Kent iemand de Philips RC9800i?

Gestart door Den Tas, juni 3, 2006, 14:34:09

Vorige topic - Volgende topic

Den Tas

Is er hier iemand bekend met de Philips RC9800i afstandsbediening?
Een kennis van mij wil deze aanschaffen, en hij vroeg aan mij of ik wist of het wat was.
Maar ik had er nog niet van gehoord, dus daarom dat ik hier eens vraag wat de ervaringen zijn met deze AB.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

DVDGuy

Even Googelen of op de Philips-site kijken................
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Den Tas

Citaat van: DVDGuy op juni 10, 2006, 12:00:51
Even Googelen of op de Philips-site kijken................

Dat heb ik al gedaan, maar ik wou weten of er hier personen zijn die de AB hebben en wat hun ervaringen zijn ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

DVDGuy

Citaat van: Davy.P op juni 10, 2006, 12:05:46
Dat heb ik al gedaan, maar ik wou weten of er hier personen zijn die de AB hebben en wat hun ervaringen zijn ;)

Zoa zie je maar hoe belangrijk het is de vraag op de juiste manier te stellen  ;) ;D

Den Tas

Citaat van: DVDGuy op juni 10, 2006, 21:48:57
Zoa zie je maar hoe belangrijk het is de vraag op de juiste manier te stellen  ;) ;D

Dat geef ik toch aan in mijn begin topic ::)

DVDGuy

Citaat van: Davy.P op juni 10, 2006, 21:58:19
Dat geef ik toch aan in mijn begin topic ::)

??? ::) Ken iemand de Philips RC9800i?

Ja ik ken hem als product, maar ik heb er geen ervaring mee. en volgens mij wil jij graag een reactie van mensen die ervaringen hebben met het gebruik ervan of zie ik dat verkeerd?

Den Tas

Citaat van: DVDGuy op juni 11, 2006, 10:53:38

??? ::) Ken iemand de Philips RC9800i?

Ja ik ken hem als product, maar ik heb er geen ervaring mee. en volgens mij wil jij graag een reactie van mensen die ervaringen hebben met het gebruik ervan of zie ik dat verkeerd?

Ik zei wel begin topic, ik had het niet over het onderwerp.
Als je het begin topic hebt gelezen moest je weten dat ik ook vraag wat de ervaringen zijn ;)

Chiller

Werkt UITSEKEND!!! Instellen gaat zeer eenvoudig!! Als ik deze aanzet vraagt hij me wat te doen, iets bekijken, iets luisteren, of iets kijken op rc9800 zelf (foto's via pc bijv) Druk op kijken, dan kan ik kiezen tussen dvd, digitale tv, of kabel tv. Druk op dvd, tv gaat aan w8 tot tv bijna is "opgestart" versterker gaat aan en vervolgens dcd speler aan!!! GRANDIOOS!!! :P

Draiz

verschil met de pronto zou moeten zijn dat je hem niet echt kunt customizen. Als je dat gaat doen en nodig hebt is de pronto dus de betere oplossing. Maar onderschat dat niet, dat is heel veel werk.
Sonus Faber                                           Nord Ost                               Lexicon           Chord           Tag Mclaren       Velodyne   
Cremona Auditors + Center       Red Dawn + Super Flatlines  + Tyr            MC12          SPM 1900           CDT20R             DD12

Chiller

heb alles ingesteld, klein uurtje werk dus valt mee.. Wekrt echt uitstekend. Ben trouwens nieuw hier duzz weet nog bijna niets...!!

Draiz

Ik had bijvoorbeeld bij de logitech harmony last van het feit dat ik mijn denon 3910 alleen maar aan en niet uit kon zetten. En mijn denon a1sr was nogal beperkt in het aantal functies die er standaard vanuit de logitech site kwamen. Oh en zet alsjeblieft even een t achter ken in je topic titel, zo'n titel komt zo vaak langs  ;D
Sonus Faber                                           Nord Ost                               Lexicon           Chord           Tag Mclaren       Velodyne   
Cremona Auditors + Center       Red Dawn + Super Flatlines  + Tyr            MC12          SPM 1900           CDT20R             DD12

Chiller

kunt deze zelf functies aanleren op zelfde manier als overige instellingen..Krijgt dan een aparte "pagina" met je eigen toegevoegde functies!!! ;D

Roadrunner

Ik heb hem gehad, maar vond hem eigenlijk maar niks, maar ja, ik was dan ook de pronto gewend, en daar kan die 9800 toch echt niet tegen op.

Den Tas

Citaat van: Chiller op juni 29, 2006, 22:08:26
Werkt UITSEKEND!!! Instellen gaat zeer eenvoudig!! Als ik deze aanzet vraagt hij me wat te doen, iets bekijken, iets luisteren, of iets kijken op rc9800 zelf (foto's via pc bijv) Druk op kijken, dan kan ik kiezen tussen dvd, digitale tv, of kabel tv. Druk op dvd, tv gaat aan w8 tot tv bijna is "opgestart" versterker gaat aan en vervolgens dcd speler aan!!! GRANDIOOS!!! :P

Gebruik je deze nu nog steeds?

Ik heb me tot nu toe beholpen met de originele ab's van elk toestel.
Maar nu moet ik toch eens gaan kijken, want mijn ab van de receiver heeft kuren ;D. En dit zou nu de ideale gelegenheid zijn om me zo een philips 9800 te halen ;D

Citaat van: Roadrunner op juli  2, 2006, 03:27:32
Ik heb hem gehad, maar vond hem eigenlijk maar niks, maar ja, ik was dan ook de pronto gewend, en daar kan die 9800 toch echt niet tegen op.

Misschien de je met de pronto meer kunt(dat weet ik niet), maar ik vind deze 9800 er veel mooier uitzien als die pronto's 8).
En aangezien ik (nog) geen pronto gewend ben ::), zal de philips 9800 wel een goede oplossing zijn ;).

Chiller

Gebruik deze nog steeds, werk nog steeds goed naar mijn zin.