Atmoz' appartementje....

Gestart door Atmoz, juni 26, 2006, 14:18:12

Vorige topic - Volgende topic

Atmoz

Citaat van: botsen op oktober  3, 2010, 11:28:43
Haha, "coole" vriendin heb je

;D

Citaat van: Sol op oktober  3, 2010, 11:48:05
Succes dan dinsdag! ;)

Thanks! Ik vind het maar spannend allemaal zeg :baaa:

Citaat van: DVDGuy op oktober  3, 2010, 12:55:59
Leuke aanwinsten  :clapping:

Thanks! Inderdaad allemaal fijn om te hebben...
Heb ik meteen wat om in mijn nieuwe (lege) huis te zetten right?! :)

Heeft er trouwens iemand ervaring met van die 50x50 cm stoffen vloertegels?
Lijkt me heel mooi en handig voor in m'n HT... (als er een keertje een fles bier of glas wijn op sodemieterd vervang je gewoon die tegel)
En op internet heb ik er gevonden voor € 2,50 p/stuk.
Dus ik dacht, misschien is dat wel iets?
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Succes morgen!

Met vloerbedekking moet je oppassen dat je ruimte te doods gaat klinken. Hangt natuurlijk af van de verdere inrichting, maar een harde vloer (steen, hout, e.d.) met een kleed in de luisterdriehoek heeft de voorkeur.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Atmoz

Citaat van: HTip op oktober  4, 2010, 20:14:21
Succes morgen!

Met vloerbedekking moet je oppassen dat je ruimte te doods gaat klinken. Hangt natuurlijk af van de verdere inrichting, maar een harde vloer (steen, hout, e.d.) met een kleed in de luisterdriehoek heeft de voorkeur.

Bedankt!
Oke, dus een donkere kleur parket/laminaat zou al beter zijn...
En dan een hoogpolig (lekker zacht voor als je op de sokken loopt :worship:) tapijt waar iedereen zit!
Goed idee, en niet veel duurder dan die stoffen tegels.

Greetz,

Atmoz

HTip

Zou zeker een goede optie zijn. Ben je van plan de akoestiek van de nieuwe HT ook aan te pakken?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sol

Succes vandaag! Hopen dat het je bevalt. :thumbs-up:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

sj0er-D

Atmoz

Ja goed he ;D

Heb een optie op het huis tot precies over één week, en ik ga maandag naar de hypotheker om 't geld (ook belangrijk :angel: ) te regelen.
Dus over een week is het "ja ik wil"  O0

En dan nog 1 heel jaar wachten totdat het klaar is.... :nopompom:
En daarna ---> HT in tha place O0

Pfff, spannend allemaal. Krijg er de kriebels van.. lol

HTip

Showcase - Topic

Sol

Mooi, spannende tijden dus.
Maar het huis bevalt dus?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

HTip

Hee Stephan.

Gefeliciteerd met je verjaardag! :pompom: :pompom:

Groet, Philip
Showcase - Topic

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

sj0er-D

Sol

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Atmoz

Heey thanks allemaal !! :clapping:

:pompom:

[edit]

Ik zal me eentje drinken op jullie HT'ers :coffee: <-- *insert bierglas*

Atmoz

Het huis is gekocht  :pompom: :pompom: :pompom:
Van de week heb ik namelijk de +/- 150 handtekeningen moeten zetten (alles in viervoud!)

Het ziet er zo uit:

(2e huis van links, die met dat mooie hoek-raam in de keuken)

Excuses voor de slechte kwaliteit foto's.
Ik heb ze uit de folder moeten fotograferen...

De tijd van wachten is aangebroken... Héééél lang wachten  :nopompom:
(maar wel leuk als ik dadelijk zo af en toe eens lang kan rijden om te kijken hoe ver ze ermee zijn!!)

En voor diegene die het interesseert:

Citeer
Moderne halfvrijstaande woningen
Deze twaalf comfortabele halfvrijstaande woningen en één tussenwoning worden gerealiseerd aan de Groene Specht en de Lijster in het zuidelijke deel van Nieuw Poelveld. De woningen zijn qua ontwerp en praktische indeling afgestemd op de huidige markt en worden uitgevoerd in een gemeleerde rode baksteen met witte kozijnen.

Praktisch ingedeeld

Begane grond
Entree/hal, toiletruimte met wand-closet en fonteintje, meterkast en trap naar verdieping. De royale woonkamer is opgesplitst in een zitkamer aan de achterzijde, eetkamer in het middengedeelte en de open keuken aan de voorzijde.

I.v.m. de gewenste afwisseling in de straat onderscheiden we twee types t.a.v. de positie van het raam, in het midden of voor/zijgevel. De grote raampartijen met openslaande deuren aan de achterzijde creëren veel lichtinval en een optimaal tuincontact.

