Tiptops Setje.

Gestart door tiptop, september 13, 2006, 21:55:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

solitaire

Citaat van: tiptop op juni 11, 2012, 09:10:25
Hoi jongens,

Ik ben weer een beetje aan het terug komen hier, al zal het niet meer zoveel zijn als vroeger (denk ik).

Probeer me weer wat in te lezen in ieders topic.

Leuk om het weer op te pakken... :)

leuk te zien dat je weer wat tijd kan vrijmaken

alhoewel ik me kan voorstellen (als kinderlose) dat het verleggen van je aandacht/tijd van je hobby naar de kleine absoluut geen ramp is ... :)


soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

tiptop

Citaat van: Martijn90 op juni 11, 2012, 11:03:53
Welkom :) Goed dat je het allemaal weer een beetje op kan pakken  :thumbs-up:
Thnx ;)
Citaat van: Madhouse op juni 11, 2012, 11:26:38
Heel goed hier, veel veranderd, kleine op komst, terug naar stereo  :D
He, klinkt bekend dat scenario. ;D Wanneer is ze uitgerekend?

Citaat van: solitaire op juni 11, 2012, 11:53:17
leuk te zien dat je weer wat tijd kan vrijmaken

alhoewel ik me kan voorstellen (als kinderlose) dat het verleggen van je aandacht/tijd van je hobby naar de kleine absoluut geen ramp is ... :)
soli
Het is wat vermoeiender ;D 
De jongste is gelukkig wel een lachebekkie 8) En de oudste gaat heel leuk met haar om 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Citaat van: tiptop op juni 11, 2012, 13:12:00
He, klinkt bekend dat scenario. ;D Wanneer is ze uitgerekend?

Ja ik geloof dat meerderen dat scenario hebben meegemaakt  :D

Ze is 23 november uitgerekend, 10 juli de 20 weken echo, ben benieuwd wat het gaat worden.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tiptop

Spannende tijden hoor. :) Succes samen! :coffee:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op juni 11, 2012, 10:58:01
hoe is het met jullie?
Heel goed. Weinig veranderd de laatste tijd, maar sinds de laatste keer dat jij er was is het toch wel een beetje anders :D Ligt er ook een beetje aan hoe bij je bent in mijn topic ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Citaat van: HTip op juni 12, 2012, 08:03:02
Heel goed. Weinig veranderd de laatste tijd, maar sinds de laatste keer dat jij er was is het toch wel een beetje anders :D Ligt er ook een beetje aan hoe bij je bent in mijn topic ;)
Ik las over een DD18 en veel over games. Maar daar ben ik niet zo in thuis. Je HT ziet er nog steeds mooi uit. :hehe:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op juni 12, 2012, 16:02:55
Ik las over een DD18 en veel over games. Maar daar ben ik niet zo in thuis. Je HT ziet er nog steeds mooi uit. :hehe:
Thanks! Ik weet niet precies wanneer je voor het laatst bent geweest, maar na de DD18 is nog wel het een en ander vervangen ;) Zowel op gebied van beeld als geluid heb ik grote stappen gemaakt in 2010/2011. Dus als je weer een keer op familiebezoek bent en je even wilt ontsnappen weet je waar je moet zijn :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Citaat van: HTip op juni 13, 2012, 10:06:38
Thanks! Ik weet niet precies wanneer je voor het laatst bent geweest, maar na de DD18 is nog wel het een en ander vervangen ;) Zowel op gebied van beeld als geluid heb ik grote stappen gemaakt in 2010/2011. Dus als je weer een keer op familiebezoek bent en je even wilt ontsnappen weet je waar je moet zijn :D

Bedankt voor de uitnodiging.
Misschien kan ik in de zomervakantie een keertje. Maar mijn situatie is nog erg onvoorspelbaar.. ::) ;)
En als de bar klaar is, moet ik zeker een keer komen kijken :hehe:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

#1633
20/10/2012

Zo, daar ben ik weer eens.  :)

Na lang niks te melden te hebben, gisteren een nieuwe HDMI-kabel gekregen via Music-emotion. Een Audioquest Cinnamon van 2 meter. Deze vervangt nu een (duurdere) IXOS XHT-428 die ik al een paar jaar gebruik in de huidige opstelling tussen de BD-speler en plasma TV.

