LittleNinja Theater zoektocht voorbij... Rust in de tent.

Gestart door LittleNinja, augustus 20, 2006, 22:28:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TheSpeedSkater

Hier dan ook maar, gefeliciteerd man! Mooie upgrade... ! De Spellbinder al besteld?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 21, 2008, 16:14:13
Hier dan ook maar, gefeliciteerd man! Mooie upgrade... ! De Spellbinder al besteld?

Net 10 minuten geleden...

DreamCaster voor de fronts omdat deze in bi-amp mogen gaan spelen.
Spellbinder voor de center en de rears.

Nog even en ik kan homogeniteit van alle speakers meemaken... En het effect van bi-ampen waarnemen..

Leuke reis te gaan dus nog.


Oh ja... Ik moet ook nog eens een keer een hele film gaan kijken op de Arcam want dat is er ook nog niet van gekomen!!!  :-\
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

Citaat van: LittleNinja op mei 21, 2008, 16:21:57
Oh ja... Ik moet ook nog eens een keer een hele film gaan kijken op de Arcam want dat is er ook nog niet van gekomen!!!  :-\
Dat ken ik...... :-\
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

hifiman

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 21, 2008, 16:26:18
Dat ken ik...... :-\
Ik niet, want ik kijk er gemiddeld 5 a 6 per week  ;D

LittleNinja

Belachelijk eigenlijk dat we er allemaal ( behalve Audioloog dan.. ) zoveel geld in stoppen.  :-X

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

R

Feli met je hele mooie aanschaf!!!

LittleNinja

Bedankt!

Nu hoor ik ook tot de groep "niet meer speciale" Arcam bezitters...  ;D  ;)

Maar ik ben er dolgelukkig mee hoor!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

R

Welkom ;)

Citaat van: LittleNinja op mei 21, 2008, 18:21:57
Bedankt!

Nu hoor ik ook tot de groep "niet meer speciale" Arcam bezitters...  ;D  ;)

Maar ik ben er dolgelukkig mee hoor!!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

WickedGame

Citaat van: LittleNinja op mei 21, 2008, 17:00:03
Belachelijk eigenlijk dat we er allemaal ( behalve Audioloog dan.. ) zoveel geld in stoppen.  :-X



Ik zeg altijd maar, geld moet rollen  ;D

Als je dood gaat en je heel veel geld hebt, heb je er ook geen reet meer aan.

hifiman

Citaat van: LittleNinja op mei 21, 2008, 17:00:03
Belachelijk eigenlijk dat we er allemaal ( behalve Audioloog dan.. ) zoveel geld in stoppen.  :-X
???

WickedGame

Citaat van: Audioloog op mei 22, 2008, 08:38:04
???

Die Avalons waren zeker goedkoop  ;D En een lyngdorf kost ook geen drol natuurlijk  8)

hifiman

#437
Citaat van: WickedGame op mei 22, 2008, 08:41:57
Die Avalons waren zeker goedkoop  ;D En een lyngdorf kost ook geen drol natuurlijk  8)
4500 euro voor een H79 projector (nieuwprijs destijds, ik heb er gelukkig een stuk minder voor betaald) is indedaad ook niet de moeite om het over te hebben  >:D . En alles is relatief inderdaad.  ;D Dus even geen idee waarom ik hier de uitzondering ben  :P

Maar los daarvan, van harte inderdaad met de Arcam (we hadden elkaar al via de mail gesproken)  :D

JeKa

Citaat van: LittleNinja op mei 21, 2008, 17:00:03
Belachelijk eigenlijk dat we er allemaal ( behalve Audioloog dan.. ) zoveel geld in stoppen.  :-X



Dat denk ik ook iedere keer las hij weer iets kleins in het "wat is jouw laatste home theater aanwinst" post ;D

hifiman

Citaat van: JeKa op mei 22, 2008, 09:20:11
Dat denk ik ook iedere keer las hij weer iets kleins in het "wat is jouw laatste home theater aanwinst" post ;D
Dan ben je wellicht in de war met audiofiel  ;D

oud_account_1

#440
Citaat van: Audioloog op mei 22, 2008, 08:42:47
Dus even geen idee waarom ik hier de uitzondering ben  :P
Omdat jij wel films in z'n geheel kijkt...

