LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sicco

Ik heb zelf de 885 en die kan het niet. De 895 naar mijn weten weer wel.
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

LittleNinja

#526
Citaat van: Sicco op juni  8, 2008, 16:45:51
Ik heb zelf de 885 en die kan het niet. De 895 naar mijn weten weer wel.

Dat is jammer. De 895 is aardig wat duurder.  ::)

Kan de One het ook eigenlijk??
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: LittleNinja op juni  8, 2008, 16:53:52
Dat is jammer. De 895 is aardig wat duurder.  ::)

Kan de One het ook eigenlijk??
Nee! De 885 en de one doen geen RF.  :-\

LittleNinja

Balen...

De 885 kun je kopen voor Eur 99 maar de 895 kost meteen het dubbele. De One moet nog Eur 169 opleveren..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

PjotrrrNL

Klik Aan/Uit werkt voor zover ik weet niet met het RF protocol van Logitech...
Het werkte hier WEL prima over IR met een 525 en 785 via een Marmitek Powermid IR>RF omzetter.

Hier is al een draadje aan gewijdt....

LittleNinja

Citaat van: PjotrrrNL op juni  8, 2008, 21:34:47
Klik Aan/Uit werkt voor zover ik weet niet met het RF protocol van Logitech...
Het werkte hier WEL prima over IR met een 525 en 785 via een Marmitek Powermid IR>RF omzetter.

Hier is al een draadje aan gewijdt....

Bedankt voor de tip!! Die ga ik snel eens opzoeken!! Dan ga ik daarna snel een 885 halen!!

Vanmiddag nog een leuk compliment gehad. Ik had een stukje Pirates Of The Caribean opgezet met de deur naar de tuin open. Gewoon normaal niveau gespeeld. Kom ik een kwartiertje later buiten zegt de buurvrouw.. "Had jij PotC aan staan?!" "Dat klonk echt goed!!" "Het klonk echt alsof ze stonden te zwaardvechten in jullie kamer!! Echt heel gaaf!!"

Mooi compliment dacht ik zo.  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Heel leuk inderdaad 8) In ieder geval veel beter dan... "Kan dat volgende keer iets zachter??" ::) ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

PjotrrrNL

Citaat van: HTip op juni  8, 2008, 22:41:59
Heel leuk inderdaad 8) In ieder geval veel beter dan... "Kan dat volgende keer iets zachter??" ::) ;D

;D ;D ;D

Het is dit draadje Dennis:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=61589.0

LittleNinja

Citaat van: PjotrrrNL op juni  9, 2008, 00:43:50
;D ;D ;D

Het is dit draadje Dennis:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=61589.0

Helemaal super!!!! Bedankt Peter!!!

Als het goed is ga ik komend weekend een Harmony 885 ophalen. Dikke pret!!  ;D

Citaat van: HTip op juni  8, 2008, 22:41:59
Heel leuk inderdaad 8) In ieder geval veel beter dan... "Kan dat volgende keer iets zachter??" ::) ;D

;D  ;D  ;D

Ik heb echt super buren!! Een hele korte tijd had ik hem echt knalhard staan ( er onstond zelfs instortingsgevaar door bij het afgefikte TU gebouw...  ::)  ;D ) maar mijn buren vonden het niet erg. Het hangt er ook vanaf welke muziek je draait verwacht ik..  ::)

Maar sowieso zeggen ze dat ze me nooit horen. Dus dat ik afgelopen zaterdag op redelijk volume tot 1.30 uur film heb gekeken hebben zij geen last van!! Ideaal!!  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op juni  9, 2008, 06:30:51
Helemaal super!!!! Bedankt Peter!!!

Als het goed is ga ik komend weekend een Harmony 885 ophalen. Dikke pret!!  ;D

;D  ;D  ;D

Heerlijk hè? Alles kunnen bedienen vanuit je luie stoel 8) Ga ik ook doen ;)

Citaat van: LittleNinja op juni  9, 2008, 06:30:51
Ik heb echt super buren!! Een hele korte tijd had ik hem echt knalhard staan ( er onstond zelfs instortingsgevaar door bij het afgefikte TU gebouw...  ::)  ;D ) maar mijn buren vonden het niet erg. Het hangt er ook vanaf welke muziek je draait verwacht ik..  ::)

Maar sowieso zeggen ze dat ze me nooit horen. Dus dat ik afgelopen zaterdag op redelijk volume tot 1.30 uur film heb gekeken hebben zij geen last van!! Ideaal!!  8)

Ik zou zeggen, nooit meer verhuizen :P ;D

Wij hadden dat in ons vorige huis ook met Amerikanen. Die zeiden dat niets zoveel herrie maakt als een 10-jarig (Amerikaans) kind en dat zolang de schilderijen niet van de muur vielen, dat het geen probleem was ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Citaat van: HTip op juni  9, 2008, 06:46:18
Ik zou zeggen, nooit meer verhuizen :P ;D

Wij hadden dat in ons vorige huis ook met Amerikanen. Die zeiden dat niets zoveel herrie maakt als een 10-jarig (Amerikaans) kind en dat zolang de schilderijen niet van de muur vielen, dat het geen probleem was ;D

Tja... Wat mij betreft blijft het zo. Ik weet alleen niet hoeveel invloed ik kan uitoefenen op het verhuisgedrag van mijn buren..  :-\

En nu woon je vrijstaand, toch? Sowieso heb je met een kelder al minder last van de overlast.. lijkt me.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

#536
Citaat van: LittleNinja op juni  9, 2008, 07:30:20
Tja... Wat mij betreft blijft het zo. Ik weet alleen niet hoeveel invloed ik kan uitoefenen op het verhuisgedrag van mijn buren..  :-\

En nu woon je vrijstaand, toch? Sowieso heb je met een kelder al minder last van de overlast.. lijkt me.

