Interlink shootout bij Audioloog

Gestart door hifiman, augustus 25, 2006, 09:41:02

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: HSN op september  5, 2006, 11:40:58
Als zaterdagavond iedereen zijn eigen interlinks, dan maar weer mee terugneemt ;)
Haha jullie mogen er best een paar vergeten hoor  >:D

hifiman

Gisteravond heb ik samen met het vrouwtje nog eens de RScables interlink vergeleken met de zelfbeun koperen XLR interlink. Alhoewel we beiden duidelijk verschillen hoorden konden we beiden niet tot een beslissing komen wat we nou beter vonden  :-X

Met andere woorden, ik ben naast het kunnen proberen van allerlei interlinks aanstaande zaterdag ook erg benieuwd naar jullie oordeel over welke nou de beste match is. Met zoveel geoefende oren en ervaring in huis moet er toch iets uit gaan komen. Ik zal deze keer ook aantekeningen maken zodat ik me later niet kan vergissen met conclusies trekken of met een verslagje maken voor in dit topic  :)

Verder is het natuurlijk altijd leuk weer forumgenoten te ontmoeten en te kunnen kletsen over de gezamenlijke hobby  :)


Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

hifiman


Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

hifiman


Audiofiel

Citaat van: Audioloog op september  7, 2006, 21:13:51
Of nog 1 dag werken  ;)

Of nog 1 dag wat kleine dingetjes regelen en niet werken. :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Jean Sibelius

#133
Citaat van: Audiofiel op september  7, 2006, 22:51:49
Of nog 1 dag wat kleine dingetjes regelen en niet werken. :P
Nieuwe beschrijving 'wat is een audiofiel':

"Iemand die op 1 dag wat kleine dingetjes regelt en niet werkt"
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Audiofiel

 ;D

Die omschrijving is niet afdoende natuurlijk. Er stond 'of' bij. Dat betekent dat mijn week meestal een dergelijke dag bevat, niet dat alle dagen zo zijn.

Nog 1 nacht slapen trouwens. :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

#135
Ik heb er zin in heren. Vanavond zal ik speciaal voor de aanwezigen even boodschappen gaan doen  :D

hifiman


Jean Sibelius

Tot morgen! (hoop dat ik het kan vinden vanuit Veldhoven) ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

hifiman

Citaat van: HSN op september  8, 2006, 17:09:55
Tot morgen! (hoop dat ik het kan vinden vanuit Veldhoven) ;)
Neem in elk geval je mobiel mee en als je het niet gelijk vind bel dan even!! Goede reis en ik zie je morgen. En vergeet je interlinks niet  ;D

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman


Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

De broodmachine staat in elk geval nog even een vers krentenbrood te bakken voor de liefhebbers. Klaar om 11:30, dus gereed voor consumptie vanaf 12:00  8) Verder heb ik ook wat broodjes gehaald dus lunchen kunnen jullie hier als je dat wilt!

Audiofiel

Der ies moar iene wegge. En dat is de krentewegge. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op september  9, 2006, 08:17:48
Der ies moar iene wegge. En dat is de krentewegge. ;D
Overigens zie ik net dat het rozijnen zijn, heb er voor het gemak maar de hele zak van een halve kilo in gemieterd  ;D

hifiman

Nog 2 uur en 20 minuten  ;D Ik ben er al klaar voor in elk geval  ;D

beunky

Ik kan helaas definitief niet :'( :'( :'( :'(

Maar veel plezier allemaal, zal vast wel lukken :D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Deleted member


hifiman

Citaat van: beunky op september  9, 2006, 09:39:49
Ik kan helaas definitief niet :'( :'( :'( :'(

Maar veel plezier allemaal, zal vast wel lukken :D
Dank je en jij ook heel veel plezier vandaag  >:D

hifiman