801S synct niet met magic interface ertussen

Gestart door mrrepel, juli 5, 2006, 21:40:56

Vorige topic - Volgende topic

mrrepel

Hoi allemaal,

Ik heb hier een 801S welke RGBHV aangestuurd wordt.

PC------>RCVDS05------>MAGICinterface----->801S

Het probleem wat ik heb is dat zonder magic interface hij zonder problemen synct op 1280x720(60Hz) , maar met de interface ertussen synct ie niet op deze freq. Wel op lagere frequenties als 1024x768

Wie weet wat het probleem kan zijn ?

jantje112

De jumpers op de magic interface misschien niet goed staan?

astrobart

De pc ziet de magic interface als een ander type monitor/pj.
Je moet dus je settings die je al voor de barco had gemaakt nu ook toepassen op je interface.
Misschien is dit het probleem. Gek genoeg heb nooit last met sync gehad

Ik zag dat je de 15mtr coax ruilt tegen 1 meter coax?? 

mrrepel

Ga van het weekend nog eens testen :) , heb nu rechtstreeks een kabel erin gesoldeerd hahaha , had geen korte kabel liggen.

De 15 meter BNC gaan nu naar een ander projectje toe :D

Rob_Dingen

Hoi

Ten eerste snap ik niet goed waarom het niet werkt maar goed.
Warom zou je een MI er tussen zetten als het zonder ook gaat het brengt alleen maar verlies.

Rob

mrrepel

Ik wil(de) proberen of de cable equalizer functie nog iets zou uithalen met het beeld omdat ik 5 x 10 meter coax ( losse coax met BNC pluggen ) er tussen heb. Ook of de gain nog iets met het beeld zou doen.

Tot nu toe zie ik op lage resolutie geen verschil, ook niet als ik aan de potmeters draai op de interface. Ik merk dat het beeld (minimaal) donkerder wordt bij 1280x720, en dacht dat ik misschien met de interface het signaal iets kon boosten zodat het beeld iets feller is.

astrobart

Citaat van: Rob_Dingen op juli  7, 2006, 09:48:02
Hoi

Ten eerste snap ik niet goed waarom het niet werkt maar goed.
Warom zou je een MI er tussen zetten als het zonder ook gaat het brengt alleen maar verlies.

Rob
Nou verlies, bij lange runs scheelt het wel hoor. en je kan er een monitor bij prikken
een 708 wilde mijn pc laatst niet slikken maar met een MI ging het prima