Eerste Beamer (tweedehands of nieuw?)

Gestart door Marsh, juni 5, 2006, 22:55:09

Vorige topic - Volgende topic

B.J.

Citaat van: Marsh op juni  6, 2006, 13:43:01
wat is "de screendoor" precies?

Dat je het raster van de LCD op je scherm ziet.

edit: Uitleg http://www.hifi-writer.com/he/video/screendoor.htm

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Durk

Citeerik heb eigenlijk geen zin

dat stukje had ik niet gelezen, ik heb alleen budget 1200 gelezen..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Marsh

Citaat van: Durk! op juni  6, 2006, 14:08:01
dat stukje had ik niet gelezen, ik heb alleen budget 1200 gelezen..

Haha, nou nee.
Geen 1200 euro.
Dat stond er niet.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Durk

niet helemaal..

ik heb vluchtig het topic doorgelezen en daarbij gelezen.. uitgeven.... 1200....
wat er tussen stond niet..  ;D :-[

Marsh

Citaat van: Durk! op juni  6, 2006, 14:42:42
niet helemaal..

ik heb vluchtig het topic doorgelezen en daarbij gelezen.. uitgeven.... 1200....
wat er tussen stond niet..  ;D :-[

Oh zo oke.
Ik ben op dit moment aan het w8ten op de kopers reactie.
Degene die het topic plaatste, is een vriend van de echte koper, vandaar.

SeriousCinema

Durk

Marsh

SeriousCinema

Marsh

Antwoord gekregen van de verkoper.
Hij heeft nog een andere koper die er 800 euro voor biedt.
Dat is dus alles behalve wat ik er voor geef, aangezien dat mij nu echt TEveel is.
Hij zal me nog mailen of die koper serieus is, in zijn bodt, omdat die gene een beetje vaag er over deed.

Is er verder nog iets in de prijsklasse 6/700 euro waarmee ik goed zit?

SeriousCinema

Rody

Citaat van: Marsh op juni  7, 2006, 19:13:19
Antwoord gekregen van de verkoper.
Hij heeft nog een andere koper die er 800 euro voor biedt.
Dat is dus alles behalve wat ik er voor geef, aangezien dat mij nu echt TEveel is.
Hij zal me nog mailen of die koper serieus is, in zijn bodt, omdat die gene een beetje vaag er over deed.

Is er verder nog iets in de prijsklasse 6/700 euro waarmee ik goed zit?

Wachten op een 2e hands Tw10h :)
Anders iets meer uitgeven en een Tw20 nieuw kopen, of een tw200(h) 2e hands.

Marsh

Citaat van: Rody op juni  7, 2006, 20:01:30

Ja, tweedehandsje vindt ik prima.
Als er ook een scherm bij zit uiteraard.
Heb je ergens zo'n aanbieding gezien toevallig ?

SeriousCinema

reza

ik weet een Mitsubishi SL4s te koop voor 700. is niet nieuw maar wel een ok beamer om te beginnen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Marsh

Citaat van: reza op juni  7, 2006, 20:50:12
ik weet een Mitsubishi SL4s te koop voor 700. is niet nieuw maar wel een ok beamer om te beginnen.

pff 700 euro.

ehm, zeker geen scherm erbij ?

SeriousCinema

reza

Citaat van: Marsh op juni  7, 2006, 20:50:47

pff 700 euro.

ehm, zeker geen scherm erbij ?
Nee jongen. Je spaart geen knikkers. Dit is een serieuze hobby!!
de laatste tijd gaan projectoren als warme broodjes over de toonbank, daardoor zijn projectoren al snel niks meer waard. en kunnen ze dus goedkoop worden aangeboden ;)
Maar je moet ook weer niet al te veel willen :-\ ;D

Marsh

Citaat van: reza op juni  7, 2006, 20:54:54
Nee jongen. Je spaart geen knikkers. Dit is een serieuze hobby!!
de laatste tijd gaan projectoren als warme broodjes over de toonbank, daardoor zijn projectoren al snel niks meer waard. en kunnen ze dus goedkoop worden aangeboden ;)
Maar je moet ook weer niet al te veel willen :-\ ;D

ehh, mwa, die beamer waarop ik w8, die ik hierboven heb gepost ergens, is 650 euro, en zit kabel plus scherm bij

SeriousCinema

reza

Is absoluut niet duur. en zal zeker wel verkocht worden.
Maar wat ik nou niet begrijp? Is dat hij staat aangeboden voor 650, en jij zegt dat hij er een andere koper voor heeft voor 800 ??? Volgens mij gaat er dan wat mis in de communicatie ;)

Marsh

Citaat van: reza op juni  7, 2006, 21:00:13
Is absoluut niet duur. en zal zeker wel verkocht worden.
Maar wat ik nou niet begrijp? Is dat hij staat aangeboden voor 650, en jij zegt dat hij er een andere koper voor heeft voor 800 ??? Volgens mij gaat er dan wat mis in de communicatie ;)

