LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: Sol op maart  8, 2009, 12:37:49
... dus jij komt allen nog bij haar over de vloer? ;)
Tja, moet je die tienertjes maar niet zat voeren... >:D
Dat had mijn vrouw gedaan en het was geen tiener meer hoor :P

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

hifiman

Citaat van: LexiconLogan op maart  8, 2009, 12:43:17
fotos?
Helaas, die heb ik niet  ;D Maar goed back ontopic stel ik voor :P

HTip

Even weer ontopic ;D

Erg mooi gedaan Dennis :thumbs-up:
Prachtig hoe je de HT geïntegreerd hebt in je woonkamer!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Citaat van: LexiconLogan op maart  8, 2009, 12:43:17
fotos?

Van hetgeen zij tegen de muur gesmeten heeft?? Rare fetish heb jij!! :P

@ Audioloog

Hoe krijg je het voor elkaar om je vrouw een andere vrouw dronken te laten voeren voor je?! :o :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: LittleNinja op maart  8, 2009, 12:47:33
Van hetgeen zij tegen de muur gesmeten heeft?? Rare fetish heb jij!! :P

@ Audioloog

Hoe krijg je het voor elkaar om je vrouw een andere vrouw dronken te laten voeren voor je?! :o :P
Het waren zes vrouwen en ze waren allemaal dronken  ;D

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LittleNinja

Je bent mijn held!!! Of was jij buiten de deur gezet die avond??

Citaat van: Audioloog op maart  8, 2009, 12:49:35
Het waren zes vrouwen en ze waren allemaal dronken  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Deze scene heb ik trouwens gemist in StarWars....
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Davey

Citaat van: LittleNinja op maart  8, 2009, 10:27:42
Dank je Dave! ;)

Gisteren ben ik met mijn vader druk bezig geweest in huis. We hebben ook de toilet onder handen genomen. We hadden eerder dit jaar al een nieuwe vloer gelegd en heb ik een "16:9" koof gebouwd ;D. Afgelopen vrijdag heeft de dame een verfje tegen de muren gesmeten. Mijn pa heeft de toilet nog behangen(!) en gisteren hebben we de verlichting geplaatst en aangesloten. Het is nog niet helemaal klaar ( ik moet nog een kraan en een wastafeltje plaatsen en de drukplaat vervangen voor een RVS/bronskleurig model ) maar dit is het tot nu toe.

HT toilet forum?? ;D

Da's wel heel erg toevallig. Ik ben gisteren ook erg druk geweest met de wc beneden. Was eigenlijk 1 van de weinige ruimtes die we tijdens de grote verbouwing vorig jaar niet hadden gedaan. Gisteren het hele hokje betegeld en nu op de kamp met spierpijn. Het is droevig gesteld met m'n lijf  :hmmm:

Gaat die 16:9 koof nog volgehangen worden met iets? Zeg niet een plasma a.u.b.  ;)

LittleNinja

Waarschijnlijk komen daar gewoon wat "snuisterijen" zoals beeldjes.. Staat nog niet vast.

Ook moet er nog electrische installatie geplaatst worden ( voorbereidingen al getroffen ) maar ik kon geen mooie vinden. :(

Het hoekfonteintje wordt ook nog een bijzonder projectje.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Net even een autostitch foto van de ht forum toilet geplaatst ( pagina 25 ).

Cool programma hoor!! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Starred

Alleen de wc borstel mag nog wel een upgrade krijgen, die valt wat uit de toon  :P

searcher

Citaat van: LexiconLogan op maart  8, 2009, 12:52:49
ik help je wel..

Damn ....... weer wat gemist.  :lookaround

                                                                 Gr Searcher



LittleNinja

#640
Hahah!! Klopt. We hadden best een mooie alleen heb ik die ik keer gekilled tijdens het stofzuigen. :blush:

Citaat van: Starred op maart  8, 2009, 14:33:14
Alleen de wc borstel mag nog wel een upgrade krijgen, die valt wat uit de toon  :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Een updateje..

Gisteren kwam ik bij mijn ouders en plotseling had mijn vader een Samsung HD (360) decoder staan. Hij was van een kennis van hem echter wilde hij hem weggooien waarop mijn vader zei "Geef maar aan mij mee.". Het apparaat schijnt een probleem te vertonen bij het overschakelen naar andere kanalen ( dan loopt hij vast ). Mijn vader wil kijken of hij hem goed aan de praat krijgt. En omdat hij wel een LCD, maar geen HD heeft en mijn ouders pas een TV vervangen als hij echt niet meer te reanimeren is, krijg ik hem dan weer mee.

