LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

LittleNinja

#175

Mijn 1500e post wil ik natuurlijk wel in mijn eigen topic doen... een gedenkwaardig moment.  ;D


Citaat van: Marcel_T. op december 30, 2006, 15:45:50
Audio & Research misschien? (wat kan ik winnen trouwens  ;D)

Dat zou kunnen natuurlijk. Weet je het zeker?
Je doet dit natuurlijk voor de eeuwige roem die je ermee binnen haalt...  ;D


Even weer ON TOPIC:

Ik denk erover om mijn V2000 te verkopen en een W2000 aan te schaffen. E.e.a. gaat natuurlijk alleen gebeuren wanneer ik een beetje een realistisch haalbaar bedrag krijg voor de V...

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Marcel_T.

Nee, was een gokje. Staat het niet op hun website?

Feli met je 1500e! Ik moet nog ff...

Tja LCD verkopen. Zal moeilijk worden denk ik, het eerste jaar schrijf je altijd het meeste af hè. Natuurlijk kun je het altijd proberen. Maar is de W2000 écht zoveel beter?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

R

#177
Tja, de V serie is net vernieuwd. Wat dacht je er nog voor te kunnen krijgen? Smits is ook net aan het stunten.

Citaat van: LittleNinja op januari  4, 2007, 16:25:50
Ik denk erover om mijn V200 te verkopen en een W2000 aan te schaffen. E.e.a. gaat natuurlijk alleen gebeuren wanneer ik een beetje een realistisch haalbaar bedrag krijg voor de V...

LittleNinja

Citaat van: Marcel_T. op januari  4, 2007, 16:38:21
Nee, was een gokje. Staat het niet op hun website?

Feli met je 1500e! Ik moet nog ff...

Tja LCD verkopen. Zal moeilijk worden denk ik, het eerste jaar schrijf je altijd het meeste af hè. Natuurlijk kun je het altijd proberen. Maar is de W2000 écht zoveel beter?

Zal ook niet lang meer duren.  ;)

Ik verwacht toch wel iets meer kwaliteit bij de W2000 en dus ook een ( nog ) mooier plaatje.

Citaat van: Ruben op januari  4, 2007, 16:42:12
Tja, de V serie is net vernieuwd. Wat dacht je er nog voor te kunnen krijgen? Smits is ook net aan het stunten.


Precies... Da's dus het probleem. Wat kun je vragen? Hij is 4 maanden oud en gekalibreerd..
Is zo'n TV dan nog een € 2.000,- waard?

Kijk, het moet ook wel haalbaar blijven. Als hij te weinig oplevert gaat het hele feest niet door.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

AlphaMale

Deze opstelling spreekt mij wel aan. Heel gaaf gedaan met die wand  :D
Loop al een tijdje met een zelfde idee, maar t ontbreekt me momenteel aan de tijd en de middelen  :(

Als ik vragen mag..., wat voor verlichting heb jij achter je wand gemonteerd?
Wil zelf iets met meerdere kleuren kunnen gaan doen, en dacht aan meerdere kleuren lichtsnoer, of CCFL, o.i.d. TL is zoiezo een 'no go'.
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

LittleNinja

Citaat van: Pioneer-Fan op januari 31, 2007, 16:14:32
Deze opstelling spreekt mij wel aan. Heel gaaf gedaan met die wand  :D
Loop al een tijdje met een zelfde idee, maar t ontbreekt me momenteel aan de tijd en de middelen  :(

Als ik vragen mag..., wat voor verlichting heb jij achter je wand gemonteerd?
Wil zelf iets met meerdere kleuren kunnen gaan doen, en dacht aan meerdere kleuren lichtsnoer, of CCFL, o.i.d. TL is zoiezo een 'no go'.


Hi! Bedankt voor het compliment!  ;)

Tijd kan ik me voorstellen. Wat betreft de middelen valt het allemaal wel mee... wat hout, wat bevestigingsmaterialen, wat stroomdraad en verlichting.

Ik heb gekozen voor de "no go" TL verlichting..  :-\  :-[  Overigens heb ik ( uiteindelijk ) gekozen voor electronische TL armaturen, zodat je geen start- en/of loopgeluiden hebt. Daarnaast heb ik gekozen voor een zachte en warme kleur. Overigens kun je tegenwoordig dimmers aanschaffen voor TL verlichting ( was uiteindelijk niet nodig bij ons ). Op deze manier valt er met TL verlichting erg goed te leven en werkt het prima als sfeerverlichting ( de balken en armaturen zijn ook niet zichtbaar ). Uiteraard is de keuze uiteindelijk toch aan jou.  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LexiconLogan

zie de fotos net voor het eerst maar...petje af. Erg mooi
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LittleNinja

