Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Peerless Monster

Citaat van: frank2 op november 14, 2011, 18:31:59
Binnenkort komt er weer iets hier thuis om te testen. Tzt zal ik hier over gaan berichten, de verhalen die ik heb gehoord over dit product zijn zeer lovend. Wordt vervolgd..... over 3 weken??

Zeer benieuwd!!
Iets van een streaming device...
Een Linn? ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

S@m

Citaat van: ArjanR1 op november 15, 2011, 09:25:30
Maar door het proberen van gehakt, worden de componenten bijna onverkoopbaar in de toekomst.
Ik zal iig nooit een versterker oid kopen, met een pak Croma en een kurk van de AH huiswijn aan de
binnenkant.

Daar heb je gelijk in, maar wie zegt dat je NAT al niet gehaktificeerd is?   ;D

Former member 78

Citaat van: S@m op november 15, 2011, 10:55:07

Daar heb je gelijk in, maar wie zegt dat je NAT al niet gehaktificeerd is?   ;D

Als ik op de site van NAT kijk, zie ik daar nergens flesjes olie of stukjes kurk op de
site staan ;D Hij ruikt ook niet vreemd als die op bedrijfstemperatuur is, en dan kun
je er wel gehakt op klaar maken ;)

S@m

Citaat van: ArjanR1 op november 15, 2011, 10:59:52
Als ik op de site van NAT kijk, zie ik daar nergens flesjes olie of stukjes kurk op de
site staan ;D Hij ruikt ook niet vreemd als die op bedrijfstemperatuur is, en dan kun
je er wel gehakt op klaar maken ;)

Ik kan je verzekeren dat je het van de buitenkant niet kan zien en na enige tijd ook niet meer zal ruiken.

Maar je NAT's waren nieuw hè? Nee, dan zullen ze niet behandeld zijn.

Echter je geeft aan nooit een gehakt apparaat te kopen, maar als occasion weet je het nooit  ;)

Former member 78

Ik heb mijn NAT nieuw gekocht.

Heb ook nog nooit gehakt gehoord.
Maar die tweaks gaan mij persoonlijk te ver, kabeltjes
en dat soort dingen vind ik prima.

Kwabbernoot

@ArjanR1: Maar jij hebt toch ook smurfensmurrie in één of ander apparaat?

Groeten...

S@m

Citaat van: Kwabbernoot op november 15, 2011, 12:29:55
@ArjanR1: Maar jij hebt toch ook smurfensmurrie in één of ander apparaat?

Groeten...

Haha, da's nog waar ook...

Citaat van: ArjanR1 op oktober 25, 2011, 23:47:47
Met de kap van de Oppo (mijne in dit geval) is het duidelijk zichtbaar ja ;)
Maar het is een onderdeel van de TUC upgrade.

Wel is het zo, dat de Oppo erg goed zijn werk doet als cd speler, en dat is
voor een muli-aparaat knap werk :)

Former member 78

Dat klopt, zit in de Oppo.
Wist ik trouwens niet toen ik hem kocht.

Maar, doordat dit zo bij de TUC weg kwam, heb (of had onderhand) ik gewoon garantie.

S@m

Citaat van: ArjanR1 op november 15, 2011, 12:59:07
Dat klopt, zit in de Oppo.
Wist ik trouwens niet toen ik hem kocht.

Maar, doordat dit zo bij de TUC weg kwam, heb (of had onderhand) ik gewoon garantie.

Maar ook hier geldt imho dat een eventuele verkoop door die blauwe smurrie er niet eenvoudiger op zal worden...

Former member 78

Zo ziet elke TUC 83 er van binnen uit.
Gelukkig bevalt die ook nog erg goed, en ben ik totaal niet van plan om hem te vervangen ;D

S@m

Citaat van: ArjanR1 op november 15, 2011, 13:07:09
Gelukkig bevalt die ook nog erg goed, en ben ik totaal niet van plan om hem te vervangen ;D

Waarschijnlijk gaat die vlieger ook op voor gehaktificeerde apparaten.  ;)

Afijn, terug naar Frank...

Lex Groningen

Hoe gaat het op dit moment met het testen, Frank?
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

mtissink

Citaat van: Alex Groningen op november 30, 2011, 07:17:38
Hoe gaat het op dit moment met het testen, Frank?
Leuk toch he., dat we elkaar constant scherp houden hier op het forum! :)
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

frank2

Dat staat op een laag pitje wachtend op nieuwe zendingen. Kan nog wel even duren.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Cyreg

Frank, nieuwe ontwikkelingen op het 230VAC netspul-front?
Zag net je ad voor verkoop van jouw.... op HiFi.NL  :devil:
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

Lex Groningen

Citaat van: mtissink op november 30, 2011, 08:47:06
Leuk toch he., dat we elkaar constant scherp houden hier op het forum! :)

En dat niet alleen, maar ook pure nieuwsgierigheid. ;)
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Lex Groningen

Citaat van: frank2 op november 30, 2011, 16:29:28
Dat staat op een laag pitje wachtend op nieuwe zendingen. Kan nog wel even duren.