De indeling van het woongedeelte kan optioneel worden aangepast zodat er een afscheiding ontstaat tussen woon- en eetgedeelte.
De inpandige garage is voorzien van een toegangsdeur naar de keuken en een toegang tot de tuin.

Eerste verdieping
Ruime overloop met vaste trap naar zolderetage. Drie ruime slaapkamers. Een compleet ingerichte badkamer voorzien van luxe sanitair o.a. ligbad, inloopdouche en wastafel. Separate tweede toilet met fonteintje.

Tweede verdieping
Een praktische zolderruimte geschikt voor diverse mogelijkheden.
Een dakkapel aan de voorzijde en/of achterzijde is optioneel zodat één of twee extra kamers gerealiseerd kan/kunnen worden. Combiketel en wasmachine aansluiting.

De woningen type 1A/B beschikken over een bredere garage t.o.v. de overige woningen m.u.v. kavel woning ZG 18. Het eigentijdse karakter, de praktische indeling, de uitstekende isolatie en de prijs/kwaliteit van deze woningen maakt dit deelplan een ware aanvulling op Nieuw Poelveld.Daarnaast bieden de opties de nodige extra's. Zo kan er gekozen worden voor een uitbouw van de woonkamer, tussenwand, bijkeuken in de garage en één of twee  dakkapel(len). Kortom: keuze te over binnen deze fraaie woningen!

De garage is 8.50 x 4.15 meter. Ideaal voor een dedicated HT O0
Komende tijd dus helaas nog geen foto's van het huis/de HT, maar wel al van een aantal dingen die ik erin ga maken.
Daar ben ik nu druk mee bezig, dus wellicht volgende week ofzo ergens wat foto's en video's.

Met vriendelijke groet,

Atmoz

Valkyrie

Wat onwijs gaaf!!! Van harte gefeliciteerd met je huisje!!! :pompom: :pompom: :pompom:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

blue-eyes

Mooi man, daar past wel een mooie HT in! Een high tech neem ik aan als ik je "knutsels" zie ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

tijse400

en nu wel op tijd alle opties aangeven he.. extra groepen, loze leidingen van voldoende dikte, vloerverwarming, ook in de garage. etc....
en kijken of ze het wel goed doen tijdens de bouw.......

is de zolder niet een uitstekende plek voor een HT verder?
die is volgens mij ook erg ruim bemeten....
Philips 42PFL5028/h12| EPSON TW2900
DENON AVR 2307 | SONY PS3 | Sony VPL ES  |2*Xbox | Benq 8700
Front SS-SR12 -Center SS-CN14 -Rear SS-SR12)
Alles is te koop!

Atmoz

Citaat van: Valkyrie op november 13, 2010, 13:15:05
Wat onwijs gaaf!!! Van harte gefeliciteerd met je huisje!!! :pompom: :pompom: :pompom:

Thanks!
Vind het ook gaaf. En spannend, en lang wachten...

Citaat van: Blue-Eyes op november 13, 2010, 13:20:16
Mooi man, daar past wel een mooie HT in! Een high tech neem ik aan als ik je "knutsels" zie ;)

Yep, dat is wel de bedoeling.
Ben daar dus wel al mee bezig.
Kan die tijd dat ik nog hier zit natuurlijk wel al vanalles uitdenken en maken :)

Citaat van: tijse400 op november 13, 2010, 13:54:39
en nu wel op tijd alle opties aangeven he.. extra groepen, loze leidingen van voldoende dikte, vloerverwarming, ook in de garage. etc....
en kijken of ze het wel goed doen tijdens de bouw.......

is de zolder niet een uitstekende plek voor een HT verder?
die is volgens mij ook erg ruim bemeten....

Loze leidingen ga ik inderdaad zeker nemen.
Vloerverwarming ook, maar dan alleen in de badkamer.
De garage/HT ga ik apart isoleren. Ook voor het geluid natuurlijk ;)

Klopt, de zolder is ook niet klein, maar wil ik een relaxe relax-ruimte O0 van maken!
De HT naast de woonkamer/keuken lijkt me niet verkeerd en uiterst makkelijk.

Greets,

Atmoz

ksi

CoSo

Mooi huis en mooi dat er een dedicated HT komt. :popcorn:

Janbo

Gefeliciteerd en prachtig, zo'n dedicated ruimte. Tips genoeg al hierboven en lekker de tijd om te tekenen en te schrappen en weer te tekenen  ;)

Goede verwarming zou ik zeker overwegen, waarbij vloerverwarming naast de gebruikelijke voordelen ook minder ruimte inneemt waardoor je meer vrijheid hebt om in te richten. Zul je straks zien dat je net bij de verwarming een speaker, je apparatuur, je scherm of wat ook plant. Nu wat duurder, straks veel meer plezier...