Citaat van: Kefmania op februari  1, 2007, 20:55:43
zie de fotos net voor het eerst maar...petje af. Erg mooi

Thanks!!!  ;D

Nu nog mooie bijpassende apparatuur..... ooit..  :-\
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LittleNinja

 ;D  ;D

Zou ik graag willen... maar daar ontbreekt simpelweg het geld voor. Buiten mijn bereik!!  :'(

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

AlphaMale

Citaat van: LittleNinja op februari  1, 2007, 19:55:22
Hi! Bedankt voor het compliment!  ;)

Tijd kan ik me voorstellen. Wat betreft de middelen valt het allemaal wel mee... wat hout, wat bevestigingsmaterialen, wat stroomdraad en verlichting.

Ik heb gekozen voor de "no go" TL verlichting..  :-\  :-[  Overigens heb ik ( uiteindelijk ) gekozen voor electronische TL armaturen, zodat je geen start- en/of loopgeluiden hebt. Daarnaast heb ik gekozen voor een zachte en warme kleur. Overigens kun je tegenwoordig dimmers aanschaffen voor TL verlichting ( was uiteindelijk niet nodig bij ons ). Op deze manier valt er met TL verlichting erg goed te leven en werkt het prima als sfeerverlichting ( de balken en armaturen zijn ook niet zichtbaar ). Uiteraard is de keuze uiteindelijk toch aan jou.  ;)

Bij mijn 'no go' TL-verlichting dacht ik inderdaad aan verlichting met hinderlijke starters en dergelijke electrische invloeden. Het zal bij mij wel op een aparte groep komen, maar toch... Had niet eens aan electronische armaturen gedacht. Dat is een goede optie inderdaad. Dank voor je reply!  :D
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

LittleNinja

Citaat van: Pioneer-Fan op februari  1, 2007, 22:54:56
Bij mijn 'no go' TL-verlichting dacht ik inderdaad aan verlichting met hinderlijke starters en dergelijke electrische invloeden. Het zal bij mij wel op een aparte groep komen, maar toch... Had niet eens aan electronische armaturen gedacht. Dat is een goede optie inderdaad. Dank voor je reply!  :D

Succes met de bouw. Hou je ons op de hoogte?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

AlphaMale

Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

ik heb ook nog even gestemd, je weet natuurlijk wel wat he ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Citaat van: reza op februari 27, 2007, 23:15:26
ik heb ook nog even gestemd, je weet natuurlijk wel wat he ;D

Ik heb een heel erg sterk vermoeden..  ;)
Eerst ff zorgen voor een beter betaalde baan... dan komt hij er vanzelf te hangen..  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Hmm tja wat is nu upgrade waardig, iets wat je dus nog niet hebt :P Projector + Scherm :D

LittleNinja

Citaat van: WickedGame op februari 28, 2007, 11:27:28
Hmm tja wat is nu upgrade waardig, iets wat je dus nog niet hebt :P Projector + Scherm :D


Psies!!

Ik denk zelf dat ik hier nog even mee wacht, totdat de full HD projectors beter te betalen zijn voor een simpele ziel als ik.  :)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op februari 28, 2007, 12:39:43

Psies!!

Ik denk zelf dat ik hier nog even mee wacht, totdat de full HD projectors beter te betalen zijn voor een simpele ziel als ik.  :)

Tja ze zijn prijzig, en ik zelf heb er geen ruimte voor. En mijn ouders vinden een projector ook al niks. Dus tja geen projector voor mij. Wacht wel tegen de tijd als ik op mezelf ga. Dan is het een hele andere situatie.

p.s. Had je al wat datums overigens?

LittleNinja

Citaat van: WickedGame op februari 28, 2007, 12:42:28
Tja ze zijn prijzig, en ik zelf heb er geen ruimte voor. En mijn ouders vinden een projector ook al niks. Dus tja geen projector voor mij. Wacht wel tegen de tijd als ik op mezelf ga. Dan is het een hele andere situatie.

p.s. Had je al wat datums overigens?

( PM )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op februari 28, 2007, 12:39:43
Ik denk zelf dat ik hier nog even mee wacht, totdat de full HD projectors beter te betalen zijn voor een simpele ziel als ik.  :)

Precies. Ik denk dat die dingen ook wel snel in prijs zullen zakken. Het zal de standaard worden. Geef het nog een jaartje en ik denk dat ik er toch ook zal moeten....... ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Niet echt nieuws... maar het is leger geworden in het IGA Gekijo...
De tuner en de cd speler zijn verkocht. Wel even wennen aan de leegte.  ::)

Wel leuk. De man kwam binnen en zei: "Hé, deze opstelling ken ik van www.hifi.nl! Mooi hoor!"  8)

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"