Nu zullen er misschien en hoop van jullie afvragen of ik verschil zie en wat dan wel. Nou, dat kan ik in grote lijnen wel vertellen.

Ik had een heel uitgebreid verhaal getikt net, maar bij het opstaan tikte ik de muis aan en was de browser gesloten ( :( :sneaky2: :sneaky2: :sneaky2: :sneaky2: :sneaky2: :sneaky2:)

Dus nu maar een beknoptere versie. :unsure:

Het beeld met de IXOS was ik dus altijd gewend. Het opvallende verschil met mij bekende films kan ik dus wel meteen benoemen.

Met diverse blurayfilms ervaarde ik het volgende;
- Een nog rustiger (minder trilling) beeld, vooral goed te zien bij pans en scans (metropoolscenes bij Source code en Avengers)
- Het verschil tussen licht en donker was minder, waardoor lichte delen in scenes minder fel overkwamen en minder de aandacht trokken.
- Kleuren zijn iets natuurlijker tov de fellere kleurweergave met de IXOS.

Met DVD (Tomb Raider 2) was het verschil echter duidelijker.
- Er was IXOS altijd een duidelijk verschil tussen BD en DVD bij mij, waarbij DVD altijd een stuk korreliger oogde, minder details en in donkere scenes sneller groene vlekjes in het zwart verschenen en gezichten ook minder natuurlijk werden. met de Audioquest lag het beeld veel dichter bij wat ik gewend ben met bluray. Veel rustiger en scherper (minder korrelig beeld)
- Minder groene vlekjes en in het donker waren zaken een stuk beter te onderscheiden.
- Bij een pan en scan over de woestijn, met kamelen en stof opwaaingen was het echt detailrijker met de strepen in het zand en de kamelen die daar liepen.
- Wel leek het of het beeld iets donkerder werd weergegeven als met de IXOS.

Conclusie.
Een mooie en verrassende aanwinst, welke ik eigenlijk niet verwacht had, omdat de IXOS imho altijd al een goede kabel was en een stuk duurder.
Ik kon de Audioquest kabel als welkomstgeschenk kiezen en ik dacht;"Handig voor als ik nog eens een derde apparaat moet aansluiten."
Nu blijft hij echter op zijn plekkie zitten en mag de IXOS rust nemen in de kast. :)

Ik heb hier ook nog een veel duurdere Audioquest Carbon, maar die gebruik ik om de laptop op de TV aan te sluiten vanwege de lengte. (2 mtr). In het verleden had ik die ook vergeleken met de IXOS, maar toen kwam het felle van de IXOS juist mooier over op mij. Misschien is door het inspelen van de TV het beeld dusdanig veranderd dat ik nu de Audioquest prefereer. Als ik weer eens tijd heb, ga ik de Carbon vergelijken met de Cinnamon. :)



Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Even nog een foto voor de liefhebbers... ;)


Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

dre73

welkom hier! :D

leuk dat je het weer probeerd op te pakken.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

tiptop

Citaat van: dre73 op oktober 20, 2012, 14:58:29
welkom hier! :D

leuk dat je het weer probeerd op te pakken.
Dank je. 8) Wel weer een risicootje natuurlijk... ::) ;D

Met jou alles goed, Dre?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

dre73

prima zelfs!
op een klein katertje na dan...... :lookaround:

de set speelt in ieder geval erg lekker.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

tiptop

Citaat van: dre73 op oktober 21, 2012, 15:19:23
prima zelfs!
op een klein katertje na dan...... :lookaround:

de set speelt in ieder geval erg lekker.
Ik zie het in je signature. Mooie set! 8) Wat is dat katertje dan? Whisky? ;D ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Vandaag goed en slecht nieuws mbt werk gekregen.

