Wie heeft de grootste kabelbende achter zijn apparatuur

Gestart door graafke, mei 21, 2006, 15:12:47

Vorige topic - Volgende topic

R

tja, serieuze kanshebber... wow ;D

Citaat van: Don_Paul op november 19, 2006, 22:29:10
Ik geloof dat ik hier toch een aanspraak op de overwinning ga maken.

Gisteravond is mijn TV gesneuveld, en die moest dus van zijn plek. Een mooie gelegenheid om een foto te schieten. Let op: dit is alleen achter het meubel, en je ziet eigenlijk alleen de bovenste etage. Er zit nog een dichte kast naast met daarin nog een kabel of 30. Oh, en omdat de TV al afgekoppeld is 'missen'  er nog wat kabels.

Peerless Monster

Gisteravond is mijn TV gesneuveld, en die moest dus van zijn plek. Een mooie gelegenheid om een foto te schieten. Let op: dit is alleen achter het meubel, en je ziet eigenlijk alleen de bovenste etage. Er zit nog een dichte kast naast met daarin nog een kabel of 30. Oh, en omdat de TV al afgekoppeld is 'missen'  er nog wat kabels.

En jij kan nog rustig slapen tussen al die inteferenties ;D
Mooie verzameling hoor, alleen kan je het beter wat netter opstellen voor de foto? ;D
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Jean Sibelius

Ik zou bijna gaan geloven dat je er wat extra kabels tussen hebt gegooid voor de foto ;D

haha, heerlijk wat een bende :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Don_Paul

Nee, echt niet. Sterker nog, als ik de bovenste bundels optil zie je zeker dezelfde laag kabels nog terug. Zo zie je op deze foto niet eens dat er nog drie! volle stekkerblokken (8-voudig) onderliggen. En mijn SACD/digitale kabels vallen ook buiten de foto, die lopen in het meubel; en een hubje met 6 bekabelde poorten valt ook buiten de foto, net als 2 Xboxen, een Sat, de Receiver met 7 speakers + sub, alle kabels tussen LD en switcher + Dolby Digital box, de Mp3 box, alle sat-bekabeling, en zo nog wat snuisterijen....
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /
Con: Xbox/Xbox360

papaleo

Citaat van: Don_Paul op november 20, 2006, 17:58:30
Nee, echt niet. Sterker nog, als ik de bovenste bundels optil zie je zeker dezelfde laag kabels nog terug. Zo zie je op deze foto niet eens dat er nog drie! volle stekkerblokken (8-voudig) onderliggen. En mijn SACD/digitale kabels vallen ook buiten de foto, die lopen in het meubel; en een hubje met 6 bekabelde poorten valt ook buiten de foto, net als 2 Xboxen, een Sat, de Receiver met 7 speakers + sub, alle kabels tussen LD en switcher + Dolby Digital box, de Mp3 box, alle sat-bekabeling, en zo nog wat snuisterijen....

Já..Já,wees er maar trots op...  ;D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

graafke

mikeske

We have a winner  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Martin_M

Haha, More = More ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

gobbya

;D Hier mijn eerste bijdrage hier op t forum . Denk dat ik een goede kans maak.

Versterker : Pioneer XV DV55 5.1
DVD: Samsung P244
Console: Xbox360, Ps2
PC: Dell 8300 P4 3.0Ghz HT,1,5G,Radeon 9800XT. Tv: LG 37LZ55,Upc Digitalbox. PJ: Hitachi TX300

graafke

welkom gobbya op het forum! Inderdaad een mooie bende  ;D

Don_Paul

Citaat van: gobbya op december  7, 2006, 16:28:19
;D Hier mijn eerste bijdrage hier op t forum . Denk dat ik een goede kans maak.

Nee hoor, ik heb gisteren net een HD-ontvanger gekocht een aangesloten, dus dat betekent nu weer 8 extra kabels erbij - mijn voorsprong groeit...
Prj: Sanyo Z2 / Amp: Marantz SR9300 / Dvd: Pioneer 868/ LD: Pioneer DVL 919 / Spk: Totem Dreamcatcher / Sub: SVS PB-Ultra / Sat: Dreambox /

JCL

8?! Scart naar de TV, stroom, optisch naar de reciver. Doorlussen naar HDD recorder? Waar zit hem de rest dan in?

PM

Citaat van: JCL op december  8, 2006, 16:21:40
8?! Scart naar de TV, stroom, optisch naar de reciver. Doorlussen naar HDD recorder? Waar zit hem de rest dan in?
Analoge uitgangen?
Groeten, Peter

Jean Sibelius

Citaat van: Don_Paul op december  8, 2006, 16:01:16
Nee hoor, ik heb gisteren net een HD-ontvanger gekocht een aangesloten, dus dat betekent nu weer 8 extra kabels erbij - mijn voorsprong groeit...

Nieuwe foto's!!! ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

JCL

Citaat van: PM op december  8, 2006, 22:24:36
Analoge uitgangen?

Hoe bedoel je? Zelfs met component komt je nog niet aan de 8 kabels, toch?

Bant

Citaat van: JCL op december  9, 2006, 21:22:21
Hoe bedoel je? Zelfs met component komt je nog niet aan de 8 kabels, toch?

hij stuurt denk ik de audio signalen 5.1 elk met een apparte kabel naar z'n receiver. En dan nog een hdmi kabel oid en stroom. Dan zit je idd op 8 :P

Don_Paul

1. Extra RF aansluiting op de kabel
2. HDMI kabel naar TV
3. Stroomkabel van de Samsung
4. Component kabel naar switchbox (eigenlijk dus 3)
5. Optische kabel naar receiver
6. Scart kabel naar modulator/switcher
7. Audio analoog uit naar TV (eigenlijk ook 2)

JCL

Waarom zou je hem willen aansluiten via SCART, HDMI en component? Je gebruikt er toch maar eentje om beeld te krijgen? of stuur je hier meerdere weergevers mee aan?

Rob Eric Blank

SLIK!!!!!
Bij mij is het erg, maar jij gaat winnen zo! O0

Benco

Stadium III

5.2.4 Marantz Klipsch setup

Don_Paul

Citaat van: JCL op december 13, 2006, 15:35:04
Waarom zou je hem willen aansluiten via SCART, HDMI en component?

Omdat het kan ... :)

Nee, de 360 zit met HDMI op de TV (en analoog, want ik hoor nu niets), met component naar de projector, met met scart naar de modulator zodat ik op de slaapkamer evt. ook wat kan zien (geen HD natuurlijk).

Frank.V

nou hier is mijn kabelbende ook eventjes... De foto is helaas niet zo heel duidelijk, maar wel duidelijk genoeg om de kabel bende te kunnen zien ;D

mvg Frank

Sk

Waar zijn de kabels dan? ik zie alleen dat bepaald soort drop.. hoe heet het ook alweer?
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Peerless Monster

Citaat van: Sk op december 14, 2006, 19:25:37
Waar zijn de kabels dan? ik zie alleen dat bepaald soort drop.. hoe heet het ook alweer?

Dat zijn ook kabels!
Mijn neef Sander heeft een mooie Denon set met KEF Reference speakers, maar gewoon met dropveters. Hij vond die duurdere kabels niet mooi in zijn set...
Dat getuigt van eerlijk zijn tegen je jezelf. Hij kan het makkelijk betalen, maar hij vind die dropveters gewoon goed klinken. Tsja, sommigen houden ook van boemboem geluid, maar dan moet je dus geen High-End set kopen...
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510