LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

LittleNinja

Ah... Roland. My bad.

3 printers voor alleen de facturatie??

Citaat van: Joris1971 op juli 15, 2011, 08:49:23
ik heb geen HP, ik heb 2 solvent printers staan van Roland. (en 3 laserprinters van Epson, voor facturatie, etc)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Joris1971

Citaat van: LittleNinja op juli 15, 2011, 09:21:12
Ah... Roland. My bad.

3 printers voor alleen de facturatie??


nee, 1 voor facturatie en orderbonnen, de andere voor offertes etc... en de andere staat bij de imac van mijn collega
(zijn maar simple 6200L laserpinters hoor)

LittleNinja

#827
Het heeft even geduurd... Maar eindelijk is het zo ver... Ik ben volwassen geworden!  :pompom:

10.000 posts op mijn naam.

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

raptile


HTip

Citaat van: LittleNinja op juli 21, 2011, 16:37:44
Het heeft even geduurd... Maar eindelijk is het zo ver... Ik ben volwassen geworden!  :pompom:

10.000 posts op mijn naam.


:clapping: Nu mag je met de grote mensen praten :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Citaat van: LittleNinja op juli 21, 2011, 16:37:44
Het heeft even geduurd... Maar eindelijk is het zo ver... Ik ben volwassen geworden!  :pompom:

10.000 posts op mijn naam.

Gefeliciteerd met deze mijlpaal in je leven.
Ik eis een speech 8).

LittleNinja

We zijn een nieuwe weg ingeslagen....

In dit geval betekent dit een wijziging in het interieur, startend met onze meubelstijl.

Op dit moment hebben we vrij strak vormgegeven walnoot hout gekleurde meubels. De nieuwe stijl in The LittleNinja Theater, zoals ik het zojuist hernoemd heb, wordt landelijk.

Mochten er mensen leuke ( en betaalbare ) winkels kennen laat dit dan even als suggestie achter. Ik ben u daar zeer dankbaar voor.

Mocht iemand juist over willen gaan naar de stijl die wij nu hebben, stuur me dan even een PM.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sonic Circle

Loods 5 in Sliedrecht is groot, betaalbaar, heeft een redelijk breed assortiment. Je vind het op de plaats van de oude Ikea.
Als je dan toch in Sliedrecht bent; kijk gelijk even bij Casa Trend.

In Zutphen heb je Eijerkamp en diverse andere grote woonwinkels. In een wat hoger segment.

Vanwaar de switch naar landelijk?

LittleNinja

De switch wilde ik ( en we ) eigenlijk al langer. We willen naar gebroken/oud witte meubels zodat er een mooi contrast ontstaat tussen de donkere vloer, de roodbruine B&W's en de "soon to be" steengrijze voorzetwand.

Fijne dag gehad op het strand? ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Hier een link naar de showcase waar hethuidigemeubel te zien is. De kleuren wijken echter af! Het is bruiner dan dat het rood is op de foto.. ;)

http://www.htforum.nl/~showcase/usersetdetail.php?id=188
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

donaldk

Citaat van: LittleNinja op augustus  2, 2011, 20:45:39
We zijn een nieuwe weg ingeslagen....

In dit geval betekent dit een wijziging in het interieur, startend met onze meubelstijl.

Op dit moment hebben we vrij strak vormgegeven walnoot hout gekleurde meubels. De nieuwe stijl in The LittleNinja Theater, zoals ik het zojuist hernoemd heb, wordt landelijk.

Mochten er mensen leuke ( en betaalbare ) winkels kennen laat dit dan even als suggestie achter. Ik ben u daar zeer dankbaar voor.

Mocht iemand juist over willen gaan naar de stijl die wij nu hebben, stuur me dan even een PM.

www.gratisoptehalen.nl, daar stikt het van de loeizware oude eiken banken en wandkasten, nog wat steenstrips scoren en granol op de muur en je bent klaar, lol. 'We' dus je bent weer onder de pannen (om in de oud hollandse stijl te blijven;-))?

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

raptile

Hij krijgt al een kaal plekje op zn hoofd van die duim :P

OT:
riviera maison heeft outlets waar je voor leuke bedragen e.e.a. kan aanschaffen. normaal gesproken betaal je, je scheel in die winkels.
Als je een beetje handig bent kunt je ook vrij veel zelf maken, goedkoop kopen en opknappen etc.