Ik kan vanaf vrijdag aan de slag als oproepkracht en kan ook meteen veel werken. :pompom:

Nadeel...Het uurloon is superlaag, zelfs een stuk lager dan mijn uitkering. :dry: :mad:

Ik heb maar meteen een mailtje gestuurd dat ik graag wil werken, maar niet als ik daardoor veel geld verlies.  :sarcasm:

Ik hoop dan maar dat ze mijn loon wat willen opkrikken, anders zal ik weinig werken.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

clockwork

Wat leven we soms toch in een raar land, waarin niet werken beter beloond wordt dan werken..... :crazy:

Sterkte kerel! ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

tiptop

Dank je. ;)

Nou, te horen gekregen dat ze aan het loon niks kunnen doen. Wel is er een functie waarin ik ongeveer gelijk aan mijn uitkering verdien voor 1 dag in de week. Dus na wat heen en weer mailen besloten om dat dan te gaan doen, zodat ik iig even weer wat doe.

Ze hebben ook nog wat functies voor vast met een betere CAO, maar moesten nog kijken of ik daarvoor in aanmerking kon komen en of er plek was. Hopen dat ik daar dan weer terecht kan. Ook heb ik een sollicitatie uitstaan bij de politie. Eerst kon ik daar niet solliciteren, omdat ik mijn diploma's al heb, maar de opleiding is zodanig vernieuwd dat het toch kan. Na wat screening mag ik misschien de testen gaan doen. De zorg wordt helemaal niks. Die willen me kennelijk niet. :huh2: :nopompom:

Nou ja, misschien wordt 2013 toch mijn jaar, als in december niet de wereld vergaat natuurlijk. :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Nu weer over audio.

Ik heb nog wat films gekeken die ik goed ken. (Avatar en Iron man 2)

Hier weer dezelfde ervaring als de eerste ronden. Het beeld is minder spectaculair (minder contrast) als met de IXOS, maar rustiger en natuurlijker. Bij snelle beweging van de camera blijft het beeld nu helemaal rustig en donkere scenes zijn echt heel gedetailleerd. Bij beide films heb je veel felle lichte objecten in een donkere achtergrond en alles blijft goed zichtbaar en natuurlijk. Helemaal top. Ik begrijp niet dat zoveel mensen zeggen dat e geen verschil merken, terwijl het toch zo duidelijk kan zijn.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman

Succes met je werksituatie Fabian, komt vast allemaal wel goed in 2013!  :thumbs-up:

Xander32

Citaat van: tiptop op oktober 24, 2012, 15:16:53
Dank je. ;)

Nou, te horen gekregen dat ze aan het loon niks kunnen doen. Wel is er een functie waarin ik ongeveer gelijk aan mijn uitkering verdien voor 1 dag in de week. Dus na wat heen en weer mailen besloten om dat dan te gaan doen, zodat ik iig even weer wat doe.

Ze hebben ook nog wat functies voor vast met een betere CAO, maar moesten nog kijken of ik daarvoor in aanmerking kon komen en of er plek was. Hopen dat ik daar dan weer terecht kan. Ook heb ik een sollicitatie uitstaan bij de politie. Eerst kon ik daar niet solliciteren, omdat ik mijn diploma's al heb, maar de opleiding is zodanig vernieuwd dat het toch kan. Na wat screening mag ik misschien de testen gaan doen. De zorg wordt helemaal niks. Die willen me kennelijk niet. :huh2: :nopompom:

Nou ja, misschien wordt 2013 toch mijn jaar, als in december niet de wereld vergaat natuurlijk. :P
Beste TT, het verbaasd mij dat je in de zorg niet aan de slag komt - welke functie(s) betrof dat?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

tiptop

Citaat van: Xander32 op oktober 28, 2012, 19:03:33
Beste TT, het verbaasd mij dat je in de zorg niet aan de slag komt - welke functie(s) betrof dat?
Welke niet. Verzorgende niv. 2, 3 en 4, vepleegkundige, woonbegeleider, medoir begeleider, oproepkracht begeleider, radiodiagnostisch laborant, anesthesiemederwerker, doktersassistent, afdelingsassistent, medewerker Centrale sterilisatie, apothekerassistent. Dit zijn de banen waar ik in meervoud op heb gesolliciteerd.

