Sin City Special Edition R2 NL -->Let op ruil je disk 1 om!

Gestart door Seth__Gekko, juni 15, 2006, 16:38:52

Vorige topic - Volgende topic

Seth__Gekko

Ik ben erg teleurgesteld in deze release.

Disk1 blijkt geen DTS spoor te hebben en disk2 alleen maar DD2.0 en geen NL subs.

Ik heb een boze e-mail gestuurd en hieronder het antwoord:

Citaat van: RCVIn het productieproces van disk 1 van de Sin City S.E. is helaas iets fout gegaan, waardoor de DTS-track niet op de disk is komen te staan.
Deze fout hebben we gecorrigeerd, en we bieden je de mogelijkheid om jouw disk 1 om te ruilen voor een exemplaar mét DTS-track. De omruilprocedure werkt als volgt:

Stuur alleen disk 1 (dus niet disk 2 en/of de metalcase) onder vermelding van je naam en adres in een ongefrankeerde envelop naar:

RCV Entertainment BV
Antwoordnummer 1132
1200 VB Hilversum

Na ontvangst sturen we dan zo snel mogelijk een nieuwe disk 1 toe!

Disk 2 met de extra's is geproduceerd op beschikbaar materiaal. Op deze disk staat geen DTS geluid. Omdat we er van uit gaan dat de kopers van een Sin City SE de Engelse taal machtig zijn hebben we besloten disk 2 niet te ondertitelen. Op deze manier kunnen we de Sin City SE voor een goede prijs brengen.

Nog veel kijkplezier en met vriendelijke groet,

Afdeling Customer Care
RCV

Misschien wel zo handig om even een briefje erbij te doen dat je graag de disk 1 met DTS terug wilt hebben ;-)

BWzes03

Daarom koop ik ook nauwelijks meer disken van RCV.....

Abominabel slechte uitvoeringen ....

Laatst was er een heel goed voorbeeld, de Special Unrated Extended Edition van een Chucky-film.

De US/UK versies van Universal waren allen met DTS track, extra's en commentary tracks, de "SE" van RCV bleek de Theatrical Cut te zijn (15 minuten korter dan de US/UK versies) en er zat niets op.... Geen extra's en niet eens een menu....

Goeie SE zeg ....
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

mikeske

Hmmm zal straks eens testen of ik dts kan selecteren.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Erik

Citaat van: BWzes03 op juni 15, 2006, 16:55:07
Daarom koop ik ook nauwelijks meer disken van RCV.....
Abominabel slechte uitvoeringen ....
Laatst was er een heel goed voorbeeld, de Special Unrated Extended Edition van een Chucky-film.
De US/UK versies van Universal waren allen met DTS track, extra's en commentary tracks, de "SE" van RCV bleek de Theatrical Cut te zijn (15 minuten korter dan de US/UK versies) en er zat niets op.... Geen extra's en niet eens een menu....
Goeie SE zeg ....
Ja maar dan kunnen ze het voor een goede prijs aanbieden ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

BWzes03

Citaat van: Erik op juni 15, 2006, 21:23:10
Ja maar dan kunnen ze het voor een goede prijs aanbieden ;D

Was meen ik 15 Euro.....
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Thundax

Special Edition (SE) met een lage prijs wil vaak zeggen dat het een 'speciale' uitgeklede versie betreft.
Hou er dus rekening mee dat Special Edition niet altijd uitbreiding, maar ook een beknopte versie kan betekenen. En dat is niet RCV-eigen. Goed kijken op de box dus! :)