chassis aarding?

Gestart door dre73, juni 11, 2006, 13:44:46

Vorige topic - Volgende topic

dre73

achterop mijn primare i30 en achterop mijn lua cantilena zitten aarde aansluitingen waar dienen die voor en moet je die aansluiten? ???
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Martin_M

Heb je zelf de handleidingen niet meer dan??

Met google vond ik die van de i30: http://www.sumikoaudio.net/primare/manuals/I30UserGuide.pdf

Waarin staat:
CiteerA ground terminal is provided below the input sockets to allow you to provide
a direct ground connection for sources in order to remove hum loops.

Als je nu geen last hebt van (overdreven)ruis of brom dan zou je het niet hoeven gebruiken. Proberen kan altijd. Je hebt kans dat het nog extra rust in je geluid brengt.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

dre73

dan kun volgens mij net zo goed intern de aarde aan het chassis verbinden,ik dacht dat je misschien de componenten onderling ook moest verbinden.
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.