Rob's stereoset

Gestart door Rob_H, september 22, 2006, 21:17:25

Vorige topic - Volgende topic

advr

op de een of andere manier zie ik dit:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Roeland22

Ik zie ook foto's zonder problemen hoor :s Mss even wachten tot het zandlopertje weg is?  ;D
Cambridge Audio CXA81 - Volumio Rivo - Astin Trew AT3500+ - Schiit Bifrost 2 - VPI Scout/Goldring 2400/Graham Slee Reflex - PSU 1 - Q Acoustics Concept 30 - SVS SB 2000 Pro

Rob_H

Citaat van: Roeland22 op november 19, 2007, 10:00:02
Ik zie ook foto's zonder problemen hoor :s Mss even wachten tot het zandlopertje weg is?  ;D

Ik denk het ook, eventjes geduld hebben.  ;D

Mvg. Rob

advr

helaas ook gedaan, na 10 min. vond ik het wel welletjes, ben toe aan een nieuwe pc ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Rob_H

Citaat van: advr op november 19, 2007, 21:00:49
helaas ook gedaan, na 10 min. vond ik het wel welletjes, ben toe aan een nieuwe pc ;D ;D

Misschien ook aan een snellere internetverbinding  ;D

Mvg. Rob  ;)

advr

Citaat van: Rob_H op november 19, 2007, 22:43:36
Misschien ook aan een snellere internetverbinding  ;D

Mvg. Rob  ;)

3 mb is het maar, maar dat moet snel genoeg zijn 8) 8)

Rob_H

Citaat van: advr op november 19, 2007, 22:59:59
3 mb is het maar, maar dat moet snel genoeg zijn 8) 8)

Hey, Ad

Dat moet inderdaad snel genoeg zijn, misschien een foto posten die je waarschijnlijk het meeste interesseert.

De North Star combi:

Mvg. Rob
P.s.: hopelijk zie je het, het is ook maar één foto hé  ;)

advr

GAtverdarrie, die zie ik ook niet :o :o

advr

dan mijn helft maar. ;D ;D

de andere helft komt end volgende week :o :o 8)

Rob_H

Dan ook maar eens gebruik maken van de HT-forum server  ;D

Hopelijk zie je het nu want anders geef ik de moed op.  ;D
En wat zijn je eerst indrukken met je nieuw loopwerk of is het enkel statisch opgesteld?

Mvg. Rob

advr

Hoi Rob,

Wees gerust, het ligt aan de FF thuis, op het werk zie ik via FF de foto's wel!! 8) 8)

Helaas is het nog een statisch geheel. De DAC 192 moet nog komen..... Zit nu zonder. Ik heb mijn cd speler ook al verkocht dus nu alleen nog DVD's en platen. Hopelijk is de DAC er eind volgende week....

Jouw geheel is ronduit prachtig. De Extremo is de volgende stap en daarnaa een keer de White Gold cable.  :o :o 8)

Bedankt voor de moeite omtrent de foto's!!

Ad.

Roeland22

Hey Ad,

Heb je de cache van Firefox al eens geleegd, cookies en geschiedenis gewist? Dat zal waarschijnlijk wel helpen ;) Download anders eens CClean en draai die eens op je PC thuis (en dan wel alles van FF aanvinken natuurlijk  ;D )
Cambridge Audio CXA81 - Volumio Rivo - Astin Trew AT3500+ - Schiit Bifrost 2 - VPI Scout/Goldring 2400/Graham Slee Reflex - PSU 1 - Q Acoustics Concept 30 - SVS SB 2000 Pro

advr

Citaat van: Roeland22 op november 21, 2007, 10:09:25
Hey Ad,

Heb je de cache van Firefox al eens geleegd, cookies en geschiedenis gewist? Dat zal waarschijnlijk wel helpen ;) Download anders eens CClean en draai die eens op je PC thuis (en dan wel alles van FF aanvinken natuurlijk  ;D )

Hoi Roeland,

Jeetje wat een tips allemaal, ik ga het vanavond zeker allemaal eens uitproberen al weet ik even niet wat CClean is... :o 8)
Ik zal CClean gaan zoeken, is het zoiets als regclean?

Groet,
Ad.

Roeland22

Hey Ad,

Het cleant ook je registry ja, maar doet nog veel meer. Het ruimt allerhande rotzooi op je HD op zoals temp bestanden, cookies, internetcache, ...