Nou, ik heb vanavond met de verkoper gemaild.
(de aanbieder op dat topic is een vriend van de verkoper ;-) )
En de verkoper mailde mij dat hij nog een bieder had, die hem voor 800 euro wou hebben.
Alleen dat was maar onduidelijk, en hij geloofde het niet echt.
Dus ik heb hem echt gezegd dat ik hem heeeel erg graag wil hebben, maar dat ik die prijs er ECHT niet voor heb.
En dat hij 650 euro was, en ik dat al behoorlijk veel geld vindt (op dit moment)

Hij heeft me gezegd dat hij de bieder gaat bellen om te vragen of hij echt serieus was.
Aangezien die bieder op zijn loon moest wachten, en verder blijkbaar niet veel heeft laten weten.
En dan zou hij mij daarover bellen/Mailen.
Dus ik weet in principe niks, maar ik ga er niet vanuit dat het een fake bod is.
Dus daarom ben ik nu al opzoek naar iets nieuws.
Het probleem alleen is, dat ik niet weet waar te zoeken, omdat ik er gewoon simpel weg bijna nix van af weet.
En of het wel een goede beamer is etc.
Op marktplaats staan wel een aantal beamers van onder de 600 euro, maar ik weet niet of dat wel goede beamers zijn etc.
Plus dat ik natuurlijk ook een doek moet hebben, daarom vond ik deze ook zo goed, plus dat hij mij op de vorige pagina werd aangeboden.

SeriousCinema

reza

Ok duidelijk ;) Deze projector is wel een goeie beamer, er zijn natuurlijk wel betere maar dat hou je altijd :-X
waarom wacht je niet nog even een maand ofzo, dan kan je gelijk weer wat sparen (misschien) En dan zijn er misschien weer andere mooie projectoren te koop.

En een nieuw scherm hoeft ook echt niet duur te zijn, je koopt al een 16.9 scherm van Beamax voor ongeveer 150 euro.

Marsh

Citaat van: reza op juni  7, 2006, 21:10:49
Ok duidelijk ;) Deze projector is wel een goeie beamer, er zijn natuurlijk wel betere maar dat hou je altijd :-X
waarom wacht je niet nog even een maand ofzo, dan kan je gelijk weer wat sparen (misschien) En dan zijn er misschien weer andere mooie projectoren te koop.

En een nieuw scherm hoeft ook echt niet duur te zijn, je koopt al een 16.9 scherm van Beamax voor ongeveer 150 euro.

Omdat ik al maaaanden wacht hierop.
En het kwam er iedere maand niet van, en nu heb ik eindelijk een maand waarmee ik mijn loon voor heb uitgetrokken, en nou wil ik eigenlijk niet wachten.
Als het niet anders kan, dan kan het niet anders.
Maar als deze aanbieding er is, dan zullen er heus wel andere zijn natuurlijk voor dit soort prijzen tog? :)

SeriousCinema

Cl0cKw1S3

Citaat van: Rody op juni  7, 2006, 20:01:30

Welke is juist het beste? Tw10h of TW20???

Rody

Citaat van: Cl0cKw1S3 op juni  7, 2006, 21:45:11

Welke is juist het beste? Tw10h of TW20???
Je hebt de Tw10, tw10h(opvolger tw10), en de nieuwste: tw20.
De beste is natuurlijk de tw20. Deze heeft o.a. lens-shift tov de tw10(h) die dat niet hebben.
De tw10 zou ik niet meer kopen, 2e hands tw10h is wel een leuke begin-beamer.
Een goed scherm maak je voor 150 euro (doek en frame).
Kabel is ook belangrijk uiteraard.

Marsh

Is hier op "de markt" nog wat te vinden? (aangzien ik nergens verstand van heb qua beamers en prijzen wat dat betreft)
of heeft iemand op marktplaats nog wat gezien ? :)

SeriousCinema

spotmatic

Zoek bijv. eens op TW10 op Marktplaats, dan kom je zo drie stuks tegen... En laat je niet van de wijs brengen door op het eerste gezicht te hoge biedingen: die zijn vrijwel altijd afkomstig van Nigeriaanse oplichters...
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Marsh

Citaat van: spotmatic op juni  7, 2006, 22:03:21
Zoek bijv. eens op TW10 op Marktplaats, dan kom je zo drie stuks tegen... En laat je niet van de wijs brengen door op het eerste gezicht te hoge biedingen: die zijn vrijwel altijd afkomstig van Nigeriaanse oplichters...

Ja, ik weet het.
Die sukkels heb ik al een paar keer gehad in mijn inbox, toen ik dingen verkocht via marktplaats.

Edit:

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&q=TW10

3 inderdaad.
Bij de 2e zit een Scherm bij, heb hem zojuist gemaild om hoe groot het scherm is.
Ga hem strx wel bellen denk ik.
Kan iemand mij meer vertellen over deze beamer, is hij echt zo goed?

SeriousCinema

Crissis

@ ts: er zijn ontzettend veel reviews over deze beamer te vinden, bijv. op projectorcentral. Overigens ook gewoon op dit forum. Als ik jou was zou ik gewoon eerst goed me huiswerk doen.... Als je de zoek functie op dit forum gebruikt vind je veel gebruikerservaringen. Weet je ook wat anderen van deze projector vinden. Zonder dat je elke keer op een antwoord moet wachten. succes iig...
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D