Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

AbZ

Citaat van: Bas Akkerman op juli 10, 2013, 20:10:58En nu buikpijn...? Daarom koop ik ze zelden, even los van de prijs... :blink:
Pondje verse kersen van de markt voor 1.50, geen centje pijn.
Koop je ze in Den Haag bij de juwelier of zo?

Bas Akkerman

Citaat van: AbZ op juli 10, 2013, 20:15:07
Pondje verse kersen van de markt voor 1.50, geen centje pijn.
Koop je ze in Den Haag bij de juwelier of zo?
Dat zou je haast zeggen. Toch maar wat meer naar de markt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ

De aarbeien waren 1.20 maar ja, die kan je niet aan je oren hangen.
Misschien kan je juwelier dat wel oplossen.

Deleted member

Citaat van: Bas Akkerman op juli 10, 2013, 20:13:35
Ligt het aan zijn knipoog? Die begrijp ík dan weer niet... ;D

Bovendien is 'jouw' een bezittelijk voornaamwoord, dus ik vermoed dat de zin nog niet af is....  ;)
Stereo-fan for life!

Deleted member

Citaat van: Bas Akkerman op juli 10, 2013, 20:10:58
Ja en Paco, wel frappant, jullie bevindingen weten jullie altijd uitgebreid te verwoorden. Maar is het toch zo dat jullie daar verder niet bewust over denken. Het gewoon ervaren en opschrijven?
En nu buikpijn...? Daarom koop ik ze zelden, even los van de prijs... :blink:

Ik probeer altijd wel na te denken over hoe ik mijn ervaringen onder woorden ga brengen. Formulering is belangrijk, want je  probeert iets subjectiefs onder woorden te brengen, en dat is altijd erg lastig. Dat is ook het probleem waar Frank -denk ik- tegenaan loopt: je ervaart iets en hebt daar een woord voor ('zwarter' of 'meer pakkend geluid' bijvoorbeeld) en als je dan vaak experimenteert en je ervaringen opschrijft verval je automatisch in dezelfde bewoordingen. Het is lastig om dat goed over te brengen, vind ik zelf.
Stereo-fan for life!

Snowmaster

Toch zit in dat aardbei verhaal de crux.
Ik snapte binnen een paar woorden de gedachte achter dit vergelijk, anderen kunnen er geen chocola van maken. Waarschijnlijk gaat voor audio hetzelfde op.
Er zijn waarschijnlijk te veel forumleden die nog nooit een aardbei geproeft hebben en dan proberen ze een abx fruittest te doen. Heel erg lekker en ook gezond, maar de aardbei gaan ze waarschijnlijk niet herkennen.
Forumleden die plastische beschrijvingen helemaal niets vinden, worden ook knettergek van zo'n fruitverhaal..... :clapping:.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Deleted member

Plastische bewoordingen begrijp ik wel hoor, maar dat abx-verhaal kon ik geen chocola (met of zonder aardbeien :D) van maken...
Stereo-fan for life!

chansig

Het clubje kan ook alleen maar bestaan omdat er mensen zijn die het niet horen. Dus bedankt.

Blijf elkaar lekker kietelen...

Gr Hans

Citaat van: Snowmaster op juli 10, 2013, 21:26:47

Ik snapte binnen een paar woorden de gedachte achter dit vergelijk, anderen kunnen er geen chocola van maken. Waarschijnlijk gaat voor audio hetzelfde op.
Er zijn waarschijnlijk te veel forumleden die nog nooit een aardbei geproeft hebben en dan proberen ze een abx fruittest te doen. Heel erg lekker en ook gezond, maar de aardbei gaan ze waarschijnlijk niet herkennen.
Forumleden die plastische beschrijvingen helemaal niets vinden, worden ook knettergek van zo'n fruitverhaal..... :clapping:.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Snowmaster

Citaat van: chansig op juli 10, 2013, 21:32:45
Het clubje kan ook alleen maar bestaan omdat er mensen zijn die het niet horen. Dus bedankt.

Blijf elkaar lekker kietelen...

Gr Hans

Gr Hans

Kietelen? 
Voelen kan ook....bv. een abx test met vrouwen.
Herken geblinddoekt je eigen vrouw...best spannend...net doen of je haar niet herkend en dan lekker doorvoelen bij al die anderen......mmmm

Tsjonge, wat schrijf ik vanavond een onzin op. Zal wel aan het weer liggen  :D
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Deleted member

Citaat van: Snowmaster op juli 10, 2013, 21:38:55
Kietelen? 
Herken geblinddoekt je eigen vrouw...best spannend...net doen of je haar niet herkend en dan lekker doorvoelen bij al die anderen......mmmm

Zow... enneh... wat vindt 'mevrouw Snowmistress' daar nou van?  :angel:
Stereo-fan for life!

frank2

Citaat van: technative op juli 10, 2013, 21:41:09
Zow... enneh... wat vindt 'mevrouw Snowmistress' daar nou van?  :angel:

Die leest dit topic gelukkig nooit...... ;D
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

AbZ

Citaat van: Snowmaster op juli 10, 2013, 21:26:47
Wat bazel je nu weer allemaal.  Iedereen snapte dat aardbeiverhaal van Audioloog. 
Alleen John drukte zich vervolgens wat onhandig uit.  Dus wie heeft er iets niet begrepen? 

Bovendien kan je idd geen chocola van aardbeien maken.  Neem dat maar van mij aan.

chansig

Kietelen? 

Ik denk eerder aan de aardbeesies met chocola...

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

twani

Kietelen? 

Meet and greet organiseren?

Deleted Member 2

AbZ

Citaat van: twani op juli 10, 2013, 22:24:59
What's on a Zandvoort man's mind...  ;D

Bij Snowmaster zullen de zekeringen nu wel doorbranden?

AbZ

Kwabbernoot

Citaat van: chansig op juli 10, 2013, 22:02:59
Ik denk eerder aan de aardbeesies met chocola...

Gr Hans
En die kunnen dan wel weer veranderd worden in drommesarissen maar weer niet in kamelen. Zoiets toch? Maar dat zien we morgen dan wel weer.  ::)

Groeten...

Pinohelmond

Citaat van: twani op juli 10, 2013, 22:24:59

Hoe verder ik naar beneden aan het scrollen was hoe meer ik op een foto van jou zat te wachten.. Tikkeltje voorspelbaar. Maar je maakt er mensen blij mee  :D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

twani

lynch1979

Citaat van: twani op juli 11, 2013, 09:08:16
Tip:  open de foto en speel met je "scrollwieltje" :tongue2:

Als het daar dan maar wel bij blijft  :D

Raphie

Citaat van: twani op juli 11, 2013, 09:08:16
Tip:  open de foto en speel met je "scrollwieltje" :tongue2:
pixelmania ?

heb je hem ook in high res dan? wel ordie hoor die camel toes die over het draadje heen hangen :D
JBL PRX Power!

twani

Ordie? kan zijn maar weet zeker dat jij ook gebiologeerd kijkt als je de dames zo tegenkomt ;D

frank2

Citaat van: twani op juli 11, 2013, 09:37:52
Ordie? kan zijn maar weet zeker dat jij ook gebiologeerd kijkt als je de dames zo tegenkomt ;D

Ik denk dat bijna iedereen inderdaad wel even kijkt Twani, maar ik zou het niet prettig vinden als mijn vrouw zo zou lopen op het strand.

BACK ON TOPIC
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren