Reference Stereo System by Frank2

Gestart door frank2, september 18, 2006, 19:25:43

Vorige topic - Volgende topic

frank2

Rustig afwachten. tzt zal ik hier alles opschrijven
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

robbie73

Citaat van: frank2 op juni  9, 2010, 18:59:53
Rustig afwachten. tzt zal ik hier alles opschrijven

toch geen Oppo Blu Ray speler BDP 83  dan vindt ik die bow wel ........ :worship:

S@m

Citaat van: frank2 op april 29, 2010, 20:26:53
De Bow mag misschien wat bejaard zijn, ik heb nog steeds geen betere gehoord.

Nu dus wel...?

Koen K

The neverending story continues  :laugh:

Ben benieuwd wat Frank in petto heeft  8)

Peerless Monster

Wellicht iets met streaming?
Ik zeg Linn CLimax ;D
Nee ik denk het niet.
Frank gaat voor een CD-speler...
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Former member 78

Citaat van: Peerless Monster op juni 18, 2010, 07:18:45
Wellicht iets met streaming?
Ik zeg Linn CLimax ;D
Nee ik denk het niet.
Frank gaat voor een CD-speler...

Het is géén streaming :D

Lex Groningen

Citaat van: ArjanR1 op juni 18, 2010, 07:23:44
Het is géén streaming :D

Laat me raden, jij weet al meer? ;D Ben nu ook wel benieuwd met welke cd speler Frank bezig is.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

S@m

Een AudioAero Capitole of een Wadia...?

Lex Groningen

Als Frank nou gewoon zegt waar die mee bezig is, dan is het raden ook niet nodig waar we nu mee bezig zijn. ;)

We zijn allemaal te nieuwsgierig. ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Former member 78

Citaat van: Alex Groningen op juni 18, 2010, 07:38:11

Laat me raden, jij weet al meer? ;D Ben nu ook wel benieuwd met welke cd speler Frank bezig is.

Ik heb beloofd niks te zeggen, daar ga ik me netjes aan houden :P

Nu ga ik ook niks meer posten, tot dat Frank hier zelf neer heeft gezet waarom
hij de BOW ZZ8 verkoopt.

Lex Groningen

Citaat van: ArjanR1 op juni 18, 2010, 09:06:34

Gelijk heb je, is ook wel zo netjes.

Raphie

was Frank trouwens eerste eigenaar van de Bow? of was dit ook een "meerderhandsje" uir de collectie van W&W
JBL PRX Power!

robbie73

Citaat van: ArjanR1 op juni 18, 2010, 09:06:34

Nu ga ik ook niks meer posten, tot dat Frank hier zelf neer heeft gezet waarom
hij de BOW ZZ8 verkoopt.

raad je raak en de hoofdprijs is .............. :clapping: een  :shaun:

bmateijsen

Citaat van: robbie73 op juni 18, 2010, 16:14:58
raad je raak en de hoofdprijs is .............. :clapping: een  :shaun:

Bow ZZ8... ik gok op een DCS...

S@m

Citaat van: bmateijsen op juni 18, 2010, 16:41:27
Bow ZZ8... ik gok op een DCS...

Dacht ik ook aan Bjorn, maar wellicht toch te hoog gegrepen voor Frank, daarom misschien een Wadia... 8)

frank2

het wordt steeds mooier.......

maar de Bow staat inderdaad in het verkoop topic. Dus als je een echt goede cd speler wilt hebben is dit nu je kans.
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

S@m

Jammer Frank, ik hoopte dat je zou happen op 'te hoog gegrepen'...

Lex Groningen

Citaat van: S@m op juni 18, 2010, 19:27:03
Jammer Frank, ik hoopte dat je zou happen op 'te hoog gegrepen'...

;D

Volgende keer maar wat anders verzinnen om Frank uit de tent te lokken. ;)

martin_2703

Tipje van de sluier dan... hij heeft ongeveer 1000 inspeel uur nodig :wub:

S@m

Citaat van: martin_2703 op juni 18, 2010, 21:23:00

Wat het ook is, het heeft na z'n inspeeltijd in elk geval een revisie nodig. Kan die direct weer worden ingespeeld...

chansig

Een prut cd speler dus. MAar gelukkig wen je snel aan geluid, dus ik denk dat die 1000 uur wel meevallen.

Ik wacht verder in spanning af. De complete verrassing zou zijn wanneer Frank een cd speler van rond de 200 euro gekocht heeft. Ik zie het niet gebeuren maar toch... ;D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

frank2

Ik krijg vandaag een nieuwe zekering en buisje binnen voor in de meterkast van ahp. Deze heb ik vorige week even kunnen testen en mijn mond viel open van verbazing, een zeer breed stereoveld, soundbubbel, meer diepte, snelheid. In speeltijd is 150 uur. Dus eind volg. week zal ik hier een uitgebreide review plaatsen.

Als de Bow verkocht is zal ik hier een uitgebreide review plaatsen van mijn nieuwe bron.

ajbeefde

1000 uur?  Wat gebeurt er dan in deze speler?

Is twee maanden continue laten spelen voordat je werkelijk resultaat hebt, dat is nogal wat.
" schat we hebben een nwe cd speler maar over een maand of 2 hoor je pas de werkelijke klank " ;D
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Dirk

Citaat van: ajbeefde op juni 19, 2010, 08:11:19
1000 uur?  Wat gebeurt er dan in deze speler?

Is twee maanden continue laten spelen voordat je werkelijk resultaat hebt, dat is nogal wat.
" schat we hebben een nwe cd speler maar over een maand of 2 hoor je pas de werkelijke klank " ;D
of "schat, ik heb een ander, deze toont me tenminste na 2 maand al wat ze echt in huis heeft ;)
maar we wijken af  :D
ik ben ook wel benieuwd, zeker omdat veel van mijn apparatuur hier geneens 1000 uur de kans krijgt om zich te bewijzen (of zou dat zijn omdat ik ook niet echt geloof in inspelen?)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Former member 78

Citaat van: Dynky op juni 19, 2010, 08:54:33
of "schat, ik heb een ander, deze toont me tenminste na 2 maand al wat ze echt in huis heeft ;)
maar we wijken af  :D
ik ben ook wel benieuwd, zeker omdat veel van mijn apparatuur hier geneens 1000 uur de kans krijgt om zich te bewijzen (of zou dat zijn omdat ik ook niet echt geloof in inspelen?)

Zoveel geduld zal ik ook niet hebben!
Als ik wat mee neem om te testen, moet het binnen een uur beter klinken, anders
gaat het terug.

Maar die 1000uur heb ik ook gehoord voor het ''ding'' waar het hier om gaat.