Gewoon beloven dat je altijd je geluid op een hoog kwaliteitsnivo houdt of verbetert... ;) Je hebt je buren inderdaad niet voor het uitkiezen :-\ Ik woon inderdaad vrijstaand en beter kan niet :D

Aan de kant van de kelder heb ik helemaal geen buren, dus hooguit een vogel of paar tarwestengels hebben er last van ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Net ( voor het eerst ) naar Cloverfield gekeken...

HOLY CRAP!!! Wat een geluid!!!  :o

Garmt & Bjorn... Nogmaals mijn dank!! We hebben echt zitten genieten!!!!!
;D  ;D  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op juni  9, 2008, 22:54:51
Net ( voor het eerst ) naar Cloverfield gekeken...

HOLY CRAP!!! Wat een geluid!!!  :o

Garmt & Bjorn... Nogmaals mijn dank!! We hebben echt zitten genieten!!!!!
;D  ;D  ;D
Je had voetbal moeten kijken joh! >:D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

#539
Aanrader... vandaag opgehaald een nette Logitech Harmony 885 voor een zeer aantrekkelijke investering!

Super ding ( voor zover ik tot nu toe kan beoordelen  ;) )!!

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Ziet er mooi uit en met veel "harde" toetsen 8)

Feli :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sicco

Top ding!
Heb hem zelf ook :D
De eerst weken blijf je de knoppen nog even finetunen, maar het werkt allemaal erg makkelijk!
HT-set
Samsung PS50A656 | Denon 1906 | Klipsch Synergy F2k + F3c | MJ Acoustics Ref. I MKII sub | Pioneer DV-490s | Wii | PS3 | G&W Powerfilter | Soundbridge | HDX-1000 | Harmony 885 | Atlona + Monster + Spellbinder + Profigold

LittleNinja

Thanks. Ben hem nu lekker veel aan het uitproberen en het is echt "lekker".

Het enige wat ik graag nog zou willen oplossen ( en dat heeft niets te maken met de 885 ) is het feit dat de Samsung TV decoder signalen "deelt" met de Velodyne sub!!! Dat is echt ronduit irritant!!  >:(

Volgens mij heb ik tijdens de bediening van de TV decoder instellingen van de sub om zeep geholpen. ( In ieder geval was het volume gewijzigd...  :-X

Iemand een idee hierover? ( Of wellicht gewoon een HDTV decoder nemen... dan ben je van het gezeur af? Of gebruikt die Samsung dezelfde IR signalen?? )

Gegroet,
LittleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

JeKa

Citaat van: LittleNinja op juni 14, 2008, 22:14:10
Of gebruikt die Samsung dezelfde IR signalen?? )

Gegroet,
LittleNinja

Ik kan met de ab van mijn Samsung digitale decoder niets veranderen op mijn hd decoder. Ander signaal dus blijkbaar  ;)

garmtz

Graag gedaan Little Ninja... :)  We aim to please... ;)

hifiman

Citaat van: LittleNinja op juni 14, 2008, 22:14:10
Thanks. Ben hem nu lekker veel aan het uitproberen en het is echt "lekker".

Het enige wat ik graag nog zou willen oplossen ( en dat heeft niets te maken met de 885 ) is het feit dat de Samsung TV decoder signalen "deelt" met de Velodyne sub!!! Dat is echt ronduit irritant!!  >:(

Volgens mij heb ik tijdens de bediening van de TV decoder instellingen van de sub om zeep geholpen. ( In ieder geval was het volume gewijzigd...  :-X

Iemand een idee hierover? ( Of wellicht gewoon een HDTV decoder nemen... dan ben je van het gezeur af? Of gebruikt die Samsung dezelfde IR signalen?? )

Gegroet,
LittleNinja
Misschien een firmware upgrade van 1 of beide apparaten?

Ik had destijds hetzelfde gelazer met mijn Lyngdorf en Oppo dvd speler. Na een firmware upgrade van de Oppo was het probleem opgelost!

LittleNinja

Citaat van: Audioloog op juni 15, 2008, 11:56:47
Misschien een firmware upgrade van 1 of beide apparaten?

Ik had destijds hetzelfde gelazer met mijn Lyngdorf en Oppo dvd speler. Na een firmware upgrade van de Oppo was het probleem opgelost!

De Velodyne hoeft in ieder geval geen update.. ( voor zover dit uberhaupt mogelijk is ). Dus dat zou de Samsung moeten worden... Eens kijken hoe en/of wat.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

RvD

Heb je een normale samsung tv decoder of de hd versie ? want ik heb zelf de hd versie en een Velodyne sub en nergens last van.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

LittleNinja

De normale SD versie. Kun je zo'n ding makkelijk een update geven? ( De vraag blijft natuurlijk of er gesleuteld wordt aan de IR signalen.. lijkt me niet want je kunt de AB niet updaten.. )
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

#549
Citaat van: LittleNinja op juni 16, 2008, 06:00:21
De normale SD versie. Kun je zo'n ding makkelijk een update geven? ( De vraag blijft natuurlijk of er gesleuteld wordt aan de IR signalen.. lijkt me niet want je kunt de AB niet updaten.. )
Bij mij werd de AB ook niet ge-update en het hielp wel degelijk :P

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dat ook voor de Samsung geldt. Gewoon updaten die hap en baat het niet dan schaadt het niet :P

Edit: als er uberhaupt een update beschikbaar is natuurlijk...

Overigens vergis ik me, het probleem werd toen opgelost door de Lyngdorf te updaten en niet de oppo :P
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=42177.msg656743#msg656743