Dit is echt TE vaag met MSN

Gestart door THX-UltraII, april 27, 2006, 18:43:47

Vorige topic - Volgende topic

THX-UltraII

Na mijn installatie van MSN messenger kreeg ik een foutmelding toen ik msn op probeerde te starten:
Hij kon het bestand cryptnet.dll niet vinden. Dus ik gewoon via google.nl dit bestand gedownload en jawel, msn starte toen gewoon weer op. Echter, msn gedraagt zich nu erg vreemd: Wanneer ik msn wegklik en deze zich minimaliseerd als icoontje rechts in mijn taakbalk en hier weer op dubbelklik op msn op de voorgrond te krijgen krijg ik een melding dat mijn pc een bestand wil downloaden:

Naam: ...tAd?PG=IMSNTD?SC=HF?ID=00060000841177a0
Type:  onbekend bestandstype, 570 bytes
Van: rad.msn.com

Ik kan vervolgens kiezen voor annuleren of opslaan. Bij beide blijf ik de melding krijgen en gaat deze niet weg. Als ik het bestand probeer te downloaden zegt hij dat het volgende bestand niet kan worden gedownload. enz enz. (standaardmelding wanneer een bestand niet wordt gevonden om te downloaden).

Ik heb het bestand Cryptnet.dll verwijderd omdat ik dacht dat het mss zit in het feit dat ik dit bestand zomaar van Google heb geplukt. Echter, telkens als ik het bestand verwijderd heb maakt mijn systeem het bestand opnieuw aan bij het opstarten van msn!

Wat is er toch allemaal aan de hand........?

Frank.V

Ik zou niet precies weten wat er aan de hand is, maar probeer alles van wat op je pc hebt staan van msn weg te gooien en download msn met deze link:
http://www.messengerland.nl/downloads/?pagina=download&id=28

als het probleem zich voortblijft doen, meld het dan weer even

Achiel

Trillian of een ander alternatief gebruiken.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X