Sony's LCD oerwoud, even meedenken graag.

Gestart door R, juli 25, 2006, 15:42:10

Vorige topic - Volgende topic

R

De sony heb ik niet voor die prijs langs zien komen, waar dan? Kom de sony alleen voor 1300+ tegen.

daxie

Vraag eens aan vincent wat zijn prijzen zijn voor de modellen waar je op zoek naar bent...

Idd, de sony zal nog altijd stuk duurder zijn dan de sammy.

R

Goed plan, tnx. Het betreft iig de LE32R71(B).

JCL

Citaat van: Ruben op juli 27, 2006, 20:58:29
De sony heb ik niet voor die prijs langs zien komen, waar dan? Kom de sony alleen voor 1300+ tegen.

goedkoopste internet winkel op kieskeurig. Is volgens mij niet de S2000 maar de S2010 of 2020 maar dat heeft temaken met digitale decoders die je toch niet gebruikt, lekker voor de goedkoopste gaan dus!

R

Citaat van: JCL op juli 28, 2006, 11:04:01
goedkoopste internet winkel op kieskeurig. Is volgens mij niet de S2000 maar de S2010 of 2020 maar dat heeft temaken met digitale decoders die je toch niet gebruikt, lekker voor de goedkoopste gaan dus!

Tnx. Correct prijzen lijken ook wel redelijk. Het budget is iets ruimer geworden. Weet iemand of er nieuwe modellen aankomen. Die xxs20xx serie van sony is vrij nieuw. Qua budget zou een bravia ook kunnen dus(32'').;

JCL

De S2000 serie is ook een Bravia, dat is veranderd toen de 2000 serie kwam. Toen kregen zowel de S als de V een bravia engine. Voor zover ik weet komen er geen nieuwe TV's aan op dit moment (van Sony...). Ik weet wel dat er in het najaar een 40X2000 full HD paneel komt, maar die zal wel erg duur worden :'(

R

Citaat van: JCL op augustus  2, 2006, 10:58:18
De S2000 serie is ook een Bravia, dat is veranderd toen de 2000 serie kwam. Toen kregen zowel de S als de V een bravia engine. Voor zover ik weet komen er geen nieuwe TV's aan op dit moment (van Sony...). Ik weet wel dat er in het najaar een 40X2000 full HD paneel komt, maar die zal wel erg duur worden :'(

Dat van die bravia's wist ik. Ik vind die zwart uitvoering wel erg chique. 40x2000 HD wel erg mooi vast, maar zo veel is  het budget nou ook weer niet gegroeid. :D

daxie

Citaat van: Ruben op augustus  2, 2006, 11:06:17
Dat van die bravia's wist ik. Ik vind die zwart uitvoering wel erg chique. 40x2000 HD wel erg mooi vast, maar zo veel is  het budget nou ook weer niet gegroeid. :D

Grappig hoe hier op de site de budgetten groeien met de post soms :-)

Waarin beleggen jullie? :p

R

JCL

Citaat van: daxie op augustus  2, 2006, 11:22:41
Grappig hoe hier op de site de budgetten groeien met de post soms :-)

Waarin beleggen jullie? :p

Vaak als je lang genoeg over je keuze aan het dubben bent kom je vanzelf tot de conclusie dat je al weer een keer salaris, studiefinanciring hebt gehad en het budget dus weer een paar honderd euro omhoog kan. Studenten zijn arm? Nee, studenten hebben elke euro die ze verdienen als besteedbaar inkomen, dat kunnen maar weinig anderen zeggen >:D

BitchCrew

soms besef je dat je voor wat meer veel meer krijgt en denk je ach dan doe ik der wel 10 jaar mee :p
maar of het zover komt zijn probs voor later :D

R

Vandaag even binnengevallen bij een andere dealer. De had de sony en samsung bijna naast elkaar gezien. Ik moet de kenners toch gelijk geven. De sony was toch mooier. Het lijkt erop dat ik er uit ben. Nu die ander slijten en op naar wat nieuws. De plasma plannen zijn in de kast gegaan, dat gaat budgettair niet lukken en verder oprekken wil ik niet.

daxie

JCL

Citaat van: Ruben op augustus  3, 2006, 20:42:09
Vandaag even binnengevallen bij een andere dealer. De had de sony en samsung bijna naast elkaar gezien. Ik moet de kenners toch gelijk geven. De sony was toch mooier. Het lijkt erop dat ik er uit ben. Nu die ander slijten en op naar wat nieuws. De plasma plannen zijn in de kast gegaan, dat gaat budgettair niet lukken en verder oprekken wil ik niet.

