HT-Room Polletje (Foto update Oktober 2009 / Verhuizing)

Gestart door joostpolletje, april 22, 2006, 14:36:49

Vorige topic - Volgende topic

joostpolletje

Citaat van: yessica op augustus  7, 2006, 11:37:37
ik heb nog nooit verzamelt ... mikeske is er gewoon zo gek op , iedere keer
ik iets vind koop ik het gewoon voor hem. Zoals voor z'n verjaardag ook één van die
scarface beeldjes.

Oh oke, Jullie kennen elkaar?

Dacht van jouw overgenomen :)

Leuke vriendin mike!!

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

yessica

Citaat van: joostpolletje op augustus  7, 2006, 11:44:27
Oh oke, Jullie kennen elkaar?

Dacht van jouw overgenomen :)

Leuke vriendin mike!!

Ja wij kennen elkaar ,wij zijn al 1 jaar en 8 maanden samen. :)

dus we kennen elkaar goed !!
Vaste klant bij CinéMike !!!

joostpolletje

Citaat van: yessica op augustus  7, 2006, 11:45:29
Ja wij kennen elkaar ,wij zijn al 1 jaar en 8 maanden samen. :)

dus we kennen elkaar goed !!

Oh oke, Jullie hebben wat :)
Dacht "gewoon" vriendin
Dan ken je elkaar goed ja  ;)

En jij interesseert je ook in HT?
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

yessica

ja ik heb er wel interesse in. Het gebruik er van . Maar ik ken er nog niet zo veel van
Mike probeert me zoveel mogelijk uit te leggen maar ja :)

de films kijken en zo interesseren me meer :)

Seth__Gekko

Erg stoere Scarface collectie! Mooie bordenstandaard met daarop de 25 years editie maakt het af ;)

joostpolletje

mikeske

Citaat van: joostpolletje op augustus  7, 2006, 11:44:27
Leuke vriendin mike!!

thanks  ;)

Citaat van: Seth__Gekko op augustus  7, 2006, 12:03:42
Erg stoere Scarface collectie! Mooie bordenstandaard met daarop de 25 years editie maakt het af ;)

thanks, ik zal eens rondkijken voor die 25 jaar editie  ;)

Citaat van: joostpolletje op augustus  7, 2006, 12:16:55
Hij is idd zeer vet, Ik heb de auto ook besteld

thanks, de auto zal je zeer tevreden van zijn. Ik vind hem echt super  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

yessica

Citaat van: mikeske op augustus  7, 2006, 18:01:28

thanks, de auto zal je zeer tevreden van zijn. Ik vind hem echt super  ;)

zolang je hem geen halfuur in een rugzak op je rug moet vervoeren op de moto op de autostrade is alles wel goed :)

joostpolletje

Citaat van: yessica op augustus  7, 2006, 21:25:58
zolang je hem geen halfuur in een rugzak op je rug moet vervoeren op de moto op de autostrade is alles wel goed :)

Moet je toch over hebben voor je vriendje!!  :)

yessica

joostpolletje

Seth__Gekko

joostpolletje

Citaat van: Seth__Gekko op augustus  8, 2006, 10:43:52
Joost gaat echt helemaal los op de merchandise! ;D

Haha, Ja het is wel een zijtak hobby van HT geworden ja...  ;D

Morgen Spiderman Coffret binnen, zal dan eens posten wat er nu staat.

Daarna stop ik even, Ga op vakantie en dan speakers aanschaffen

wolsinkpower

leuk setje!

joost mag ikw eten waar je vandaan komt? je foto is erg onduidelijk maar je lijkt heel erg op iemand van het Zuyderzee College uit Emmeloord..
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

joostpolletje

Ja dat mag, Maar ik kom daar niet uit de buurt. Kom uit omgeving veenendaal

joostpolletje

Foto update, Enkele boxen er weer bij!

