LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LittleNinja

Ik heb zowel een iPhone als een iPad op dit moment. Met in totaal 4 apps voor de bediening.. :D

Het scherm is gewoon handig voor de info en de bediening door de rest van de familie.

Ik kan natuurlijk altijd testen of ik het verschil interessant vind met of zonder scherm.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: LittleNinja op september 19, 2012, 23:11:48
Ik heb vanavond de Squeezebox Classic weggebracht naar een nieuwe eigenaar en heb voor mezelf een Squeezebox Touch overgenomen.
Nu nog even de touch toolbox erop voor nog meer kwaliteit :-)

http://soundcheck-audio.blogspot.nl/2011/11/touch-toolbox-30.html

En ja, het maakt echt verschil heb ik al meerdere malen mogen ervaren!

:music:

LittleNinja

Staat in de planning. Ik ga echter eerst even langs de oorspronkelijke leverancier vanwege een klein deel van het scherm wat niet lijkt te reageren ( ivm de touchbediening ). Het zou kunnen zijn dat ze hem omruilen en dan is het wat zinloos om nu met de toolbox aan de slag te gaan.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: LittleNinja op september 22, 2012, 12:28:55
Staat in de planning. Ik ga echter eerst even langs de oorspronkelijke leverancier vanwege een klein deel van het scherm wat niet lijkt te reageren ( ivm de touchbediening ). Het zou kunnen zijn dat ze hem omruilen en dan is het wat zinloos om nu met de toolbox aan de slag te gaan.
Makes sense, het lijkt philips wel  ;)

high-q

Citaat van: LittleNinja op september 22, 2012, 12:28:55
Staat in de planning. Ik ga echter eerst even langs de oorspronkelijke leverancier vanwege een klein deel van het scherm wat niet lijkt te reageren ( ivm de touchbediening ). Het zou kunnen zijn dat ze hem omruilen en dan is het wat zinloos om nu met de toolbox aan de slag te gaan.

Meer dan een uur duurt het niet om het zoals het voorbeeld in de handleiding te krijgen. Daarnaast staat met een factory reset alles weer in de
default stand, dus ff spelen kan prima.

Aan de andere kant is het ook een goed idee om eerst te wennen aan dit geluid en later met de Toolbox je vergelijking te doen ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LittleNinja

Ik ben wel redelijk bekend met het geluid van de SB serie aangezien ik de Classic had voor dat ik deze haalde. Het geluid verschilt niet heel erg veel op dit punt. Het lijkt allemaal iets schoner en rustiger, wellicht iets meer details maar daar blijft het wel bij. Na een paar keer het apparaat in de handen te hebben gehad moet ik zeggen dat hij echt wel heel mooi is afgewerkt t.o.v. de eerste series. Best een knap apparaatje.

Vandaag ben ik naar de leverancier geweest voor het kleine "probleempje" met het touchscherm. De beste lui hebben mij eigenlijk met wat advies terug naar huis gestuurd. In dit geval is het advies om rechtstreeks met Logitech contact op te nemen over het probleem. Het bedrijf had zelf geen SB op voorraad omdat de SB serie uit productie is..

Vanavond dus het e.e.a. op de mail zetten en kijken hoe snel Logitech daar op reageert.

Wellicht vanavond dan toch nog even de toolbox proberen. Ik ben wel benieuwd namelijk.

Gegroet,
LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Een kleine maar mooie upgrade!

Wel jammer van het touch deel, ook al zal je het in de praktijk vrijwel nooit gebruiken. Ben wel benieuwd waar logitech mee gaat komen.

LittleNinja

Heel apart... Als ik "apps" probeer te installeren op Touch geeft deze aan dat de Touch al is aangemeld onder een andere naam. De vorige eigenaar heeft hem echter afgemeld.

Vreemder nog is dat ik de app wel tegen kom in de Logitech media server! Ik kan hem van daar uit ook gewoon opstarten...

Wie weet raad?

Daarnaast wil ik hogere resolutie radio installeren. Tips?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

evilniek

Citaat van: LittleNinja op september 29, 2012, 14:16:33
Heel apart... Als ik "apps" probeer te installeren op Touch geeft deze aan dat de Touch al is aangemeld onder een andere naam. De vorige eigenaar heeft hem echter afgemeld.

Vreemder nog is dat ik de app wel tegen kom in de Logitech media server! Ik kan hem van daar uit ook gewoon opstarten...

Wie weet raad?

Daarnaast wil ik hogere resolutie radio installeren. Tips?

Welke apps wil je installeren dan? Wat betreft het mysqueezebox.com account, heb je deze link al geprobeerd?
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

LittleNinja

Ik wilde Digitally Imported installeren en wellicht wat high resolution stations.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Mysqueezebox.com vormt juist het probleem.. :-X
De SB is al geregistreerd onder een andere naam. Maar de vorige eigenaar heeft hem verwijderd.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

evilniek

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

LittleNinja

Die heb ik. Alleen op de SB zelf geeft hij aan dat hij onder een andere account staat.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

H B

Citaat van: LittleNinja op september 29, 2012, 15:03:28
Die heb ik. Alleen op de SB zelf geeft hij aan dat hij onder een andere account staat.
Er zit niks anders voor je op dan een factory reset te doen en dan voor mysqueezebox.com je eigen gegevens in te vullen anders krijg je die melding niet weg en blijft hij zich proberen aan te melden op het account van de vorige eigenaar.

LittleNinja

Citaat van: H B op september 29, 2012, 16:28:33
Er zit niks anders voor je op dan een factory reset te doen en dan voor mysqueezebox.com je eigen gegevens in te vullen anders krijg je die melding niet weg en blijft hij zich proberen aan te melden op het account van de vorige eigenaar.

Thanks. Dat ga ik proberen.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

evilniek

Citaat van: LittleNinja op september 29, 2012, 15:03:28
Die heb ik. Alleen op de SB zelf geeft hij aan dat hij onder een andere account staat.

Had je niet een dummy email adres ingevoerd? Reset idd, en dan je email adres die bij je password hoort invullen .
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

LittleNinja

Ik heb een bevestiging ontvangen van Logitech in verband met het probleem met het touchscherm. Goed nieuws, al weet ik niet heel goed wat ik nu moet verwachten. Wat ik uit de mail begreep is dat ze een onderdeel gaan toezenden om het probleem op te lossen. ???
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Exxar


LittleNinja

Hmmm... Dat staat er niet. Lijkt me ook stug.
Er staat wel in de mail dat ik het oude onderdeel een maand moet bewaren, mochten zij het nodig achten om het te ontvangen.

Ik zie het wel.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Exxar


LittleNinja

Je hebt gelijk gekregen! Gisteren is er een pakketje binnen gekomen met daarin een compleet nieuwe SB Touch! :blink:  Bizar zeg!

De oude zal wellicht terug gestuurd moeten worden. Ik heb weleens begrepen dat ze die gewoon vernietigen!! Dat zou zonde zijn zeg!

Citaat van: Exxar op oktober  1, 2012, 13:34:16
Misschien een nieuw toestel?

Ik heb mijn zeer geliefde Oppo te koop gezet. Jeetje wat twijfel ik hier aan zeg... Moet ik hem nou wel weg doen? ??? Was/is mijn "droom" machine. Echt compleet niets mis mee en iedere keer als ik hem aan zet wordt ik gelukkig van wat ik hoor en zie.. Alleen ik gebruik hem gewoon nauwelijks! :nopompom:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=126808.msg2269157#msg2269157
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op oktober  3, 2012, 13:37:37
Je hebt gelijk gekregen! Gisteren is er een pakketje binnen gekomen met daarin een compleet nieuwe SB Touch! :blink:  Bizar zeg!

De oude zal wellicht terug gestuurd moeten worden. Ik heb weleens begrepen dat ze die gewoon vernietigen!! Dat zou zonde zijn zeg!

Wat een goede service van Logitech! :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Exxar

Niet echt verwonderlijk. Zo'n toestelletje laten uittesten en herstellen zou waarschijnlijk meer kosten dan een nieuw.

Pinohelmond

Citaat van: LittleNinja op oktober  3, 2012, 13:37:37
Ik heb mijn zeer geliefde Oppo te koop gezet. Jeetje wat twijfel ik hier aan zeg... Moet ik hem nou wel weg doen? ??? Was/is mijn "droom" machine. Echt compleet niets mis mee en iedere keer als ik hem aan zet wordt ik gelukkig van wat ik hoor en zie.. Alleen ik gebruik hem gewoon nauwelijks! :nopompom:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=126808.msg2269157#msg2269157

Krijg je spijt van!

Ten eerste is het gewoon een zeer goede speler, zowel beeld als geluid en ten tweede heeft een Oppo 83 SE gewoon iets magisch.. Althans, toen ik er een kocht werd ik pas echt gegrepen door het HT virus.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

high-q

Citaat van: LittleNinja op oktober  3, 2012, 13:37:37
Je hebt gelijk gekregen! Gisteren is er een pakketje binnen gekomen met daarin een compleet nieuwe SB Touch! :blink:  Bizar zeg!

Gefeliciteerd en veel plezier ermee, valt met de soft mod nog meer uit te halen :music:
Ik neem aan dat je de Oppo weg doet omdat je nu een dedicated muziekstreamer hebt en de ps3 als schijfjesdraaier voor beeld gaat gebruiken?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge