Xbox Live krijgt komende weken een grote update

Gestart door Rikske, mei 29, 2006, 12:41:33

« vorige - volgende »

DD2

Prima update!!   eindelijk donwloaden en daarnaast gewoon wat anders doen....  en mogenlijkheid tot que vond het al belachelijk dat je er op moest "zitten wachten"   :D

Ook leuk dat je een eigen foto kan maken met de webcam straks en die als gametag kan gebruiken.
en video conference mogelijkheid zie ik..    leuke functionaliteit denk ik.      Nogsteeds jammer dat je niet gewoon een jpg plaatje als gametag kan gebruiken..   nu zijn er 14miljoen mensen??  die allemaal kunnen kiezen uit 9 plaatjes?   ::)

Erik

Ook dat vooruit spoelen wacht ik allang op. vaak een mp3 van 2 uur a;s achtegrond muziek bij games. Dan is het wel prettig als je even een uurtje vooruit kan spoelen afentoe ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rielplayer

De update is er :D :D

En als toetje de mogelijkheid om divx te streamen met je Xbox 360. Wat zijn het toch lieve jongetjes bij microsoft.

Nu is het dus nog een mooier apparaat geworden ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rikske

Citaat van: Rielplayer op juni  6, 2006, 14:30:33
De update is er :D :D

ahhhhh, vanavond eens testen, en werkt alles vlotjes?
groetjes
Rikske

Rielplayer

divx nog niet geprobeerd. verder loopt alles soepel.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

DD2

heeheey.. ook maar ff checken dan..  gister nog online geweest maar geen melding gehad dat er een update was...

wel beter van dat Divx ook...   dacht dat ze anti divx waren mij MS....  :D

kohns

Citaat van: ddouwstra op mei 30, 2006, 11:41:05
Prima update!!   eindelijk donwloaden en daarnaast gewoon wat anders doen....

Euh...:
- gisteren upgrade gedaan
- Gestart met downloaden van Call of Duty 2.
- Battlefield 2 gestart.
- van zodra ik online ging met B2 was het gedaan met CoD2 te downloaden.  :-\
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

EdwinB

Citaat van: kohns op juni  8, 2006, 14:53:17
Euh...:
- gisteren upgrade gedaan
- Gestart met downloaden van Call of Duty 2.
- Battlefield 2 gestart.
- van zodra ik online ging met B2 was het gedaan met CoD2 te downloaden.  :-\

Logisch, wanneer je online gaat gamen wordt het downloaden op pauze gezet om lag te voorkomen.

Mvg,

Edwin

kohns

Citaat van: EdwinB op juni  8, 2006, 14:59:51
Logisch, wanneer je online gaat gamen wordt het downloaden op pauze gezet om lag te voorkomen.

Mvg,

Edwin

Dacht al dat het zoiets zou zijn.
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M