The Beatles - wat zijn de topalbums?

Gestart door reMC, mei 18, 2006, 19:42:35

Vorige topic - Volgende topic

reMC

Ik begin deze inmiddels oude heren toch steeds meer te waarderen. Aangezien mijn vader het vroeger de hele dag draaide is dat natuurlijk niet zo heel gek. Ik kan me van toen nog herinneren dat er 1 album was dat ik altijd af wilde horen, toen al! Volgens mij heb ik dat album nu te pakken: Sgt. Peppers's Lonely Hearts Club Band, geweldig album!

Ik wil eigenlijk nog wat meer titels aanschaffen, als jullie nou jullie favorieten opnoemen, kijk ik wel welke het meest genoemd wordt en dan is dat de volgende kandidaat voor mij ;D

gast2018

Die verzamel werkjes, de rooje en de .....

en Help! natuurlijk.

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

contour3.0

Eenzaam aan de top: zonder twijfel Abbey Road. ;D
ook zeer aan te bevelen: the white album, gevolgd door Sgt pepper.
das mijn favo lijstje.........
Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

)p(

top 5:
1. Abbey Road
2. The white album
3. Revolver
4. Rubber Soul
5. Sgt. Pepper

peter

reMC