Dan wachten we nog even af totdat je alles binnen hebt.

hifiman

Citaat van: Cyreg op november 30, 2011, 18:35:11
Frank, nieuwe ontwikkelingen op het 230VAC netspul-front?
Zag net je ad voor verkoop van jouw.... op HiFi.NL  :devil:
Heeft tie dan toch eindelijk de powerplant ontdekt?  :clapping:

KlipschHT

Ik zag ook je Furutech 609 E stekkerblok te koop staan, wat komt er voor terug?
Stereo: Naim NAC-282 (2010) , TeddyCapPlus (2021) , Naim NAP-250DR, Naim NDX2 + TeddyXPS (2021) , Harbeth Monitor 30.1, Rel T/7x, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV (2017), Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Marantz Cinema 40, Klipsch RP-8000F II, Klipsch RP-504C II, Klipsch RP-240S, Klipsch RP-500SA, Klipsch RP-140SA, Epson EH-TW9400W, BK Monolith plus DF, SVS PB2000 Pro, Nvidia Shield TV Pro (2019), Panasonic DP-UB820EB Ultra HD Blu-Ray Player (2025), Apple TV 4K (2021)

Snowmaster

Citaat van: JeroenGRT op december  2, 2011, 06:58:22
Ik zag ook je Furutech 609 E stekkerblok te koop staan, wat komt er voor terug?

Frank en ik zijn bezig met een zelfbouwblok, alleen heeft het nog geen definitieve vorm, maar wij zijn wel voldoende ver om te denken dat wij daar beiden gelukkig van gaan worden. Dus binnenkort gaan ook mijn stekkerblokken in de verkoop, nu ligt het hier nog vol met kabels, schuko's en stekkers.  Het kost alleen tijd, tijd....en voor Kerst zijn wij daar ook niet uit. Beiden zijn wij nu nog bezig inspelen van materiaal.  Als alles definitief is, zullen Frank en ik zeker een review plaatsen.
Zo krijgt onze stroomaanvoer langzaam zijn uiteindelijke vorm  :).

Omdat een deel van onze stroomketen (van aardpen tot stekkerblok) sinds kort ook in Nederland wordt verkocht, zal ik eens met Frank overleggen of hij zin heeft in een eerste deel van de review (met verwijziging naar Forumsponsors).
Maar eerst dit weekend Sinterklaas vieren, volgende week naar de Kerstmarkt, genieten van muziek en lekker film kijken  ;).
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

KlipschHT

Stereo: Naim NAC-282 (2010) , TeddyCapPlus (2021) , Naim NAP-250DR, Naim NDX2 + TeddyXPS (2021) , Harbeth Monitor 30.1, Rel T/7x, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV (2017), Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Marantz Cinema 40, Klipsch RP-8000F II, Klipsch RP-504C II, Klipsch RP-240S, Klipsch RP-500SA, Klipsch RP-140SA, Epson EH-TW9400W, BK Monolith plus DF, SVS PB2000 Pro, Nvidia Shield TV Pro (2019), Panasonic DP-UB820EB Ultra HD Blu-Ray Player (2025), Apple TV 4K (2021)

frank2

Ik zal vanavond mijn stekkerblok de Furutech 609E in de te koop sectie zetten. Een zeer weinig tweedehands aangeboden blok. Dat hier dingen gaan veranderen moge duidelijk zijn maar dat heeft Snowmaster al verteld.

Wel is het zo dat als je met stroom bezig wilt gaan je bij de meterkast moet beginnen en met een goede toevoerkabel.
Daar zullen wij binnenkort over schrijven. Doe je dat niet dan mis je een enorm stuk potentie.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

HTip

Niet nodig om te zeggen dat ik dit ook met meer dan normale belangstelling volg ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raphie

klinkt goed, maar jullie kunnen dus een beter blok bouwen dan de Furutech?  :blink:

Citaat van: frank2 op december  2, 2011, 17:56:30
Ik zal vanavond mijn stekkerblok de Furutech 609E in de te koop sectie zetten. Een zeer weinig tweedehands aangeboden blok. Dat hier dingen gaan veranderen moge duidelijk zijn maar dat heeft Snowmaster al verteld.
JBL PRX Power!

chansig

Begrijp ik nu goed dat er een soort van commercieel verhaal aan zit te komen wat betreft de activiteiten van Snowmaster ? Dan heeft Snow een mooi platform bij gratie van het forum....Frank als PR man...gaat helemaal goedkomen.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon