newsgorepen vs torrents

Gestart door astrobart, mei 27, 2006, 10:42:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wa gebruik je, of gebruik je vaker

Newsgroepen
Torrents
meer newsgroep dan torrents
meer torrents dan newsgroepen
ongeveer evenveel
wtf, waar heb je het over

Erik

Citaat van: spotmatic op mei 30, 2006, 12:34:16
Bestaat dat nog?  :o
ja en hij dload een dvd met een 14.k modem ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

geert_gr

Denon AVR-3805
Monitor Audio S10
Monitor Audio BR2
Monitor Audio LCR

meelzs

ben toch wel redelijk bekend met diverse downloadprogramma's/ sites... maar BBS'en heb ik nog nooit van gehoord ;D
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

geert_gr

Citaat van: meelzs op mei 30, 2006, 12:49:26
ben toch wel redelijk bekend met diverse downloadprogramma's/ sites... maar BBS'en heb ik nog nooit van gehoord ;D
ff googlen ;)
Denon AVR-3805
Monitor Audio S10
Monitor Audio BR2
Monitor Audio LCR

Bart_M


neptune

Citaat van: Erik op mei 30, 2006, 12:43:12
ja en hij dload een dvd met een 14.k modem ;D
Nee joh, je hebt tegenwoordig al 56K6!  :o
zet hier iets neer

spotmatic

Wie is er hier ook 'point' geweest bij een BBS? Ik heb me indertijd (vroege jaren '90) kostelijk vermaakt met het sturen van berichten aan mijn 'mede-points'. Wie herinnert zich nog Frontdoor en QuickBBS? Overigens moet ik in NL een van de eerste particulieren geweest zijn met een internet aansluiting (toen nog bij XS4ALL). Het had z'n charme, browsen met Gopher  :)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Erik

Wel veel geBBS'ed maar nooit point geweest, vond ik altijd zo een gedoe. Toen nog met een amiga500 en een 2400 baud modem zat voornamelijk op Meganet. Those were the days :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

astrobart

Citaat van: Erik op mei 30, 2006, 06:38:32
het is trouwens nieuwsgroep of newsgroup maar niet newsgroep ;D
ja ik ben een beetje 2talig hehehe ;D

B.J.

BBS'en is voor mij ook al lang geleden. Toen hadden wij als eerste van al mijn vriendjes al een 28k8 modem!!! Ik zat altijd op gspot BBS  ;D ik was denk ik 14 of 15 toen.

Erik

gspot klinkt wel bekend maar schiet me even niets te binnen. Bestond Z-modem toen nog eigenlijk als dload protocol met resume!!!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

astrobart

ach de oude verhalen van weleer, toen het gras nog groen was, de winters streng, en alleen de CRT nog het enige middel was om een bewegend beeld weer te geven. (er was ook nog iets met allemaal kleine dia'tjes achter elkaar op een soort spoel of zo??)

Erik

Citaat van: astrobart op mei 30, 2006, 23:23:41
ach de oude verhalen van weleer, toen het gras nog groen was, de winters streng, en alleen de CRT nog het enige middel was om een bewegend beeld weer te geven. (er was ook nog iets met allemaal kleine dia'tjes achter elkaar op een soort spoel of zo??)
zeg moet je mij hebben  >:(




;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Point7

Citaat van: spotmatic op mei 30, 2006, 13:05:00
Wie is er hier ook 'point' geweest bij een BBS? Ik heb me indertijd (vroege jaren '90) kostelijk vermaakt met het sturen van berichten aan mijn 'mede-points'. Wie herinnert zich nog Frontdoor en QuickBBS? Overigens moet ik in NL een van de eerste particulieren geweest zijn met een internet aansluiting (toen nog bij XS4ALL). Het had z'n charme, browsen met Gopher  :)

Waar denk je dat mijn nickname vandaan komt ?  ;) Ik was point nummer 7 op Infocenter BBS (werkte met Frontdoor). Daar heb ik vele jaren plezier van gehad en heb er een heuse vriendenkring voor het leven aan overgehouden. We BBS'en niet meer maar hebben nog contact via een mailinglist op Internet en komen jaarlijks nog eens samen IRL.

CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

astrobart

Citaat van: Erik op mei 31, 2006, 08:27:59
zeg moet je mij hebben  >:(




;D

volgens je paspoort hier op htforum, moet je de goede oude tijd nog meegemaakt hebben (gezien je leeftijd) ;D ik neem aan dat de min voor je leeftijd een vergissinkje is ;D ;D