Star Trek - TNG - Nieuwe verpakking

Gestart door Jukie, mei 23, 2006, 12:49:12

Vorige topic - Volgende topic

Jukie

Seizoen 1 en 2 zijn in een nieuwe verpakking uit.

De rest volgt.

Kan iemand mij vertellen of en wat er verschilt tussen de 2 verpakkingen  ???

De prijs is namelijk wel erg aantrekkelijk, 39,99 per seizoen.  O0

Erik

Viel me ook al op, ik heb de eerste 3 dozen nog met van die mooie plastic boxen in STNG stijl metallic met in het midden een streep in paars/oze tint, heb even geen fototoestel voor je. Kosten ooit 120 euro !!!! ik kon ze toen met korting krijgen voor 80 euro, per box!!

Ik moet gek geweest zijn dat ik dat heb betaald, wordt er liever niet ana herinnert ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kjelt

Citaat van: Erik op mei 25, 2006, 21:58:43
Ik moet gek geweest zijn dat ik dat heb betaald, wordt er liever niet ana herinnert ;D

Joh dat geld toch voor alle releases zowel voor VHS als Laserdisc als DVD als binnenkort bluray/HDDVD als je maar lang genoeg wacht wordt het vanzelf goedkoper. Het is geen antiek of kunst.....

Jukie

Citaat van: Erik op mei 25, 2006, 21:58:43
Viel me ook al op, ik heb de eerste 3 dozen nog met van die mooie plastic boxen in STNG stijl metallic met in het midden een streep in paars/oze tint, heb even geen fototoestel voor je. Kosten ooit 120 euro !!!! ik kon ze toen met korting krijgen voor 80 euro, per box!!

Juist, maar het enige verschil zit hem dus gewoon in de doos? De inhoud is precies hetzelfde? Dan wordt het toch eens tijd TNG aan mijn collectie toe te voegen   O0