Ga je dan nu voor een S of voor een V serie. Dat is nog een keuze appart. Ik vond de V absoluut geen €300 duurder en zag er slecht weinig verschil in (bij de 2000 serie, bij de A10 ligt dat héél anders).

R

Citaat van: JCL op augustus  3, 2006, 22:38:42
Ga je dan nu voor een S of voor een V serie. Dat is nog een keuze appart. Ik vond de V absoluut geen €300 duurder en zag er slecht weinig verschil in (bij de 2000 serie, bij de A10 ligt dat héél anders).
Volgens mij heb ik de s serie gezien. Ik zou eigenlijk niet eens weten wat de verschillen zijn.

Deze dus:

http://www2.correct.com/artikel.php?VOORRAADSOORT=A&KLASSE=1&SOORT=9429&ARTNR=306565&PHPSESSID=44ce9c3d93013e56ec69e9a3a543cddc

Heeft die dezelfde looks als deze?

Nu begin ik te twijfelen of ik niet de V serie heb bekeken en dat de plaatjes niet klopte.

R

Hmm, nu zie ook nog de U serie, looks van de V serie, met de prijs van de S... Volgens mij moet ik onderhand de titel aanpassen.. Iemand die weet hoe het zit?

daxie

De V:

De S:

De U:

Qua specs verschillen ze enkel in aansluitingen...

De U heeft bvb een digitale tuner..

daxie

Citaat van: daxie op augustus  4, 2006, 08:48:39
De V:

De S:

De U:

Voor mij van mooi --> doenbaar --> lelijk (maar dat is persoonlijk)

Qua specs verschillen ze enkel in aansluitingen...

De U heeft bvb een digitale tuner..

R

Ja ik vind de V serie ook echt het mooist. De S 2010 zou in het zwart zijn, maar kan nergens vinden hoe dat eruit ziet. Ook niet op de sony site. Wel opmerklijke dat de V weer even een prikkie duurder is.

Volgens mij halen aardig wat sites de typenummmers en uitvoeringen door elkaar.

JCL

De Sony U serie heeft (volgens kieskeurig) een contrast ratio van 1:1200 en geen 1300 zoals de S en V wel hebben. Ik heb een sterk vermoeden dat in de nieuwe U serie het paneel zit wat ook in de goedkope serie van Samsung zit (ben het type ff kwijt) dat ook onlangs is gekomen. In de S en V zit iig het paneel wat ook in de R7 serie zit. Volgens mij zit er dus niet hetzelfde paneel in de U als in de S/V serie.

Het verschil tussen de S en de V zit hem volgens mij ook in de aansluitingen, zo kun je volgens mij ook je memory stick erin prikken.

R

Citaat van: JCL op augustus  4, 2006, 16:36:25
De Sony U serie heeft (volgens kieskeurig) een contrast ratio van 1:1200 en geen 1300 zoals de S en V wel hebben. Ik heb een sterk vermoeden dat in de nieuwe U serie het paneel zit wat ook in de goedkope serie van Samsung zit (ben het type ff kwijt) dat ook onlangs is gekomen. In de S en V zit iig het paneel wat ook in de R7 serie zit. Volgens mij zit er dus niet hetzelfde paneel in de U als in de S/V serie.

Het verschil tussen de S en de V zit hem volgens mij ook in de aansluitingen, zo kun je volgens mij ook je memory stick erin prikken.

En de looks dus.

Bedankt voor de info ;)

JCL

Toen ik de S kocht vond ik hem spuug lelijk, nu 5 weken later vind ik hem toch wel erg mooi. Het is vooral even wennen aan het design. De keuze is aan jou, maar €300 voor wat ander plastic vind ik toch wel een beetje teveel van het goede ;)

R

Ik vind het verschil qua looks wel heel erg groot. Ik ben echt een design freak, dus dit was echt het scherm waar ik meteen naartoe liep in de winkel. Ben alleen nog benieuwd hoe die S er in het zwart uit ziet.

R

Citaat van: robbie_ op augustus  4, 2006, 17:02:10
wel gaaf op jou meubel  :o :o :o :o :o

Fijn dat je meedenkt :D Denk ik ook namelijk. Zwart met zilver is een prachtcombinatie.

Raphie

JBL PRX Power!