te hebben of ze nou moeilijk aanstuurbare speakers aansturen.
Je kunt er ook cerapucks onderzetten in plaats van een soundboard of eindversterkerbasis.
Heb het zelf geprobeerd met mijn eindversterkers(monoblocken) en het werkt echt heel goed.

Overkill? dit hoor ik bij bijna alle monitor speakers die iemand heeft , zelfs bij MBL 311E of de Dynaudio C1 of de Piega C2LTD.Dit zijn luidsprekers waar vele vloerstaande speakers nog niet eens in de buurt komen in dezelfde prijsklasse en ook in hogere prijsklasse.
Is altijd overkill bij personen omdat het in hun ogen schijnbaar niet zou gaan flinke versterkers met monitor speakers.
Is precies hetzelfde om te zeggen dat een monitor speakers niet in grote ruimte gaan  :D :D , luister eens alleen al naar de MBL 311E en Dynaudio C1 deze speakers zeggen genoeg door te antwoorden "geen paniek ik vul de ruimte uitstekend"

Ik moet er altijd hard om lachen over zo'n uitspraken met (grote of dikke) versterkers op monitor luidsprekers dat het overkill is  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

P.S: Probeer maar eens de MBL 311E met kleine versterker(s) aan te sturen , zal je niet lukken :)  ;D ;D , ik denk een Dynaudio C1 idem.

Merci  ;)

Ze staan op dit moment nog op de grond ja, maar zoals ik al vermeld heb ga ik binnenkort eens 2 callas audio soundboards bestellen.
Dat ontkoppeling van eender welke apparaat een verschil geeft weet ik ondertussen  :), als bekijkt wat mijn Pagode rack teweeg bracht.
Ook moet ik me nog een powercord aanschaffen want mijn loopwerk is voorlopig met een standaard netsnoer aangesloten  :o

Mvg. Rob

henk93

Citaat van: Maximus_Aurelius op september  2, 2007, 19:03:46

Deze vloerstaanders komen denk ik wel iets boven de buurt uit ;D

Rob_H

Citaat van: henk93 op september  2, 2007, 22:08:52
Deze vloerstaanders komen denk ik wel iets boven de buurt uit ;D

Mooie set hoor, ik heb eens een smaakvolle recensie van uw set door "Hififreak" gelezen  ;)

Mvg. Rob