dvd acties bij free record shop

Gestart door fllix, mei 9, 2006, 19:54:22

Vorige topic - Volgende topic

fllix

hallo allemaal,

er zijn de laatste tijd veel DVD acties bij de Free Record Shop, bijna alle dvd's zijn 2e halve prijs en ook vaak 3 voor 15 euro!

Als je een beetje zoekt zitten er nog best goede titels tussen ook  O0

Trasos

Is toch in kader van Meimaand Filmmaand op Veronica?

TheSpeedSkater

Die 3 voor 15 euro actie hebben ze bijna al een jaar hoor...  ;) of misschien nog wel langer..
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

fllix

ja oke, maar er komen wel vaak andere titels tussen te liggen :)

TheSpeedSkater

daburnd

ik moet flix wel gelijk geven met de feit dat er op dit moment bij de frs gewoon gigantisch goede films goedkoop te vinden zijn... alle films uit de tijd van de ld zijn zowat daar op 5 euro dvd te vinden en vaak ook nog van redelijke tot goede kwaliteit...

Raphie

Tuurlijk als nog op zoek bent naar de Sandokan collectie of Wedlock of zo...
FRS zijn afzetters met te veel oude meuk...
JBL PRX Power!

daburnd

Citaat van: Raphie op mei 12, 2006, 14:06:05

Nee ik bedoel meer de films uit de late jaren 80 en de hele jaren 90...

meelzs

Citaat van: Raphie op mei 12, 2006, 14:06:05

Ik zie er anders vaak zeer goede films liggen die laag geprijst zijn.. ook in de aanbiedingen van 3 voor 15 euro. (bijv blow, snatch, donnie darko etc)
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

fllix

ik heb laatst shouf shouf habibi en boondock saints voor een tientje gehaald bij frs!

vind ik 2 goede films hoor

TheSpeedSkater

Hebben ze ook wel, prima films..

RvP

Krijg het idee dat DVD's gedumpt worden om ze nog te slijten voordat HD-DVD en BlueRay hun intrede doen.
Van Leest (=Free recordshop) heeft dezelde acties qua prijs. Blokker en Kruidvat doen ook driftig mee met lage prijzen tussen de 6,99 en 7,95 (o.a. recent Kingdom of Heaven).
Weet waarover je praat, praat niet over wat je weet.
Loewe, Arcam, Piega, hm I enjoy

Tube-freak

De Free record shop heeft al jaren mooie aanbiedingen,  het is niet zo dat ze dat opeens doen omdat blueray en hd-dvd eraan komen.  Wel merk ik dat de aanbiedingen telkens anders zijn.  Vroeger had je 3 voor 15 euro.  tegenwoordig is 2e voor de halve prijs meer in het aanbod.

Maar ze hebben ook veel losse dvds voor tussen de 5 en 10 euro.   Je moet wel een beetje zoeken, maar ze hebben echt wel veel leuke dvd's.   

Was er laatst weer om een cadeaubon te verzilveren.  Natuurlijk meteen weer met een hele stapel dvd's naar buiten.  De nieuwe dvd's daar verdienen ze natuurlijk aan.  Gaan meestal voor 20 a 25 euro weg (Dat ga ik dus niet betalen voor een dvd, of het moet wel iets heel bijzonders zijn, zoals een trilogie ofzoiets).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

WubboZ

Misschien een beetje laat, maar er is nog sale bij de FRS. 5 dvd's voor 10 euro. Niet echt super bekende films, maar er zitten toch wel aardige dvds tussen voor 2 euro per stuk ;)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination