Nederlandse payserver Virtualbox failliet!!

Gestart door Erik, april 26, 2006, 17:33:33

Vorige topic - Volgende topic

Erik

CiteerTot onze zeer grote spijt moeten wij u mededelen dat virtualbox een onomkoombaar faillissement boven het hoofd hangt. Een en ander betekend voor u dat wij niet langer kunnen garanderen of en wanneer uw account zal worden gedeactiveerd, daar hebben wij niet langer de controle over. Wij kunnen u alleen maar dringend aanraden om zo snel mogelijk bij ons weg te gaan en zeker geen nieuw account aan te vragen of te verlengen. En voor die klanten die nog een doorlopend account hebben: Zowel u als wij zijn het slachtoffer geworden van een malafide leverancier. Dat ook u daardoor financieel getroffen zult worden spijt ons. Maar door onze torenhoge schulden zullen wij zekere niet in staat zijn om u schadeloos te stellen. Wij kunnen en mogen dat ook niet doen vanwege beslaglegging en zullen binnen afzienbare tijd ook door onze internetprovider worden afgesloten.

Virtualbox
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Djang

GVD ik heb net 2 dagen geleden 20 euro overgemaakt voor wat extra GB's
Wat een naai streek  >:(
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

jaco

Citaat van: Djang op april 26, 2006, 19:27:57
GVD ik heb net 2 dagen geleden 20 euro overgemaakt voor wat extra GB's
Wat een naai streek  >:(
Nog snel je GB dowloaden ?

Djang

HD's en nog mee HD's ik download me nu hjelemaal suf :p
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

Trunks

Waarom gebruiken jullie geen eweka voor €7.50 per maand onbeperkt aantal GB en max 4 lijntjes
Heb ook een tijdje gebruik gemaakt van hun diensten maar word als je veel download erg duur
Denon AVC-A1
Fronts Synthese 3
Centers Magnat Needle
Rears Synthese 3 Optoma HD67N Beamax Black

Erik

Citaat van: Trunks op juni 24, 2006, 17:16:50
Waarom gebruiken jullie geen eweka
Lemmings
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

spotmatic

Citaat van: Trunks op juni 24, 2006, 17:16:50
Waarom gebruiken jullie geen eweka voor €7.50 per maand onbeperkt aantal GB en max 4 lijntjes
Heb ook een tijdje gebruik gemaakt van hun diensten maar word als je veel download erg duur

Ik snap dit niet. Als het 7,50 per maand kost, hoe kan het dan duurder worden als je veel download? Of je moet een provider hebben waarbij je boven een maximum download ook voor de extra MB's moet betalen...
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Djang

Dat snap ik ook niet echt plus de verwantschap van lemmings  :-\

Erik

;D lemmingen hollen toch met 10 duizenden achter elkaar de zee in
- Winston Churchill

Trunks

het duurder worden ging over virtualbox ! Bij eweka blijf je een vast bedrag betalen ongeacht hoeveel je ook download
Denon AVC-A1
Fronts Synthese 3
Centers Magnat Needle
Rears Synthese 3 Optoma HD67N Beamax Black

Djang

Ok op die manier  :P

Ik gebruik al meer dan een maand Eweka en het is echt een verademing.

Jan Frederik

Hier ook Eweka, gaat als de brandweer, het 8mbit ADSL lijntje hier begint bijkans te roken van alle bitjes die er overheen vliegen.

Een collega van mij die 20Mbit glas heeft trekt ook met 20Mbit snelheid binnen van Eweka.

geert_gr

Ik maak ook gebruik van Eweka en ben er zeer blij mee :) altijd volle snelheid en alles compleet.
Atoll Electronique AM 300
Atoll Electronique ST 300
Rega Planar 6 ND7
Spendor A4

FrankB

ff offtopic, maar wat is de retentie van Eweka?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5