Verder nog buiten de zorg voor detentietoezichthouder (aangenomen en toch weer niet door krimping bedrijf), vrachtwagenchauffeur, ambulancechauffeur, beveiligingsmedewerker, machinist NS, hoofdconducteur NS, machinist bb NS, receptionist, proces=operator.

Ik heb één uitnodiging in de zorg gehad, één voor oproepkracht beveiliging, één voor de politie. Mijn CV en brieven zijn door deskundigen beoordeeld en goed bevonden, bij nabellen na afwijzing is er niks mis met me, maar alleen iemand met een beter profiel, zoals ik daar weet een kassamedewerkerster, administratieve kracht en huisvrouw.  :crazy:

En dan roepen mensen dat je zo overal aan het werk kan, als je maar wil. (not!) Ik ben nu 8 maanden verder (ik begon al 3 maanden vtv met sollciteren, dus eigenlijk 11 maanden) en met dit resultaat. Behoorlijk frustrerend.

Naast het solliciteren en zoeken ben ik ook huispapa van eentje van 4 en 1. Dat maakt mijn leven een stuk drukker dan dat ik normaal aan het werk ben.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Xander32

Citaat van: tiptop op oktober 28, 2012, 19:30:50
Welke niet. Verzorgende niv. 2, 3 en 4, vepleegkundige, woonbegeleider, medoir begeleider, oproepkracht begeleider, radiodiagnostisch laborant, anesthesiemederwerker, doktersassistent, afdelingsassistent, medewerker Centrale sterilisatie, apothekerassistent. Dit zijn de banen waar ik in meervoud op heb gesolliciteerd.

Verder nog buiten de zorg voor detentietoezichthouder (aangenomen en toch weer niet door krimping bedrijf), vrachtwagenchauffeur, ambulancechauffeur, beveiligingsmedewerker, machinist NS, hoofdconducteur NS, machinist bb NS, receptionist, proces=operator.

Ik heb één uitnodiging in de zorg gehad, één voor oproepkracht beveiliging, één voor de politie. Mijn CV en brieven zijn door deskundigen beoordeeld en goed bevonden, bij nabellen na afwijzing is er niks mis met me, maar alleen iemand met een beter profiel, zoals ik daar weet een kassamedewerkerster, administratieve kracht en huisvrouw.  :crazy:

En dan roepen mensen dat je zo overal aan het werk kan, als je maar wil. (not!) Ik ben nu 8 maanden verder (ik begon al 3 maanden vtv met sollciteren, dus eigenlijk 11 maanden) en met dit resultaat. Behoorlijk frustrerend.

Naast het solliciteren en zoeken ben ik ook huispapa van eentje van 4 en 1. Dat maakt mijn leven een stuk drukker dan dat ik normaal aan het werk ben.
Verbazing alom!

Ik ben 3 jaar hoofd zorgverlening geweest van 2 woonzorgcentra en ik wist soms niet op welke wijze ik een vacature kon invullen, waar ik de mensen vandaan kon halen ...

Heb jij een achtergrond in de zorg dan? Of wou je er geheel blanco instappen?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

