Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Deleted member

Hah! Likkende en blaffende honden is helemaal Henk's ding! Daar houdt 'ie van! LOL  :D  :nowink:
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Citaat van: frank2 op februari  6, 2013, 08:35:16
En als de "dames" dan eindelijk geradbraakt en moe uit de zwevende auto rollen zijn ze er nog niet want dan moeten ze ook nog langs de 2 likkende en blaffende, zeer woest aandachttrekkende wittige viervoeters voor ze eindelijk het domein van mij kunnen betreden..... ;D

je doelt op die twee wandelende basstraps?

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Deleted member

Citaat van: chansig op februari  6, 2013, 15:45:39
Die blaffende honden...links of rechts ?

Gr Hans

Bij mij wel, bij Frank gaan ze waarschijnlijk de hele kamer door... LOL
Stereo-fan for life!

Snowmaster

Hey, hey, dat zijn mijn vriendinnetjes !
Bij binnenkomst direct de dames goed aandacht geven want dan heb je daarna geen kind meer aan ze.
Ze zijn al wel op leeftijd en verliezen behoorlijk wat van hun vacht. Dat merk je vanzelf als je weer in de auto stapt  :D.

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Deleted member

Citaat van: Snowmaster op februari  6, 2013, 22:11:28
...en verliezen behoorlijk wat van hun vacht. Dat merk je vanzelf als je weer in de auto stapt  :D.

Houdt Henk ook van... Vindt 'ie geweldig! ROFL  :clapping: :D
Stereo-fan for life!

Snowmaster

Citaat van: technative op februari  6, 2013, 22:15:05
Houdt Henk ook van... Vindt 'ie geweldig! ROFL  :clapping: :D

Ha,ha,....ik lig hier helemaal dubbel....wordt mooi dagje voor Henk  :thumbs-up:  :D.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

twani

Citaat van: Onder013 op februari  6, 2013, 08:56:43
je doelt op die twee wandelende basstraps?
Ze hebben er zelfs een speciaal ras voor :P

Bas Akkerman

Citaat van: twani op februari  6, 2013, 22:28:58
Ze hebben er zelfs een speciaal ras voor :P
Moeilijk ras. Gaat alleen maar zijn eigen gang en gehoorzamen? Ho maar! Schijnt wel heel goede oren te hebben overigens en zijn heel lief.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Pinohelmond

Vandaag is de grote dag niet? Ben benieuwd naar de verslagen naderhand!

Have Fun!!  ;D ;D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

chansig

Ja dames...veel plezier vandaag. Maar zoals we weten als dames bij elkaar zijn hebben ze weinig nodig om zich te vermaken.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Bas Akkerman

Dank heren. Ben een beetje verkouden, dus niet op mijn best, maar het wordt zeker gezellig. Ik val in herhaling, maar ik ben benieuwd!

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Coax AQ Carbon

Pinohelmond

Citaat van: Bas Akkerman op februari  7, 2013, 08:48:38
Dank heren. Ben een beetje verkouden, dus niet op mijn best, maar het wordt zeker gezellig. Ik val in herhaling, maar ik ben benieuwd!

Je ziet ook wat wit en die rode neus voorspeld ook niet veel goeds..  :hehe:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Bas Akkerman

frank2

Gisteren nog een beetje zitten tweaken aan mijn set en na gisteren een uurtje te hebben geluisterd rond 5 uur vond ik de set goed klinken al zijn er nog wel kleine wensen.
Ik heb de set ontdaan van stof, de phono VV aangesloten en over een uur gaan de versterkers aan zodat ze goed op temperatuur zijn, en zal op de achtergrond Sky Radio zijn best doen om mij te vermaken met muziek totdat Onder13 en Bas hier hun opwachting maken. Waarna ik weer met nieuwe muziek te maken krijg, en daarnaast ook nog met enkele interlinks zodat ik mijn beruchte Johan interlink eens kan afzetten tegen een dure of zeer dure Audioquest.

Het wordt gezellig, en de tijd zal voorbij vliegen, wat het meestal doet.
Ik heb er zin in... leuk!
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Vik

Citaat van: frank2 op februari  7, 2013, 09:49:00
Gisteren nog een beetje zitten tweaken aan mijn set en na gisteren een uurtje te hebben geluisterd rond 5 uur vond ik de set goed klinken al zijn er nog wel kleine wensen.
Ik heb de set ontdaan van stof, de phono VV aangesloten en over een uur gaan de versterkers aan zodat ze goed op temperatuur zijn, en zal op de achtergrond Sky Radio zijn best doen om mij te vermaken met muziek totdat Onder13 en Bas hier hun opwachting maken. Waarna ik weer met nieuwe muziek te maken krijg, en daarnaast ook nog met enkele interlinks zodat ik mijn beruchte Johan interlink eens kan afzetten tegen een dure of zeer dure Audioquest.

Have fun!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Deleted member

Stereo-fan for life!

VlisChris

Citaat van: Bas Akkerman op februari  6, 2013, 23:03:56
Moeilijk ras. Gaat alleen maar zijn eigen gang en gehoorzamen? Ho maar! Schijnt wel heel goede oren te hebben overigens en zijn heel lief.

Kenissen van me hebben er zo eentje. Heerlijk om te zien. Als hij met de hond loopt is dat meer meetrekken. Als zij met de hond loopt wil die nog van zijn plek komen. Maar om nu te zeggen dat die luister? Anders gezegd: hij luistert heel goed. Zodat die weet wat die vooral niet moet doen :P

frank2

Citaat van: technative op februari  7, 2013, 15:56:34
En, hoe is het met de "woefers" van Frank?  :D

Ze zijn net een klein half uur weg.... dus morgen zullen ze wel wat schrijven over de woefers...
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

YamahaRXV

Citaat van: frank2 op februari  7, 2013, 20:49:05
Ze zijn net een klein half uur weg.... dus morgen zullen ze wel wat schrijven over de woefers...

En, had het ''luisterpannel'' scherpe pennen bij zich, of waren ze mild gestemd deze keer..... ;) :D

Ik verwacht eigenlijk vanavond al een review van Henk  :pompom:  (hij is toch een nachtbraker  :P)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

johnhifi

Citaat van: frank2 op februari  7, 2013, 09:49:00

Zo'n geweldige set hebben en dan zo'n ***-******zender luisteren. Ik zou bijna zeggen je verdient die set niet.  ;)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).