Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

dre73

CiteerJe negeert deze gebruiker. Toon me het bericht.

dit staat nu bij elk waardeloos bericht van B. ! 8)
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Former member 78

Krijgen zijn berichten ineens meer inhoud :D 

dre73

Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Former member 78

dre73

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Lex Groningen

Citaat van: chansig op maart  3, 2012, 08:05:29
Ik hou ook van Andre...

Gr Hans

Citaat van: dre73 op maart  3, 2012, 08:09:09
dank je hans!

jij bent ook speciaal. :D

Hier bloeit iets moois op het forum.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

frank2

Citaat van: erik s. op maart  3, 2012, 07:08:35
het moge duidelijk zijn dat of B. niet kan lezen, of B. niet weet hoe een stroomconnector er uit ziet.

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

chansig

Citaat van: Alex Groningen op maart  3, 2012, 08:21:02
Hier bloeit iets moois op het forum.

Speciaal is zoiets van: eigenlijk is Hans heel raar.. ;D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Peerless Monster

Citaat van: chansig op maart  3, 2012, 08:25:16

Gr Hans

Apart is wellicht een beter woord ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Lex Groningen

Citaat van: chansig op maart  3, 2012, 08:25:16

Gr Hans

Ik weet het, Hans, maar durfde het niet te zeggen. ;)
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

chansig

Raar en apart..Ook goed. Komt ws omdat ik gewone stroomkabels/stekkerblokken/speakerkabels/interlinks ed gebruik... :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Former member 78

Maar wel gehakt speakers Hans, dat dan weer wel :D

Kwabbernoot

Citaat van: B. op maart  3, 2012, 04:40:59
Nogmaals, maar dan alvast met een klein voorzetje..

Je hoort verschil tussen stekkers. Je bent het (waarschijnlijk) eens dat dit ligt aan de opbouw en de gebruikte materialen. Als jij vervolgens een schroef contact AANPAST door er een smerend middel op los te laten, denk je dan niet dat je (in de zelfde theorie verwijzend als jouw mindsetting verklaringen) deze hele klankeigenschappen weer compleet aanpast?

Op zich lijkt mij dit wel een valide vraag. Alleen een beetje jammer dat hij opnieuw gesteld wordt als het allang duidelijk is dat Frank hem toch niet gaat beantwoorden.

Groeten...

Deleted member

Citaat van: Kwabbernoot op maart  3, 2012, 13:41:37
Op zich lijkt mij dit wel een valide vraag. Alleen een beetje jammer dat hij opnieuw gesteld wordt als het allang duidelijk is dat Frank hem toch niet gaat beantwoorden.

Groeten...

Citaat van: Antoine op maart  1, 2012, 21:58:56
Een "believer" weet dat de schroeven die Frank bedoelt alleen 't binnenwerk van de stekker in de omhuizing houden...

Citaat van: erik s. op maart  3, 2012, 07:08:35
het moge duidelijk zijn dat of B. niet kan lezen, of B. niet weet hoe een stroomconnector er uit ziet.

chansig

En ?

Ik ben het wel met Kwabber eens dat de vraag valide is. Net zo valide als dat Frank er geen antwoord opgeeft.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

frank2

Het mag een valide vraag zijn maar ik vind het nogal "vreemd" als mensen het antwoord al gegeven hebben:

Een "believer" weet dat de schroeven die Frank bedoelt alleen 't binnenwerk van de stekker in de omhuizing houden...
citaat van antoine

Lijkt me toch wel duidelijk....

chansig

Coax AQ Carbon

Deleted member

Oh, dat believer was natuurlijk een quote van Chansig. Ik vind 't inmiddels een term met een negatieve bijklank.

Over die schroeven die komen dus niet in contact met de geleidende delen van de stekker/powercable maar houden alleen het binnenwerk in de huls vast. Dat dat beetje smeren van een schroef daar klankverschil kan geven is wel heel vergezocht dus het suggereert inderdaad dat B. niet weet hoe zo'n IEGO/Bals/Furutech/HiFi-Tuning/Oyaide stekker (allen steken op dezelfde manier in elkaar op dat vlak) in elkaar steekt. Het is dus net zo "dom" als Raphie/B's vragen naar de verschillen tussen groene/grijze/atoomstroom. Ik vraag me af of deze mannen 'in 't echte leven' ook zo indringend zullen inbreken in een gesprek tussen mensen als ze niks van 't onderwerp af weten of het onderwerp onzin vinden. (edit: dit laatste is uiteraard een retorische 'vraag')

Deleted member

. (oeps, quote gedrukt i.p.v. verander)

Staaled

Citaat van: Antoine op maart  3, 2012, 14:31:45
Oh, dat believer was natuurlijk een quote van Chansig. Ik vind 't inmiddels een term met een negatieve bijklank.

Over die schroeven die komen dus niet in contact met de geleidende delen van de stekker/powercable maar houden alleen het binnenwerk in de huls vast. Dat dat beetje smeren van een schroef daar klankverschil kan geven is wel heel vergezocht dus het suggereert inderdaad dat B. niet weet hoe zo'n IEGO/Bals/Furutech/HiFi-Tuning/Oyaide stekker (allen steken op dezelfde manier in elkaar op dat vlak) in elkaar steekt. Het is dus net zo "dom" als Raphie/B's vragen naar de verschillen tussen groene/grijze/atoomstroom. Ik vraag me af of deze mannen 'in 't echte leven' ook zo indringend zullen inbreken in een gesprek tussen mensen als ze niks van 't onderwerp af weten of het onderwerp onzin vinden. (edit: dit laatste is uiteraard een retorische 'vraag')
De schroeven van de betere furutech pluggen maken contact met de aarde van de plug.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

S@m

Citaat van: Hipster op maart  3, 2012, 15:13:12
De schroeven van de betere furutech pluggen maken contact met de aarde van de plug.

??? Dat 'moet' je even uitleggen...

frank2

Ik gebruik IeGo Gold stekkers, die maken geen contact met aarde, net zo min als furutech gold F11 die ik ook heb.