Wie werkt er met skins op winxp?

Gestart door Erik, juni 4, 2006, 11:03:48

Vorige topic - Volgende topic

Erik

http://www.crystalxp.net/bricopack/en-crystal-clear.htm

Ik kwam deze link tegen die zou het uiterlijk van je windowsxp behoorlijk aanpassen. Het ziet er in één keer een stuk mooier uit, je krijgt er zelfs een dockingbay bij, zodat het geheel op OSX van Apple lijkt. Ik ga het eens proberen misschien ook wat voor jullie.  :D

Een soort voorproefje op Vista ;)

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

redfox001

Tuurlijk meteen installeren, ik zie dat hij nu al mijn systeem files overschrijft, hoop dat het geen virus is  ???

Sk

Heel leuk en aardig maar het vertraagd je systeem gigantisch.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

redfox001

Ik heb de klassiek gekozen en merk nog niet veel vertraging, ziet er wel erg leuk weer uit :)

Weet iemand ook hoe je die irritante help ballonnetjes weg krijgt uit heel xp? Als ik naar start ga staat er weer zon irritant ballonetje dat zegt "er zijn nieuwe programma's geinstallerd" en dat hangt precies voor de knoppen grrrrrrrr  >:(

Ook dat dubbel vragen van wilt u echt dit betand verwijderen en wilt u echt afsluiten of er zit nog een gebruiker met u pc verbonden ..... wil ik graag kunnen uitzetten  ;D

Sk

Citaat van: Tjeerd1 op juni  4, 2006, 11:21:53
Ik heb de klassiek gekozen en merk nog niet veel vertraging, ziet er wel erg leuk weer uit :)

Weet iemand ook hoe je die irritante help ballonnetjes weg krijgt uit heel xp? Als ik naar start ga staat er weer zon irritant ballonetje dat zegt "er zijn nieuwe programma's geinstallerd" en dat hangt precies voor de knoppen grrrrrrrr  >:(

Ook dat dubbel vragen van wilt u echt dit betand verwijderen en wilt u echt afsluiten of er zit nog een gebruiker met u pc verbonden ..... wil ik graag kunnen uitzetten  ;D

De ballonnen verwijderen kan op de volgende manier:

Ga naar Start --> Uitvoeren --> en typ in: Regedit
Ga vervolgens naar de volgende uitklapbare map.

HKEY _CURRENT_USER\Software\Microsoft\ Windows\
Current Version\Explorer\Advanced

Kies Bewerken, Nieuw, DWORD-waarde, noem deze waarde
EnableBalloonTips en geef bij Waardegegevens een 0 op.

die andere 2 weet ik zo niet
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

redfox001

Citaat van: Sk op juni  4, 2006, 12:04:32
De ballonnen verwijderen kan op de volgende manier:

Ga naar Start --> Uitvoeren --> en typ in: Regedit
Ga vervolgens naar de volgende uitklapbare map.

HKEY _CURRENT_USER\Software\Microsoft\ Windows\
Current Version\Explorer\Advanced

Kies Bewerken, Nieuw, DWORD-waarde, noem deze waarde
EnableBalloonTips en geef bij Waardegegevens een 0 op.

Hoi Sk,

Ik heb meteen ook ShowInfoTip op 0 gezet en StartButtonBaloonTip op 0.

Heb ik nog wel dat irritante "klik hier om te beginnen" en dat na 12 jaar computerervaring moet iemand me nog een tip geven waar ik moet beginnen  ;D

Maar bedankt voor de tip hoe ik tips uitschakel   ;)

Erik

Citaat van: Tjeerd1 op juni  4, 2006, 11:21:53
Ik heb maar meteen de zwaarste versie genomen. Vertraging merk ik eigenlijk niets van :)

Het bevalt me eigenlijk wel tot nu toe :)
Alleen jammer dat die dock een nep dock is. Op OSX komen daar je openstaande apps in te staan, hier niet.  :'(
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

ik kreeg toch wat problemen, sommige applicaties begonnen ineens niet meer op te starten ??? Misten files enzo. Deinstalleren faalde, dus ik heb maar een rollback gedaan.

Installeren op eigen risico ;D
- Winston Churchill