LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joris1971

Ziet er erg netjes uit Dennis!
Mooi meubel ook..

groet Joris

LittleNinja

#601
Dank u heren. Het nieuwe aan de foto's is uiteraard de koof bovenin met verlichting en het projectiescherm.

Hier nog even wat componenten..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Davey

Heel erg mooi Dennis. De oplossing met de zwarte koof voor je doek ziet er prachtig uit, zeker met die spots erin. Het gehele plaatje klopt gewoon. Ik ben ook erg gecharmeerd van je kleurgebruik  O0

LittleNinja

#603
Dank je Dave! ;)

Gisteren ben ik met mijn vader druk bezig geweest in huis. We hebben ook de toilet onder handen genomen. We hadden eerder dit jaar al een nieuwe vloer gelegd en heb ik een "16:9" koof gebouwd ;D. Afgelopen vrijdag heeft de dame een verfje tegen de muren gesmeten. Mijn pa heeft de toilet nog behangen(!) en gisteren hebben we de verlichting geplaatst en aangesloten. Het is nog niet helemaal klaar ( ik moet nog een kraan en een wastafeltje plaatsen en de drukplaat vervangen voor een RVS/bronskleurig model ) maar dit is het tot nu toe.

HT toilet forum?? ;D

EDIT: autostitch foto ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Joris1971

zo da's een chique schijthuis.

Sol

Blijft inderdaad sfeervol, waar de sfeer zelfs tot de WC wordt 'doorgetrokken'... ;D;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

JeKa

Ook ik ben nog steeds gecharmeerd van zo'n voorzetwandje en met koof voor het scherm is helemaal ideaal!  :thumbs-up:

bmateijsen

Is het behang wat je gebruikt het op de toilet of toch een tegel?

Groet,

Bjorn

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

SpeedyAndré

Lijkt me behang, van de lichte muren begrijp ik dat de dame hier verf tegenaan gesmeten heeft  :unsure: ;D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

JeKa

Behang lijkt me niet echt bevorderlijk voor het onderhoud....

Sicco

ZO combineert je HT ideaal met je woonkamer! Super. Dit zou ik 1 op 1 kunnen overnemen als ik een projector aanschaf :)
Kun je ook nog een foto plaatsen van de andere kant van de kamer? Hoe je projecter erbij hangt/staat. :)
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

LexiconLogan

Citaat van: JeKa op maart  8, 2009, 11:41:49
Behang lijkt me niet echt bevorderlijk voor het onderhoud....

Hoezo? Je staat toch niet de hele dag tegen de muur te ze*ken? :P
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

hifiman

Citaat van: LexiconLogan op maart  8, 2009, 11:54:43
Hoezo? Je staat toch niet de hele dag tegen de muur te ze*ken? :P
Er heeft er hier een ooit lopen kotsen tegen de muur in de wc (dronken, was ik erg pissig over), in elk geval was ik toen reuze blij dat ik tegels tegen de muur had en geen behang  ;D Persoon in kwestie komt hier nooit meer  :P

LexiconLogan

ach dan kun je hem altijd nog achter het behang plakken
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

tiptop

#616
Citaat van: Sicco op maart  8, 2009, 11:52:38
ZO combineert je HT ideaal met je woonkamer! Super. Dit zou ik 1 op 1 kunnen overnemen als ik een projector aanschaf :)
Kun je ook nog een foto plaatsen van de andere kant van de kamer? Hoe je projecter erbij hangt/staat. :)
Zeg je nou dat je zijn wc wil overnemen? ;D

Citaat van: LexiconLogan op maart  8, 2009, 11:54:43
Hoezo? Je staat toch niet de hele dag tegen de muur te ze*ken? :P
De muren blijven toch niet schoon genoeg ::) Er spettert altijd wel wat omhoog :-X Dan is het toch wel fijn als je de wanden een sopje kan geven. :bigsmile: :sigh:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

JeKa

Citaat van: LexiconLogan op maart  8, 2009, 11:54:43
Hoezo? Je staat toch niet de hele dag tegen de muur te ze*ken? :P

Ik zelf niet nee......  :-X

LexiconLogan

heeft jouw vrouw een plasgoot?










sorry ik laat het topic wel weer met rust
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

JeKa


hifiman

Misschien een apart "show off your schijthuis" topic?  :baaa:

LittleNinja

#621
Hehehe...

Het is behang. Echter hebben we wel gezocht naar goed afwasbaar behang. Dat betekent dat het geen rolletje is van Eur 10,-.. ::)

Degene die de boel eventueel met zuren ( overgeefsel ) weet te laten verteren is altijd wel verzekerd.

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sol

Citaat van: LittleNinja op maart  8, 2009, 12:16:41
Degene die de boel eventueel met zuren ( overgeefsel ) weet te laten verteren is altijd wel verzekerd.

Van een schop onder zijn reet? ;D ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

hifiman

Citaat van: Sol op maart  8, 2009, 12:33:50
Van een schop onder zijn reet? ;D ;)
Ja en van een nooit meer terugkeer garantie  :turn: (was overigens een vrouw bij mij destijds en nog een lekker ding ook  ;D ).

Sol

Citaat van: Audioloog op maart  8, 2009, 12:36:38
Ja en van een nooit meer terugkeer garantie  :turn: (was overigens een vrouw bij mij destijds en nog een lekker ding ook  ;D ).

... dus jij komt allen nog bij haar over de vloer? ;)
Tja, moet je die tienertjes maar niet zat voeren... >:D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.