S. Versteeg

Audio:  Receiver: Denon 1705 Dvd-player: Denon 1400 Fronts:Monitor Audio Bronze B4 Rears:Monitor Audio Bronze B4 Center:Monitor Audio Bronze Center
Video: Projector: Hitachi PJ-TX100 HD-Ready Screen: Beamax High Contrast 72 " Cables and Interlinks by: Oehlbach, Monster, Microsoft and Profigold

mikeske

Mooie merchandise die je bij hebt, zeker die Spider Man kist  :o
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5

joostpolletje

Citaat van: S. Versteeg op augustus 11, 2006, 04:45:32
Koop nou eens nieuwe speakers joh ;)

Ja ik kan het niet laten :) Tis verslavend

Citaat van: mikeske op augustus 11, 2006, 07:16:19
Mooie merchandise die je bij hebt, zeker die Spider Man kist  :o

JA dankje, Het is echt mooi spul. Ik ben er ook goed blij mee :)

eazyQ

Joost, had je zelf een paar maanden geleden kunnen bedenken dat dit virus je zo te pakken zou nemen?
Wel gaaf hoor, die speciale sets.
Al enig idee wanneer de keffertjes komen?
En heb je al e.e.a. aan bananen enzo besteld op de hifisupply powerbuy hier, want strax op je QED kabels moeten natuurlijk wel goede pluggen. 5 speakers = 20bananen en evt nog 10 spades voor het vervangen van de stukjes koper die waarschijnlijk op de bi-wire connecties van je keffertjes zitten.

mikeske

ik kan ook voor mooie bananen zorgen  ;)

joostpolletje

Citaat van: eazyQ op augustus 14, 2006, 17:00:52
Joost, had je zelf een paar maanden geleden kunnen bedenken dat dit virus je zo te pakken zou nemen?
Wel gaaf hoor, die speciale sets.
Al enig idee wanneer de keffertjes komen?
En heb je al e.e.a. aan bananen enzo besteld op de hifisupply powerbuy hier, want strax op je QED kabels moeten natuurlijk wel goede pluggen. 5 speakers = 20bananen en evt nog 10 spades voor het vervangen van de stukjes koper die waarschijnlijk op de bi-wire connecties van je keffertjes zitten.

Dit had ik niet verwacht nee :) Maar heb het echt goed te pakken!
Ik krijg vrijdag vakantie, Ga ik volgende week op vakantie en daar ff het een en ander luisteren, week daarna heb ik nog vakantie en ga ik in de buurt eens luisteren. En naar mijn vakantie, rond begin september wil ik tot aanschaf overgaan!
Ik regel op dit moment een QED powerbuy op dvd.nl Hier ga ik mijn kabels, en airlocs aanschaffen.

Citaat van: mikeske op augustus 14, 2006, 18:40:14
ik kan ook voor mooie bananen zorgen  ;)
Chiquita?

eazyQ

Houdt wel rekening met het feit dat airlocks als je ze eraf sloopt niet opnieuw gebruikt kunnen worden. Zolang je kabels gewoon los liggen geen probleem, maar zodra je de kabels door een pijp oid moet trekken of door een kleine opening moet halen blijken airlocks ineens erg onhandig.

Dan zijn bananen, die wel herbruikbaar zijn een stuk handigere oplossing.

joostpolletje

Citaat van: eazyQ op augustus 15, 2006, 08:56:49
Houdt wel rekening met het feit dat airlocks als je ze eraf sloopt niet opnieuw gebruikt kunnen worden. Zolang je kabels gewoon los liggen geen probleem, maar zodra je de kabels door een pijp oid moet trekken of door een kleine opening moet halen blijken airlocks ineens erg onhandig.

Dan zijn bananen, die wel herbruikbaar zijn een stuk handigere oplossing.

Ben ik van op de hoogte ja, Dit kan eenmaal gebruikt worden. Zal eens kijken naar bananen

eazyQ

Voel je je trouwens al wat beter of ben je ngo ziekig vandaag?
Natuurlijk een mooi excuus om eens goed na te denken over je keffertjes of je geld ervoor vast te gaan tellen, zodat je weet hoeveel je nog mist.