Was een linkje vergeten daarstraks, sorry...

http://www.ccleaner.com/

advr

Hoi Roeland,

Alles uitgevoerd wat je had gezegd maar geen effect...  ::)

Laat maar zitten, ik kijk wel via IE7. :P :P

Bedankt voor alle tips, maar we vervuilen zo dit prachtige topic! ;D ;D

Ad.

Rob_H

Citaat van: advr op november 21, 2007, 20:31:08

Bedankt voor alle tips, maar we vervuilen zo dit prachtige topic! ;D ;D

Ad.

Geen probleem hoor, Ad  ;)
Maar welke netsnoeren ga je nu gebruiken voor de NS combi? Ben benieuwd naar de tip die PatrickvdB u heeft gegeven. ;D
Ikzelf gebruikt tot grote tevredenheid Kimber netsnoeren, héél neutraal.

Mvg. Rob

advr

Patrick gebruikt wat eigen maaksels als interlink en netsnoeren van doodgewoon VMYK kabel zonder afscherming ;D
Heel basic dus.

Ik speel nu even met een LAT MK2 op de DAC en een KEMP powercable op het transport ;D

En tot mijn verrassing is de DAC MKII gebalanceerd, dat had de MKI volgens mij niet. Dat scheelt weer want dan ik mijn dure XLR kabel gewoon blijven gebruiken ;D ;D

Rob_H

Citaat van: advr op november 22, 2007, 22:50:40
Patrick gebruikt wat eigen maaksels als interlink en netsnoeren van doodgewoon VMYK kabel zonder afscherming ;D
Heel basic dus.

Ik speel nu even met een LAT MK2 op de DAC en een KEMP powercable op het transport ;D

En tot mijn verrassing is de DAC MKII gebalanceerd, dat had de MKI volgens mij niet. Dat scheelt weer want dan ik mijn dure XLR kabel gewoon blijven gebruiken ;D ;D

Mooi hoor Ad, dat wordt genieten geblazen  ;D
Veel plezier met de NS combi  ;)

Mvg. Rob

advr

Hoi Rob,

Dank je, ik ben er zeer happy mee, zeker nu de DAC MKII ook gebalanceerd is. maar ik verval in herhaling :P :o :o

Waar laat jij die magnetisch puk als je een cd's draait?

Groet,
Ad.

advr

het staat nu even achter elkaar anders kan ik geen cd's eruit halen ;D ;D

Rob_H

Citaat van: advr op november 23, 2007, 13:28:56

Hoi Rob,

Dank je, ik ben er zeer happy mee, zeker nu de DAC MKII ook gebalanceerd is. maar ik verval in herhaling :P :o :o

Waar laat jij die magnetisch puk als je een cd's draait?

Groet,
Ad.

Dat kan ik geloven dat je gelukkig zijt, ik begrijp je vraag van die puck wel niet goed?
Bedoel je waar ik de puck laat als ik GEEN cd's speel?
Die gaat gewoon terug het loopwerk in, het loopwerkt draait toch niet omdat er geen cd in zit.

Mvg. Rob

Rob_H

Citaat van: advr op november 23, 2007, 13:29:59

het staat nu even achter elkaar anders kan ik geen cd's eruit halen ;D ;D

Je Graaf versterker gaat niet tussen de rack zeker  ???

Mvg. Rob

advr

Rob,

nee, daar wordt ie te warm voor. :o   de afstand tot de plank wordt dan wel erg klein. :P

maar ik vond de DAC al aardig warm met het transport er bovenop... het lijkt me beter ze niet te stapelen. er zitten nu ook koel gaten in ;D

zo achter elkaar kan wel even

Ad.

Maximus_Aurelius

Het is lang stil geweest in dit topic.Ik denk ik ga het toch even de stilte verbreken :D
Zijn de Callas audio Soundboards al binnen?
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Rob_H

Hey,

Je hebt gelijk, het is hier wat te stil geweest. :)
Maar de Callas Audio soundboards heb ik nog altijd niet binnengekregen.  :(
Ik heb wel vorige week een mail gekregen van Ron dat ze in de maak zijn. Het is hopelijk een kwestie van dagen. 
Het wordt wel eens tijd want ik ben er nu al meer dan 3 maanden op aan het wachten.

In de tijd dat het zo stil is geweest heb ik wel nog het volgende getest:

Pass Labs X250.5 en X350.5 eindversterkers
B&W 804S luidsprekers

Mvg. Rob