LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

LittleNinja

Aan de buitenzijde is te weinig ruimte om hem te integreren.

Uiteraard biedt het bescherming tegen inbrekers en de mogelijkheid continu te luchten, echter sluit het je ook in.. Je kunt dus geen kant op bij brand of andere nood situaties.

Een rolluik gaat er niet komen. Sorry.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor ;) Het is jouw huis :)

P.S. Heb je een nieuwe titel?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Nee hoor.. T'is nog steeds LittleNinja. ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op juli 25, 2009, 11:19:49
Nee hoor.. T'is nog steeds LittleNinja. ::)
:D Dat is je nickname ::) Ik doelde meer op Moderator >:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Oh dat.. Ja, maar slechts voor een deeltje van het forum. ;)

In mijn eigen topic kan ik bijvoorbeeld niets doen. :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

bmateijsen

Citaat van: LittleNinja op juli 25, 2009, 15:41:35
Oh dat.. Ja, maar slechts voor een deeltje van het forum. ;)

In mijn eigen topic kan ik bijvoorbeeld niets doen. :-X

En terecht ;D

LittleNinja

"spek en bonen" baantje! :laugh:

Ik richt me op afterhours en daar gebeurd bijna niets heb ik begrepen....  :yawnee:

Citaat van: bmateijsen op juli 25, 2009, 15:42:39
En terecht ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jean Sibelius

Sterkte / succes met je nieuwe functie! :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame


LittleNinja

Ik ben blij dat ze geen roze gekozen hebben voor ons!! :-X :laugh:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sonic Circle

Met dat paars ben je volledig stealth (ninja) in ons HT :D.


Even ontopic :tongue2:: heb je al een oplossing voor je verduistering?

Ik snap trouwens niet goed waarom rolluiken een probleem moeten zijn. Je doet dit toch niet bij je voordeur / achterdeur?
Als het om een handmatig systeem gaat, kun je het rolluik nog gewoon handmatig naar boven halen in geval van brand oid (indien voordeur en keukendeur? in het meest extreme geval geblokkeerd zijn).

LittleNinja

We hebben het meegenomen in de overwegingen echter zal dit het niet gaan worden.

Het gebeurt ook regelmatig dat we aan die zijde ( snel ) het huis in willen en dat wordt lastiger met een rolluik. Daarnaast vinden wij het allebei niet de "schoonste" oplossing in ons geval. Het worden rolgordijnen en binnenkort maar eens een rondje doen om een geschikte zaak te vinden.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sonic Circle

Ik vind persoonlijk een goed rolluik aan buitenzijde woning veel mooier/strakker dan een rolgordijn (al hebben wij er sinds kort ook 1 in de keuken).
Maargoed, afwegingen zijn duidelijk. Als het maar verduisterbaar is straks.

LittleNinja

Inmiddels speel ik nu bijna een maand zonder de Velodyne SPL1200R... En ik moet eerlijk bekennen dat het een dimensie minder teweegbrengt hier in het Ninja huis. :-\

Het ziet er echter naar uit dat er toch op relatief korte termijn een andere zal gaan komen. I'll keep you posted. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op december  2, 2009, 16:10:22
Inmiddels speel ik nu bijna een maand zonder de Velodyne SPL1200R... En ik moet eerlijk bekennen dat het een dimensie minder teweegbrengt hier in het Ninja huis. :-\

Het ziet er echter naar uit dat er toch op relatief korte termijn een andere zal gaan komen. I'll keep you posted. ;)
Heb ik iets gemist? Heb je de Velodyne weggedaan? :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Ja. Waardeloos ding! :P  Nee hoor, onzin. Ik vind het een geweldige sub. Maar soms neem je van die beslissingen in het leven.. ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

celerontje

Citaat van: LittleNinja op december  2, 2009, 17:15:30
Maar soms neem je van die beslissingen in het leven..
...waarvan je bij voorbaat al weet dat je er spijt van krijgt, en dat ook daadwerkelijk krijgt... :baaa:

:P :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: LittleNinja op december  2, 2009, 17:15:30
Ja. Waardeloos ding! :P  Nee hoor, onzin. Ik vind het een geweldige sub. Maar soms neem je van die beslissingen in het leven.. ::)
Klopt helemaal! Maar ik had nergens gelezen dat je aan het denken was om de Velodyne weg te doen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Ik wil daar ook niet meer over praten... :blush: :P

Maar nu op naar de toekomst. :laugh:
Aankomend weekend ga ik op pad om te kijken of ik een geschikte kandidaat kan treffen. Dus hopelijk heb ik dit weekend nog foto's van een nieuwe aanwinst. 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Jean Sibelius

Citaat van: LittleNinja op december  3, 2009, 11:24:53
Aankomend weekend ga ik op pad om te kijken of ik een geschikte kandidaat kan treffen. Dus hopelijk heb ik dit weekend nog foto's van een nieuwe aanwinst. 8)
Dat zou lekker rap zijn :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

LittleNinja

Het is inmiddels allemaal wat concreter dan het lijkt.... ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op december  3, 2009, 11:24:53
Ik wil daar ook niet meer over praten... :blush: :P
Dan zal ik dat ook niet meer doen... ;)

Citaat van: LittleNinja op december  3, 2009, 11:24:53
Maar nu op naar de toekomst. :laugh:
Aankomend weekend ga ik op pad om te kijken of ik een geschikte kandidaat kan treffen. Dus hopelijk heb ik dit weekend nog foto's van een nieuwe aanwinst. 8)
Ben benieuwd... :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Volgens mij heb jij een goed weekend in het verschiet liggen ;).
Veel plezier!

LittleNinja

#674
Citaat van: Sonic Circle op december  4, 2009, 00:38:35
Volgens mij heb jij een goed weekend in het verschiet liggen ;).
Veel plezier!

Helemaal correct. :bigsmile:

De afspraak met de leverancier is inmiddels gemaakt. Helaas kan ik hem niet eerst beluisteren omdat hij te weinig tijd heeft, maar ik heb het volste vertrouwen in hem en in het apparaat om hem zo mee te nemen.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"