welke uitgang van Rotel rcd 991AE???

Gestart door polmans, mei 14, 2006, 14:18:33

Vorige topic - Volgende topic

polmans

Hey,

Mijn Rotel rcd 991AE cd speler heeft ook een geballanceerde uitgang.

Nu vraag ik mij af welke kwalitatief de beste uitgang is,rca of de geballanceerde????

Heb al meerdere keren gehoord da de geballancerde nie echt geballanceerd is.

Mijn primare versterker heeft een geballanceerde ingang.

Als ik de rca vergelijk met de geballanceerde uitgang van de cd speler,met twee dezelfde interlinks,klinkt de rca uitgang harder en iets meer op de voorgrond,ma met meer power.

Iemand raad of ervaring???

Mvg,

Sonusfaber

blue-eyes

Citaat van: polmans op mei 14, 2006, 14:18:33
Hey,

Mijn Rotel rcd 991AE cd speler heeft ook een geballanceerde uitgang.

Nu vraag ik mij af welke kwalitatief de beste uitgang is,rca of de geballanceerde????

Heb al meerdere keren gehoord da de geballancerde nie echt geballanceerd is.

Mijn primare versterker heeft een geballanceerde ingang.

Als ik de rca vergelijk met de geballanceerde uitgang van de cd speler,met twee dezelfde interlinks,klinkt de rca uitgang harder en iets meer op de voorgrond,ma met meer power.

Iemand raad of ervaring???

Mvg,

Sonusfaber

Volgens mijn info is de Rotel 991AE WEL VOLLEDIG gebalanceerd. Zal dan toch eens checken bij de dealer, etc.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;