tiptop

#1647
Ik heb een gedeelte van de opleiding tot anesthesie-medewerker gedaan, met een basis medische opleiding fysiologie, pathologie en anatomie. Uitgebreide ehbo, verpleegkundige stage van een maand waarbij ik veel handelingen zelfstandig deed aan het eind van de maand. Op de OK ontving en begeleide ik de patiënten (of zorgvrager tegenwoordig) van begin tot eind. Ik heb heel veel ervaring in de omgang met mensen en publieke functies. Ik ben erg empathisch, altruïstisch, sociaal en kan ook goed grenzen stellen. Maar ja, dat laatste kunnen ze niet ruiken natuurlijk, al vermeld ik het wel in mijn brieven. En het mag wel blijken uit mijn CV. Maar mensen in de zorg (is mijn ervaring) hebben een vrij bevooroordeeld beeld over mensen uit mijn "oude" vakrichting. (beveiliging, politie, militaire dienst) Juist als beveiliger (eerder gastheer) moet je veel sociale eigenschappen bezitten (als je een goede bent) omdat je met ontzettend veel en verschillende soorten mensen in aanraking komt op veel verschillende manieren. Veel praten en sturen. Maar mensen met totaal geen ervaring in publieke werken hebben kennelijk een beter profiel voor de zorg. (sorry, ik word alweer geïrriteerd nu ik dit tik (terwijl ik meestal vrij optimistisch ingesteld ben, is dat lastig vol te houden na zo'n tijd zonder werk en het bovenstaande mee te maken))
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Xander32

Citaat van: tiptop op oktober 28, 2012, 20:22:54
Ik heb een gedeelte van de opleiding tot anesthesie-medewerker gedaan, met een basis medische opleiding fysiologie, pathologie en anatomie. Uitgebreide ehbo, verpleegkundige stage van een maand waarbij ik veel handelingen zelfstandig deed aan het eind van de maand. Op de OK ontving en begeleide ik de patiënten (of zorgvrager tegenwoordig) van begin tot eind. Ik heb heel veel ervaring in de omgang met mensen en publieke functies. Ik ben erg empathisch, altruïstisch, sociaal en kan ook goed grenzen stellen. Maar ja, dat laatste kunnen ze niet ruiken natuurlijk, al vermeld ik het wel in mijn brieven. En het mag wel blijken uit mijn CV. Maar mensen in de zorg (is mijn ervaring) hebben een vrij bevooroordeeld beeld over mensen uit mijn "oude" vakrichting. (beveiliging, politie, militaire dienst) Juist als beveiliger (eerder gastheer) moet je veel sociale eigenschappen bezitten (als je een goede bent) omdat je met ontzettend veel en verschillende soorten mensen in aanraking komt op veel verschillende manieren. Veel praten en sturen. Maar mensen met totaal geen ervaring in publieke werken hebben kennelijk een beter profiel voor de zorg. (sorry, ik word alweer geïrriteerd nu ik dit tik (terwijl ik meestal vrij optimistisch ingesteld ben, is dat lastig vol te houden na zo'n tijd zonder werk en het bovenstaande mee te maken))
Ik begrijp jouw frustratie!
Echter begrijp ik ook deels waarom je nog nergens bent aangenomen in de zorg;
Helaas bezit je geen diploma van een opleiding in de zorg. Daardoor ben je niet/nauwelijks inzetbaar, omdat je voor bijna alle in de zorg voorkomende handelingen vanuit verschillende wet- en regelgeving, een diploma moet kunnen overleggen, en aantoonbaar bekwaam en daarmee bevoegd dient te zijn.

Wanneer je een zorgdiploma zou bezitten, ook al is die 20 jaar terug behaald, kan je vaak snel weer bijgeschoold worden. Nu is dat m.i. bijna niet mogelijk ...

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

tiptop

Citaat van: Xander32 op oktober 28, 2012, 22:08:53
Ik begrijp jouw frustratie!
Echter begrijp ik ook deels waarom je nog nergens bent aangenomen in de zorg;
Helaas bezit je geen diploma van een opleiding in de zorg. Daardoor ben je niet/nauwelijks inzetbaar, omdat je voor bijna alle in de zorg voorkomende handelingen vanuit verschillende wet- en regelgeving, een diploma moet kunnen overleggen, en aantoonbaar bekwaam en daarmee bevoegd dient te zijn.

Wanneer je een zorgdiploma zou bezitten, ook al is die 20 jaar terug behaald, kan je vaak snel weer bijgeschoold worden. Nu is dat m.i. bijna niet mogelijk ...
Daarom solliciteer ik ook op opleidingsplaatsen. ;)

Om een wc te dweilen heb je tegenwoordig al een diploma nodig. Er is ontzettend veel vraag, maar wel met diploma inderdaad.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.