En Dennis gefeliciteerd met de Arcam 8)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

JeKa

Citaat van: Audioloog op mei 22, 2008, 09:24:51
Dan ben je wellicht in de war met audiofiel  ;D

Dat zou dan niet de eerste keer zijn ;D  :-[

LittleNinja

Citaat van: squadra op mei 22, 2008, 09:53:28
Omdat jij wel films in z'n geheel kijkt...

En Dennis gefeliciteerd met de Arcam 8)

Squadra heeft het bij het rechte eind. Simon en ik maken ( of hebben ) te weinig tijd voor het kijken van films en jij ( Audioloog ) vertelde dat je er 5 a 6 per week kijkt. Dan zijn de investeringen eerder gerechtvaard.  ;)

Bedankt Squadra!!
8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

hifiman

Citaat van: LittleNinja op mei 22, 2008, 11:38:04
Squadra heeft het bij het rechte eind. Simon en ik maken ( of hebben ) te weinig tijd voor het kijken van films en jij ( Audioloog ) vertelde dat je er 5 a 6 per week kijkt. Dan zijn de investeringen eerder gerechtvaard.  ;)
Dat klopt  :) , al had ik het even wat anders geintepreteerd  ;D

LittleNinja

En inmiddels is de REL verkocht en opgehaald...

Wel een beetje vreemd om mijn "geesteskindje" weg te doen.  :-[

Ik heb nog geen film gekeken of muziek geluisterd nu hij weg is.. Maar de impact zal ongetwijfeld  fors veranderd zijn.

Wel heb ik gisteren ook iets nieuws binnen gekregen per post van de heren van BB&G.. Alle kabels om de Arcam op alle speakers aan te sluiten. DreamCaster voor de fronts en Spellbinder voor de center en rears.

Die Spellbinders zien er een beetje uit als speakerkabel van de Gamma voor Eur 3,00 voor 5 meter..  :-\
Maar goed, als de kwaliteit er dusdanig op vooruit als twee weken geleden de DreamCasters al beloofden, moet het goed komen!!  8) Als het even mee zit zal het geluid weer homogeen zijn want momenteel hoor ik vooral veel verschil tussen de fronts en de center..

Sayonara
LN
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

JeKa

Je bent lekker bezig! Dit vind ik zelf altijd heerlijke tijden, wanneer er van alles gebeurt en verandert O0
Genieten man, de komende tijd ;)

hifiman

Mooi dat de REL verkocht is, nu de yammie nog en dan....   8)  ;D

LittleNinja

Citaat van: JeKa op mei 25, 2008, 11:38:53
Je bent lekker bezig! Dit vind ik zelf altijd heerlijke tijden, wanneer er van alles gebeurt en verandert O0
Genieten man, de komende tijd ;)

Na al die jaren zijn er inderdaad ontwikkelingen..  ;)

Citaat van: Audioloog op mei 25, 2008, 12:25:33
Mooi dat de REL verkocht is, nu de yammie nog en dan....   8)  ;D

Yep.. Dan gaan we kijken wat de volgende stap zal zijn.

;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Citaat van: LittleNinja op mei 25, 2008, 11:07:05
En inmiddels is de REL verkocht en opgehaald...

Wel een beetje vreemd om mijn "geesteskindje" weg te doen.  :-[

Ik heb nog geen film gekeken of muziek geluisterd nu hij weg is.. Maar de impact zal ongetwijfeld  fors veranderd zijn.

Toch gefeliciteerd dat je sub verkocht is. Komt vast iets moois voor terug 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Citaat van: HTip op mei 26, 2008, 07:45:38
Toch gefeliciteerd dat je sub verkocht is. Komt vast iets moois voor terug 8)

Wellicht komt er geen sub voor terug..
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"