LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WimB

Citaat van: LittleNinja op juli 13, 2011, 11:59:01
Nou... Dit is een foto van de tuin. De voorzijde van onze wijk ziet er zo uit:


Woon je in België?

VlisChris

Citaat van: Audioloog op juli 12, 2011, 10:27:50
:o Paranormaal begaafd?


ROFLOL. Nee.
Alleen ik heb een tijd geleden problemen met mijn printer gehad, en toen moest er een monteur uit het midden van het land komen (woon zelf in Vlissingen) om te kijken wat er aan de hand was. Zijn bezig geweest toen met mijn usb-kabel, en daar 2 vervangers voor, en die deden het geen van 3en. Toen we zijn kabel aansloten deed die het wel. Toen we mijn kabel icm zijn laptop probeerden deed die het weer niet. Ergo, iemand urenlang laten rijden voor een kapotte USB-kabel. En nu roep ik dat vrij vlot als iets kapot is ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op juli 13, 2011, 18:10:20
Dat zie je snel!!! :D
Ik dacht dat je naar Sao Paulo was verhuisd ;)

Waarschijnlijk is de kans groter dat je bij jou een Braziliaan tegenkomt dan een Belg ;:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WimB

Citaat van: LittleNinja op juli 13, 2011, 18:10:20
Dat zie je snel!!! :D
Die moderne palen met kabels gaven het weg ;)

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: HTip op juli 13, 2011, 20:21:34
Waarschijnlijk is de kans groter dat je bij jou een Braziliaan tegenkomt dan een Belg ;:D
Uiteraard, meer dan 100 km van huis, dat vinden ze nooit  :clapping:

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: Audioloog op juli 14, 2011, 10:07:56
Uiteraard, meer dan 100 km van huis, dat vinden ze nooit  :clapping:
:clapping:

Net zoals vroeger bij de vakantieman op TV dat Nederlanders op vakantie werd gevraagd op een landkaart aan te geven waar NL ligt en dan IJsland of een eiland ergens in de Atlantische Oceaan aanwijzen :D Nog leuker werd het als ze moesten aangeven waar het land van vakantie lag :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

#809
Alsof Belgen dat beter zouden doen..... :D  Jij nep Belg! ;)

Mooi was dat hè?! Ik lag echt dubbel af en toe. Je kunt aan de hand van de vakantie bestemming het publiek uitkiezen wat de mooiste antwoorden zal geven.

Trouwens... Minder dan 100 posts te gaan en ik mag dingen aanbieden in het marktgedeelte van het forum.  :clapping:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

#810
CitaatTrouwens... Minder dan 100 posts te gaan en ik mag dingen aanbieden in het marktgedeelte van het forum. 
Huh? Verklaar eens?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

#811
Citaat van: Christiaan S op juli 14, 2011, 16:04:34
Huh? Verklaar eens?

Dan heb ik ook eindelijk de grens van 10.000 posts bereikt... ;)

Hoe kom jij toch aan dat debiele aantal Posts?? :o
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Ik zie nu dat die iPad weer allerlei onzinnige correcties uitgevoerd had op de tekst die ik getypt had. Wat een vreselijke butt functie is dat op de iPhone en iPad!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op juli 14, 2011, 16:11:22
Ik zie nu dat die iPad weer allerlei onzinnige correcties uitgevoerd had op de tekst die ik getypt had. Wat een vreselijke butt functie is dat op de iPhone en iPad!

Uitzetten helpt :D

LittleNinja

#814
Citaat van: WickedGame op juli 14, 2011, 16:13:52
Uitzetten helpt :D

Ik weet het... :D

Het nadeel daarvan is dat ook de spellingcontrole dan niet werkt...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Joris1971

Citaat van: Christiaan S op juli 13, 2011, 13:41:51
ROFLOL. Nee.
Alleen ik heb een tijd geleden problemen met mijn printer gehad, en toen moest er een monteur uit het midden van het land komen (woon zelf in Vlissingen) om te kijken wat er aan de hand was. Zijn bezig geweest toen met mijn usb-kabel, en daar 2 vervangers voor, en die deden het geen van 3en. Toen we zijn kabel aansloten deed die het wel. Toen we mijn kabel icm zijn laptop probeerden deed die het weer niet. Ergo, iemand urenlang laten rijden voor een kapotte USB-kabel. En nu roep ik dat vrij vlot als iets kapot is ;)

was dat een extreem dure printer ofzo? of een zakelijke overeenkomst?

