Wie heeft de grootste kabelbende achter zijn apparatuur

Gestart door graafke, mei 21, 2006, 15:12:47

Vorige topic - Volgende topic

Roeland

Citaat van: El Penumbra op september 28, 2007, 10:39:50
Er zal er na de powerbuy vast nog een op de tweedehands markt verschijnen. Met twee ben je al een stuk verder.  ;)

Ach eerst maar eens afwachten hoe 1tje bevalt

LexiconLogan

Citaat van: Roeland op september 28, 2007, 10:15:27
Mijn laatste steek naar de macht  >:D
Omdat ik vandaag heb besloten om de  Monster HTS 1000 te benutten en deze bende op te ruimen:
auw
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Ramius

Citaat van: El Penumbra op september 28, 2007, 10:32:17
:o
En dat verwacht je te kunnen 'oplossen' met één HTS1000?  ;D

Misschien beter even wachten op een soort van HTS100000 of zo  O0 O0

Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

mikeske

we have a winner  :o

Persoonlijk zou ik dat wel niet kunnen aanzien, alles moet redelijk net zijn van mij  :P
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

robbie73

heel fraai dacht dat ik alles had gezien maar dit  :o :o :o :o

Roeland

Citaat van: robbie73 op september 28, 2007, 11:34:58
heel fraai dacht dat ik alles had gezien maar dit  :o :o :o :o

Jullie zijn wel makkelijk te choqueren zeg  ;D

-madison-

:o da's een best zootje ;D ben ik toch best netjes met slechts 9 kabels O0
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

molle

Citaat van: Roeland op september 28, 2007, 10:15:27
Mijn laatste steek naar de macht  >:D
Omdat ik vandaag heb besloten om de  Monster HTS 1000 te benutten en deze bende op te ruimen:

Wow :o Nergens geen storingen? ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Metro2005

Denon AVR 1907
2x klipsch B3 fronts
2x Klipsch B2 rear
1x Klipsch RC-10 center
Heco victa 25 subwoofer
Dvision 310 DVD speler
HTPC amd X2 4850, 1gb DDR2, 80gb hdd, ati video

Dirc

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Metro2005

niks tegen dropveters he  ;D

Heb geen zin om de waarde vd kabels de waarde van de apparatuur te laten overstijgen :)
Bovendien zijn die blauwe kabels wel een stukje dikker dan normale kabels, en die gaan naar de speakers toe. (die zijn zo dik dat ze nog maar nét in die klemaansluitingen passen.)
Denon AVR 1907
2x klipsch B3 fronts
2x Klipsch B2 rear
1x Klipsch RC-10 center
Heco victa 25 subwoofer
Dvision 310 DVD speler

HTR

Rielplayer

Citaat van: Metro2005 op december  6, 2007, 12:46:56
niks tegen dropveters he  ;D

Heb geen zin om de waarde vd kabels de waarde van de apparatuur te laten overstijgen :)
Bovendien zijn die blauwe kabels wel een stukje dikker dan normale kabels, en die gaan naar de speakers toe. (die zijn zo dik dat ze nog maar nét in die klemaansluitingen passen.)

je gaat je toch niet verantwoorden naar die rukkers toe. >:D Waarschjnlijk compenseren ze iets in hun leven met behulp van wat mooi aangeklede kabels. ;)

Groeten maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Metro2005

Citaat van: (Blue)-Rielplayer op december  6, 2007, 12:53:05
je gaat je toch niet verantwoorden naar die rukkers toe. >:D Waarschjnlijk compenseren ze iets in hun leven met behulp van wat mooi aangeklede kabels. ;)

Groeten maurice

Als in: het gaat niet om de dikte maar om de lengte?  O0
Denon AVR 1907
2x klipsch B3 fronts
2x Klipsch B2 rear
1x Klipsch RC-10 center
Heco victa 25 subwoofer
Dvision 310 DVD speler

Dirc

eddy135

Citaat van: Metro2005 op december  6, 2007, 13:04:50
Als in: het gaat niet om de dikte maar om de lengte?  O0
:
Meer als in: zalig zijn de onwetenden.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Michael Dag

ok ok het is geen HT, maar hier kan volgens mij niemand overheen...

(ik zou daar niet willen werken   ;D)

voor degene die niet ziet wat dit is, dit is de achterkant van een straatje serverracken...

Voor liefhebbers van dit soort ellende volg: http://www.vibrant.com/cable-messes.php
Panasonic TX-P42ST50E / DMP-BDT320 / UPC HDTV CI+ | Onkyo TX-SR656 | Monitor Audio RS6 / RSC / RSW-12 / Radius 90 | Monster ILS100-2M / HDMI400-2M |

DJ-Foxx

Citaat van: Michael Dag op januari 24, 2008, 23:57:31
ok ok het is geen HT, maar hier kan volgens mij niemand overheen...

(ik zou daar niet willen werken   ;D)

voor degene die niet ziet wat dit is, dit is de achterkant van een straatje serverracken...

Voor liefhebbers van dit soort ellende volg: http://www.vibrant.com/cable-messes.php

Holi waa!!!!! lijkt wel op mijn werk, 1 van onze s.E.r ruimtes met zootje WCD's en UTPR's.. hehe kleur is alleen anders. :P >:D

Frank.V

Zo eventjes een upje voor dit topic..

Ik had een tijdje geleden een kabelzooitje van mij gepost. Zie Foto 1, maar nu ziet het er zo uit Foto 2. Nog steeds een een zooitje.. Maar door de upgrades die ik een tijdje geleden heb gehad zitten er niet zo veel dropveter kabels meer tussen.. :P

Gr. Frank

tiptop

Ziet er idd een stuk netter uit ;)

Dacht dat ik ooit hier ook gepost had, maar kom het niet meer tegen. Dan nu (nog) maar een keer.

Vrij bescheiden tov een heleboel hier :D (mijn vrouw de andere foto's laten zien en bedenkt ze dat het hier toch wel enorm meevalt ;D)

Zal van de week even een mooiere foto proberen te maken. :)

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tijse400

ik weet niet wat een hts 1000 is, maar aan die foto te zien kun ej wel aanvoelen dat dat niet genoeg zal zijn inderdaad. ik dacht dat het bij mij erg was, naar dat valt dan nog best mee !
min spul staat dan ook 1 twee kasten , die elk aan een kant van de kamer staan, ene helft voor de beamer, andere helft voor tv/receiver. moet wel zeggend at het een leuk aantal lange kabels langs de muu oplevert, maar dat ziet er niet meteen uit als een dikke bende. maar dat kom took omdat ik waarschijnlijk weinig rekening hoef t ehouden met een eventuele waf op dit moment.
Philips 42PFL5028/h12| EPSON TW2900
DENON AVR 2307 | SONY PS3 | Sony VPL ES  |2*Xbox | Benq 8700
Front SS-SR12 -Center SS-CN14 -Rear SS-SR12)
Alles is te koop!

BluRayHT

Steeds als ik de foto's in dit topic bekijk krijg ik dus serieus last van een opruim tik, ik vind het draadje aan me muis al irritant...

8)

BluRayHT

Citaat van: BluRayHT op juni  8, 2008, 17:14:14

Steeds als ik de foto's in dit topic bekijk krijg ik dus serieus last van een opruim tik, ik vind het draadje aan me muis al irritant...

8)

Ik heb 't topic toch niet om zeep geholpen he? Ik moet nodig weer opruimen hier dus graag nog wat van die spaghettie foto's  ;D