Mochten er dus mensen zijn die dit probleem kennen en een oplossing weten... Ik hou me aanbevolen. :)

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

JeKa

Citaat van: LittleNinja op juni  9, 2009, 09:18:13
Een updateje..

Gisteren kwam ik bij mijn ouders en plotseling had mijn vader een Samsung HD (360) decoder staan. Hij was van een kennis van hem echter wilde hij hem weggooien waarop mijn vader zei "Geef maar aan mij mee.". Het apparaat schijnt een probleem te vertonen bij het overschakelen naar andere kanalen ( dan loopt hij vast ). Mijn vader wil kijken of hij hem goed aan de praat krijgt. En omdat hij wel een LCD, maar geen HD heeft en mijn ouders pas een TV vervangen als hij echt niet meer te reanimeren is, krijg ik hem dan weer mee.

Mochten er dus mensen zijn die dit probleem kennen en een oplossing weten... Ik hou me aanbevolen. :)


Al gereset naar de fabrieksinstellingen?

LittleNinja

Nog niet, maar dat zal ik vanavond meteen even doen.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Middag heren.

Ik heb even een makkelijke vraag... dacht ik. :-X

Wij hebben een nogal forse raampartij die ik wil gaan verduisteren wanneer de situatie daar om vraagt. Onze gevel bestaat uit een in twee gelijke delen opgesplitste schuifpui van ongeveer 3,7 meter breed. We willen een tweetal rolgordijnen hiervoor aanschaffen. De breedte van ongeveer 1,8 meter is niet zo'n probleem, echter de hoogte zou ongeveer 2,4 moeten zijn.... En dat blijkt wel erg lastig te zijn!

Is er iemand die weet of dergelijke maten ( standaard ) worden gemaakt of zitten we vast aan op maat maken??

Gegroet,
LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Lars_Portman

#645
Citaat van: LittleNinja op juli 20, 2009, 17:01:29
Middag heren.

Ik heb even een makkelijke vraag... dacht ik. :-X

Wij hebben een nogal forse raampartij die ik wil gaan verduisteren wanneer de situatie daar om vraagt. Onze gevel bestaat uit een in twee gelijke delen opgesplitste schuifpui van ongeveer 3,7 meter breed. We willen een tweetal rolgordijnen hiervoor aanschaffen. De breedte van ongeveer 1,8 meter is niet zo'n probleem, echter de hoogte zou ongeveer 2,4 moeten zijn.... En dat blijkt wel erg lastig te zijn!

Is er iemand die weet of dergelijke maten ( standaard ) worden gemaakt of zitten we vast aan op maat maken??

Gegroet,
LittleNinja




Ik heb zelf  ook verduisterende rolgordijnen laten maken voor mijn grote ramen opzij.
En  ben daarvoor op onderzoek uit geweest prijzen lopen nogal uiteen.

Hema , Gamma, kwantum. Laatste 2 doen elkaar ni veel. Hema had toen actie eerder. (weet niet of die nog loopt)
maar standaard op maat van 240cm heb je een probleem want moeten op maat maken en gaat prijs bij Gamma wel 3 a 4 keer over de kop.

Gr Edwin

edit : ZonneweringNL  deed me offerte van  € 375.- Das wat voordeligere specaail zaak.
Gamma kwam met 280,- En Hema met €117,-
Ik had vergelijkbare maat als jij ook 240 lang.




Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

HTip

Geen rolluik? Is natuurlijk wel (fors) duurder, maar houdt naast licht, ook warmte en ongenode gasten buiten ;) Wij hebben dat met onze schuifpui ook gedaan. Nog een voordeel is dat je (als je een motor hebt) in de zomer 's nachts de schuifpui kan openlaten en het rolluik op ventilatiestand, zodat je optimaal kan profiteren van de koele nachten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Is een mogelijkheid maar die komt denk ik niet langs de commissie... :-X

Citaat van: HTip op juli 21, 2009, 21:17:12
Geen rolluik? Is natuurlijk wel (fors) duurder, maar houdt naast licht, ook warmte en ongenode gasten buiten ;) Wij hebben dat met onze schuifpui ook gedaan. Nog een voordeel is dat je (als je een motor hebt) in de zomer 's nachts de schuifpui kan openlaten en het rolluik op ventilatiestand, zodat je optimaal kan profiteren van de koele nachten...
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

reza

Citaat van: LittleNinja op juli 21, 2009, 22:50:17
Is een mogelijkheid maar die komt denk ik niet langs de commissie... :-X





Jij bent toch zeker wel de Ninja in het huis en dus de commissie :ph34r: :crazy: ;D
Wat gaan we nou weer krijgen!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sonic Circle

Rolluik vind ik praktisch gezien de beste oplossing. Zou die optie zeker onderzoeken mr. Ninja.