Welk bedrijf gaat er voor een printertje een monteur sturen??

LittleNinja

#816
Ach, als jij als bedrijf veel afdrukt is het al snel interessant om die losse HP's te vervangen voor een multifunctional. Dan neem je ook een servicecontract of leasen natuurlijk.

Die kan dan uiteraard niet wat jouw HP doet Joris. ;)  Maar alles tot en met A3 gaat verder prima.

Citaat van: Joris1971 op juli 14, 2011, 16:24:33
was dat een extreem dure printer ofzo? of een zakelijke overeenkomst?

Welk bedrijf gaat er voor een printertje een monteur sturen??

Die HP van jou dan Joris... Geen contract op?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

#817
Citaat van: Joris1971 op juli 14, 2011, 16:24:33
was dat een extreem dure printer ofzo? of een zakelijke overeenkomst?

Welk bedrijf gaat er voor een printertje een monteur sturen??

Tja, voor jou zal het een peulenschil zijn, voor mij is €1400,- een flink bedrag voor een printer inderdaad.
Gaat om een Epson Stylus 3880 Pro. Opzich fijn printerje op wat kleine problemen na.

Edit: ook zakelijk gebruiker inderdaad, maar ik zou niet weten of ze dat wat uitmaakt bij Epson.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: LittleNinja op juli 14, 2011, 16:08:55
Hoe kom jij toch aan dat debiele aantal Posts?? :o


Ach, door vooral niets boeiends te melden te hebben. Voorgaande jaren was ik inhoudelijk veel actiever. Dat is er de laatste twee/drie jaar wel uit gegaan. Zeker sinds ik mijn HT verkocht heb, en op stereo ben teruggestapt eigenlijk :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Als ze mijn serieuze replies er uit halen houd ik pakweg 12 posts over... :D

En over die Epson... Was toch alleen een kabeltje? ;)

Citaat van: Christiaan S op juli 14, 2011, 16:46:22
Ach, door vooral niets boeiends te melden te hebben. Voorgaande jaren was ik inhoudelijk veel actiever. Dat is er de laatste twee/drie jaar wel uit gegaan. Zeker sinds ik mijn HT verkocht heb, en op stereo ben teruggestapt eigenlijk :)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op juli 14, 2011, 16:00:35
Alsof Belgen dat beter zouden doen..... :D  Jij nep Belg! ;)
:clapping: Ik wel :D

Citaat
Mooi was dat hè?! Ik lag echt dubbel af en toe. Je kunt aan de hand van de vakantie bestemming het publiek uitkiezen wat de mooiste antwoorden zal geven.
Ik vond het ook altijd om te bescheuren. Youp van 't Hek maakte er ook grapjes over. "Doe maar 2 tickets naar Mauritius. Geen idee waar het ligt. Klinkt gewoon lekker." :D

Citaat
Trouwens... Minder dan 100 posts te gaan en ik mag dingen aanbieden in het marktgedeelte van het forum.  :clapping:
nu nog slechts 61 :thumbs-up:

Ik heb deze maand 10000 posts bereikt in mijn topic. Ook een mijlpaal :o Nu jij nog ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op juli 14, 2011, 16:16:56
Ik weet het... :D

Het nadeel daarvan is dat ook de spellingcontrole dan niet werkt...

Heb je dat nodig dan? ;)

LittleNinja

#822
Citaat van: WickedGame op juli 14, 2011, 20:46:11
Heb je dat nodig dan? ;)

Ik probeer er op leten, maar zoms maak ik wel de nodigge voutjes.. :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op juli 14, 2011, 21:07:23
Ik probeer er op leten, maar zoms maak ik wel de nodigge voutjes.. :-X

;D

Joris1971

Citaat van: LittleNinja op juli 14, 2011, 16:27:17
Ach, als jij als bedrijf veel afdrukt is het al snel interessant om die losse HP's te vervangen voor een multifunctional. Dan neem je ook een servicecontract of leasen natuurlijk.

Die kan dan uiteraard niet wat jouw HP doet Joris. ;)  Maar alles tot en met A3 gaat verder prima.

Die HP van jou dan Joris... Geen contract op?


ik heb geen HP, ik heb 2 solvent printers staan van Roland. (en 3 laserprinters van Epson, voor facturatie, etc)