Het modificeren van een Myryad M 500 voorversterker

Gestart door Spijkie, juli 26, 2006, 16:16:51

Vorige topic - Volgende topic

Spijkie

Hallo allemaal,

Mijn eerste bericht op het forum is gelijk een vraag:

Is er nog een voordeel te behalen door het modificeren van deze meerkanaals voorversterker? en zo ja waar moet ik dan aan denken?

De opstelling verder is een chord SPM 2400 multichannel eindversterker en een T+A sadv 1245 met als front speakers xanadu ds 17e.

Helaas niet mn eigen set maar de van mn pa, de modificatie zal alleen op het analoge audio gedeelte betreffen.

Groeten,

Spijkie
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

bmateijsen

Waarom zou je hem willen modificeren? Het analoge deel is maar zeer beperkt van deze processor.

R

Verdient die mooie eindbak niet gewoon een veel mooiere pre/pro?? Ik zou mijn geld daar in stoppen.

Spijkie

Bedankt voor jullie snelle reacties,

Ruben , welke pre zou jij aanraden?

De pre is bij de eindbak gekozen omdat er budget technisch niet meer ruimte op dit moment is. En chord heel erg aansprak , de pre van chord komt op 10.000 euro en dat was weer net te veel van het goede.

De combinatie word 80 % stereo gebruikt 10 % sacd en 10 % dvd. En het gemak stond voorop ipv 2 aparte combinaties voor stereo 1 en voor surround 1 dat is geen optie.

Vandaar de vraag of er op dat gebied nog enige winst te behalen is zonder overdreven veel geld gelijk te moeten investeren in een andere pre.

Groeten,

Spijkie
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.