Nero installeren

Gestart door THX-UltraII, april 27, 2006, 17:34:00

Vorige topic - Volgende topic

THX-UltraII

Er gaat iets mis met het installeren van Nero 7
ik krijg aan het eind van de installatie zo n 50 foutmeldingen die ik moet wegklikken en Nero werkt hierna ook niet naar behoren. Heb al meerdere malen het programma eraf gehaald en opnieuw proberen te installeren maar de fouten blijven komen. Hier een paar voorbeelden van foutmeldingen:

(rood kruis):
Unable to register D:\Program Files\Common Files\Ahead\DSFilter\NDParser.ax

Klasse is niet geregistreerd
ERROR = 340
FACILITY = 4

Deze melding komt zo n 50 keer die ik OK moet klikken. Telkens is het stukje achter DSFilter\ anders bijvoorbeeld: \NeDVD.ax, NeDVSplitter.ax, NeFileSrc.ax, NeFSource.ax, NeNDVid.ax enz enz
Ook de errors verschillen ERROR = 126 en FACILITY = 7

Wat is er aan de hand??

Frank.V

mag ik vragen via welke link je deze versie van nero hebt gedownload? En is het een demo versie of is het de orginele versie?

jowi

Gezien je problemen met MSN is er denk ik meer aan de hand... wat heb je lopen kloten gedaan met je pc?

Frank.V

Dat zou ook kunnen, waarschijnlijk zijn er Bestanden per ongeluk of door een virus of wat dan ook een paar bestanden van de pc af gegaan en daardoor wil hij dingen niet meer goed doen (zoals instalaties)
krijg je met elk iets wat je instaleert een fout meldingen....
als dat zo is, moet je waarschijnlijk erachter komen welke bestanden dat zijn of even naar de pc winkel gaan (of als het heel ernstig is de pc opnieuw instaleren)
meer kan ik er niet over zeggen ;)