LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WickedGame

Classé CAP-151 of iets jongeren CAP-2100 een idee?

LittleNinja

Ik wil wat betreft het geluidsbeeld in dezelfde hoek blijven zoeken. Een Arcam heeft in dat geval de voorkeur. Maar eerst wil ik zoeken naar de juiste wijze van aansluiten.

Overigens, die sub hoeft natuurlijk geen probleem te zijn. Wanneer de Oppo zijn signaal rechtstreeks naar de stereo amp stuurt kan dat ook full range, verwacht ik. De stereo amp stuurt dan gewoon alles door naar de B&W's..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

fugazi_2009

Citaat van: LittleNinja op november  7, 2011, 12:24:50
Overigens, die sub hoeft natuurlijk geen probleem te zijn. Wanneer de Oppo zijn signaal rechtstreeks naar de stereo amp stuurt kan dat ook full range, verwacht ik. De stereo amp stuurt dan gewoon alles door naar de B&W's..

Klopt en de sub kan je dan eventueel weer op speaker level aan de stereo amp aansluiten als je die toch in stereo mee wilt laten doen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

LittleNinja

Nee hè?! Het wordt toch niet "zo'n dag"?!  :crazy:

Zojuist probeerde ik mijn PlayStation op te starten. De nadruk ligt hier op probeerde.. Hij piept, hij het lampje gaat van rood naar blauw, vervolgens zie ik heel even een geel lampje (fractie van een seconde), hij piept een paar keer en vervolgens gaat hij uit en blijft het rode lampje knipperen..  :nopompom:

Hebben meer PS3 gebruikers dit al ervaren?

Gegroet,
LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Balen man! Ik kan je helaas niet helpen (ben nog noob op gaminggebied), maar misschien anderen wel. In ieder geval succes met het weer werkend krijgen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Als ik even snel google op je probleem dan is de PS3 mogelijk dood. Er is een fix maar die blijkt niet voor alle PS3's te werken. Het heeft te maken met teveel warmte in de PS3, rare is dat jij het net opstart. Slaat de fan wel aan?






LittleNinja

Bedankt heren.

Ik had ook al even gekeken op Google. Hitte lijkt mij niet het probleem. Hij start netjes met de fan en heeft in die milliseconden dat hij aan gaat nooit die hitte grens bereiken.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Ik ben inmiddels de wanhoop nabij... Ik heb een nieuwe PS3 gekregen ( goed nieuws ), echter lijk je vervolgens tegen het probleem aan te lopen dat je niets kunt over zetten..

Zie hier: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=117351.msg2056903#msg2056903
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

larzie

Aiii de "Red Ring of Death"

http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=2918&forum_id=10



Als je nog garantie hebt zou ik m gewoon omruilen.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

sj0er-D

De red ring of death op een playstation?

larzie

Citaat van: sj0er-D op november 12, 2011, 10:53:51
De red ring of death op een playstation?

Oeps dacht dat hij xbox bedoelde :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

LittleNinja

Wat een fijne periode...

Naast een overleden PlayStation ( welke inmiddels vervangen is ) en de beëindigde TV decoder, vond ook de BenQ aan het plafond dat het zijn tijd was om ons te verlaten.  :blink: Ik wil graag even een klein momentje stilte inlassen uit respect voor de overledene....

Maar goed. Hij startte gisteren al wat lastig op, met een tikje in de voeding. Echter nabij het einde van de film draaide de film zich in het geheel om en de kleuren zaten ook "of the scale".

Geen geld echter om het ding te vervangen, dus wij zijn voorlopig even projectieloos..  :nopompom:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman


LittleNinja

Yep. Komt wel weer een keer.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Valkyrie

Citaat van: LittleNinja op november 25, 2011, 06:59:26
Wat een fijne periode...

Naast een overleden PlayStation ( welke inmiddels vervangen is ) en de beëindigde TV decoder, vond ook de BenQ aan het plafond dat het zijn tijd was om ons te verlaten.  :blink: Ik wil graag even een klein momentje stilte inlassen uit respect voor de overledene....

Maar goed. Hij startte gisteren al wat lastig op, met een tikje in de voeding. Echter nabij het einde van de film draaide de film zich in het geheel om en de kleuren zaten ook "of the scale".

Geen geld echter om het ding te vervangen, dus wij zijn voorlopig even projectieloos..  :nopompom:

Het zit niet mee, balen man!!
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

skyfox

Balen man!! Reparatie is zeker ook geen optie?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Danny1981

Hoe oud is je playstation? Is 't zo'n dikke?
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

LittleNinja

Dank voor de steunbetuigingen heren.

Citaat van: skyfox op november 25, 2011, 09:29:02
Balen man!! Reparatie is zeker ook geen optie?

Nou, ben bang dat de kosten weleens kunnen gaan tegen vallen..

Citaat van: Danny1981 op november 25, 2011, 09:41:29
Hoe oud is je playstation? Is 't zo'n dikke?

Yep... Een ouderwetse dikzak. :)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Joris1971

Citaat van: LittleNinja op november 25, 2011, 11:04:44
Yep... Een ouderwetse dikzak. :)

mijn dikzak is still alive and kicking (ik doel dus op de PS3  ;D)

Danny1981

Ik heb ongeveer 3 jaar geleden, voor een vriend van me, een voorbeeld brief gedownload van de TROS radar website. Dit heb ik na een uitzending over de PS3 gedaan. De uitzending ging over het grote aantal Playstation 3 consoles die vroegtijdig stuk gingen. Jouw Playstation lijkt het zelfde mankement als die vriend van me en vele anderen te vertonen. Zou kunnen kijken of dit probleem binnen de verwachte levensduur valt en Sony eens contacten hierover. Misschien kunnen ze dan tegen een gereduceerd tarief repareren. Sony kan soms best coulant zijn... weet ik uit ervaring.

"TROS radar" en dan "Playstation 3"... vol met klachten...
Hier de voorbeeld brief, weet niet of je er nog wat aan hebt:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=voorbeeldbrief&tx_alternethulpbrief_pi1[showUid]=30&cHash=900

Hoop dat je hier wat mee kunt... in ieder geval sterkte :unhappy:
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

LittleNinja

Bedankt voor het meedenken!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Danny1981

WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

LittleNinja

Naast de TV decoder, de PS3 en mijn projector vertoonde ook mijn media pc wat kuren. Nou ja niet echt kuren maar de ventilatie van de voeding resoneert af en toe gigantisch! Dat is natuurlijk uitermate hinderlijk tijdens het kijken van een film.

Gisteren op pad geweest om stillere ventilatie te organiseren. De beste man gaf aan dat dit de ventilatie van de voeding is. Die was wel te vervangen echter vond hij dat teveel werk. Hij vond het handiger om mij een pc van hem te doneren... Geen probleem uiteraard! 8)

De "nieuwe" pc is wat compacter dan de oude toren, een heel stuk stiller en sneller en beter dan mijn oude. Standaard zit er een 80GB schijfje in dus ik wil de schijf uit mijn oude pc (250GB) er bij zetten in de nieuwe pc.

Zoals ik al eerder kundig bewezen heb hier op het forum, ben ik wat onkundig op het gebied van pc's. Het is vast te simpel gedacht als ik zeg "Kast open, schijf er in, de stekkertjes aan sluiten, kast dicht en klaar..."?

Er staat op beide schijven de nodige sturingssoftware en op de grote schijf staan ook wat belangrijke bestandjes, programma's en films.

Waar moet ik rekening mee houden? Welke stappen moet ik ondernemen?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: LittleNinja op november 27, 2011, 11:27:07
Zoals ik al eerder kundig bewezen heb hier op het forum, ben ik wat onkundig op het gebied van pc's. Het is vast te simpel gedacht als ik zeg "Kast open, schijf er in, de stekkertjes aan sluiten, kast dicht en klaar..."?
Besturingssysteem op de nieuwe pc lekker laten staan, dus je 250 GB schijf (PATA neem ik aan?) er als slave schijf bij zetten (of als 2de master als er al een dvd writer ofzo als slave op de eerste controller staat.
Of alles vers installeren dat kan natuurlijk ook en zou mijn voorkeur hebben.

Verder doe ik altijd een paar diodes in serie met de fans in een pc, draaien ze iets langzamer maar een stuk stiller.

LittleNinja

#949
Mijn eerste lijns helpdesk service heeft me wederom uit de brand geholpen!!

Bedankt voor de adviezen Audioloog. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"