Kasten tafels etc bij ikea, leenbakker, xenos, kwantum en noem maar op gewoon even opschuren en een mooie kleur geven en het ziet er al een stuk leuker uit in je woonkamer.
(Heb al bovenstaande punten zelf ook gedaan toen ik op mezelf ging wonen in mn vorige huis en iedereen vond het een prachtige woning. mede doordat dezelfde kleur terug kwam in alle meubels)

Succes!

LittleNinja

Raptile, bedankt. Ik was toevallig al op hun outlet site terecht gekomen. Ze hebben echter op dit moment niet hetgeen wat we zoeken..

We zoeken gewoon weer lekker verder. ;)

Jouw PM kom ik nog even op terug als je het niet erg vindt. Neem ik even de tijd voor. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

raptile

#839
HAHA maak je niet druk :)

En ga op zoek naar wat je precies wil hebben en let dan niet op de kleur. een likkie verf doet wonderen.

Dit meubel (heb ik inmiddels niet meer omdat we volledig zijn overgestapt op teak) stond nog net niet bij de schroothoop...
Even een likje verf, handgrepen oppoetsen, glasplaatje er overheen en voila, net een nieuw meubel..


Dit was in m'n eerste huisje 8 jaar geleden, best leuk om weer eens terug te zien :D

donaldk

#840


Hoe landelijk wil je het hebben;-).

raptile

#841
 

:D

donaldk

Ah voor little ninja is dat precies de juiste maat stoel :P .

raptile


high-q

Citaat van: LittleNinja op augustus  2, 2011, 20:45:39
Mochten er mensen leuke ( en betaalbare ) winkels kennen laat dit dan even als suggestie achter. Ik ben u daar zeer dankbaar voor.

Hier ga ik binnenkort mijn spullen bestellen:

http://www.rofrahome.nl/

Een beetje a la de bekende Riviera Maison, maar dan "betaalbaarder"

Ben benieuwd wat je ervan gaat maken!  ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Sonic Circle

Citaat van: LittleNinja op augustus  2, 2011, 21:19:01
De switch wilde ik ( en we ) eigenlijk al langer. We willen naar gebroken/oud witte meubels zodat er een mooi contrast ontstaat tussen de donkere vloer, de roodbruine B&W's en de "soon to be" steengrijze voorzetwand.

Fijne dag gehad op het strand? ;)

Heerlijk. En daarna even flink mishandeld door de fysiotherapeut.
Gelukkig valt de ernst van de 'blessure' deze keer erg mee.

Rij even een keer door vanuit Papendrecht, naar Sliedrecht en check Loods 5 en CasaTrend. Staat echt een hoop, ook in de stijl die je zoekt!

LittleNinja

Citaat van: donaldk op augustus  2, 2011, 23:08:57


Hoe landelijk wil je het hebben;-).

Donald,

Doe je die bank nu al weer weg?? Hij staat je zo goed!..

@high-q

De plannen zijn prima. Helaas hebben wij niet een landelijk opgezet huis, dus het zal nooit zo mooi worden als bij jullie. We doen het er maar mee. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

raptile

Mag ik even benadrukken dat: modern, klasiek en landelijk heel goed samen gaan?!
met moderne woningen heb ja alleen wat meer last van kozijnen en deuren en zelfs dat probleem is op te lossen :)

high-q

Citaat van: LittleNinja op augustus  2, 2011, 23:35:11
@high-q

De plannen zijn prima. Helaas hebben wij niet een landelijk opgezet huis, dus het zal nooit zo mooi worden als bij jullie. We doen het er maar mee. :D

Dankje voor het compliment  :bigsmile:

Maar ben het niet helemaal met je eens hoor. Er zijn genoeg nieuwbouw woningen die landelijk ingericht zijn. Kijk bijvoorbeeld in tijdschriften als: @Home, Stijlvol Wonen (ook boekwerken), Wonen Landelijke Stijl, More Than Classic ... etc. Genoeg materiaal wat je kunt gebruiken om ideeën op te doen. Deze tijdschriften staan overigens boorden vol advertenties van dit type woonwinkels en boutiques  ;)

Klassiek en landelijk gaan zeker goed samen!! Kozijnen en deuren idd makkelijk op te lossen. Can-do is bijvoorbeeld heel goedkoop, maar hebben ook een lijn met oude look. Toevallig dit weekend nog 2 deuren van gekocht  :happy:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

raptile

Cando is inderdaad een erg mooie oplossing voor een zeer betaalbare prijs.
Tevens vaak in de aanbieding bij de Hormbach, Praxis en Gamma. (soms wel 40% !)