wie heeft ervaring met het updaten van een HK receiver?

Gestart door kingmenno, juli 29, 2006, 20:24:41

Vorige topic - Volgende topic

kingmenno

Mensen,

ik wil graag mijn harman kardon receiver updaten van versie 4.00 naar 5.03.

is er iemand die ervaring heeft met deze upgrade?

ik zit al met diverse serial kabels te kl*#($ maar ik krijg het niet klaar om de pc (laptop) te laten communiceren met de receiver...

tips? anyone?

thanks...

nomat

welke AVR heb je ?
waarom wil je updaten ?
zie handleiding ?
zie website harman kardon ?

Harman/Kardon HK970 + TU970 + HD970 + DVD22 + Canton Ergo RCL (zonder RC module)

kingmenno

heb de avr 430, waarom ik wil updaten? ik zit op versie 4.00 en 5.03 is uit.... zitten wat verbeteringen in.

handleiding geeft niets prijs over updaten, op de website is een handleiding te vinden, het is erg simpel, weet alleen niet welke rs323 kabel ik moet gebruiken, een null-modem kabel communiceert niet, misschien is er iemand die me kan vertellen welke kabel ik kan gaan gebruiken...

Deleted member

Citaat van: kingmenno op juli 31, 2006, 20:54:10
heb de avr 430, waarom ik wil updaten? ik zit op versie 4.00 en 5.03 is uit.... zitten wat verbeteringen in.

handleiding geeft niets prijs over updaten, op de website is een handleiding te vinden, het is erg simpel, weet alleen niet welke rs323 kabel ik moet gebruiken, een null-modem kabel communiceert niet, misschien is er iemand die me kan vertellen welke kabel ik kan gaan gebruiken...

Ik denk dat je RS-232 bedoelt. In een null-modem kabel liggen de ontvanger en verzender (Rx-Tx) aan mekaar. Probeer eens een standaard RS-232 seriele kabel. (standaard is straight dus Rx-Rx en Tx-Tx.) Deze gebruik je bijvoorbeeld tussen de "oudere" telefoonlijn modems en de PC.

kingmenno

Mensen,

het is me vandaag gelukt om de receiver naar firmware en DSP ware te verhogen naar 5.0.3 er zijn wat meer opties beschikbaar in de receiver nu.

je hebt een male-to-female rs-232 kabel nodig die "recht" is... updaten van de CPU duurt 4 minuten, de DSP update zo'n 53 minuten...

ik denk laat het nog even weten!

groeten, Menno

nomat

Harman/Kardon HK970 + TU970 + HD970 + DVD22 + Canton Ergo RCL (zonder RC module)