HT-Room Polletje (Foto update Oktober 2009 / Verhuizing)

Gestart door joostpolletje, april 22, 2006, 14:36:49

Vorige topic - Volgende topic

-Freek-

Citaat van: joostpolletje op november 13, 2006, 08:49:37
Inmiddels zijn de QED kabels aangesloten.
Is er verschil te horen ivm. je oude kabels?

joostpolletje

Citaat van: JKI op november 13, 2006, 08:53:26
Is er verschil te horen ivm. je oude kabels?

Dit vind ik moeilijk te beoordelen..
Ik heb maar twee dagen met de oude gespeeld met deze speakers. dus heb niet echt een vergelijking..
Misschien koop ik nog een stukje om te testen.
Ik ga zoiezo nu even met de Spellbinder vergelijken, omdat ik wel benieuwd ben naar verschillebn
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Rob Eric Blank

Citaat van: joostpolletje op november 13, 2006, 08:57:31
Dit vind ik moeilijk te beoordelen..
Ik heb maar twee dagen met de oude gespeeld met deze speakers. dus heb niet echt een vergelijking..
Misschien koop ik nog een stukje om te testen.
Ik ga zoiezo nu even met de Spellbinder vergelijken, omdat ik wel benieuwd ben naar verschillebn
Dus wel lastig om verschillen te horen?
Ik denk dat Qed juist een fijne kabel zal zijn in jouw combinatie, de spellbinder heb ik geen ervaring mee.

joostpolletje

Citaat van: Rob Eric Blank op november 13, 2006, 13:18:12
Dus wel lastig om verschillen te horen?
Ik denk dat Qed juist een fijne kabel zal zijn in jouw combinatie, de spellbinder heb ik geen ervaring mee.

Nouw..
Dat komt omdat ik niet echt heb kunnen vergelijken.
Daarom heb ik de spellbinder gevraagd voor het testen
Ik heb het gevoel dat ik hierna een warmere reciever moet nemen.. Ipv de Pioneer.
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Rob Eric Blank

Citaat van: joostpolletje op november 13, 2006, 15:11:15
Nouw..
Dat komt omdat ik niet echt heb kunnen vergelijken.
Daarom heb ik de spellbinder gevraagd voor het testen
Ik heb het gevoel dat ik hierna een warmere reciever moet nemen.. Ipv de Pioneer.
Dat kan ik je zeker aanraden een warmere receiver. Alleen welke......Wat voor soort geluid wil je?

joostpolletje

Citaat van: Rob Eric Blank op november 13, 2006, 17:09:37
Dat kan ik je zeker aanraden een warmere receiver. Alleen welke......Wat voor soort geluid wil je?

Heb in tilburg (powerbuy) even snel de Marantz SR7100 en Denon 3806 op de KEF iQ7 gehoord..

Ik wil een helder, detail rijk, muziekaal, strak geluid/

P-1

Wanneer krijgen we nieuwe plaatjes en een verhaaltje joost? ;D

joostpolletje

Ja je hebt gelijk ik moet dit eens goed aanpassen..
Ik zal van het weekend aan de slag gaan..

joostpolletje

mikeske

Damn, jij hebt echt wel veel Merchandise en Gift-sets  :o
Veel succes ook met de upgradeplannen   :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

P-1

Nou Joost dat werd wel tijd zeg ;D
Ziet er goed uit!! Succes met de upgrades :)

joostpolletje

Mike,
Dankje Ik ben aardig aan het doorgaan met mijn verzamelin ja :)

Upgradeplannen worden natuurlijk ook fantastisch!

P-1
Verhaaltje heb ik alleen niet :)

brimbrammer

joostpolletje

-Freek-

Het ziet er heel erg mooi uit! Maar is het niet een beetje irritant dat die iQ3's zo ongeveer in je oor staan?

Bant

Je hebt een erg goede filmsmaak moet ik zeggen :D. Vooral die scarface poster is echt prachtig. Gelukkig heb ik zelf ook een mooie, maar die van jou is wel erg strak!

joostpolletje

Ik hou meer van Z/W posters...

MAar wel tof!

joostpolletje

Ik ga verhuizen..
Eindelijk kan ik gaan werken aan mijn Dedicated HT-Slaapkamer  O0

Foto's gaan uiteraard volgen!!

mikeske

Citaat van: joostpolletje op januari 31, 2007, 08:48:48
Ik ga verhuizen..
Eindelijk kan ik gaan werken aan mijn Dedicated HT-Slaapkamer  O0

Foto's gaan uiteraard volgen!!

Dat is goed nieuws  :)

Waar ergens ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

joostpolletje

Citaat van: mikeske op januari 31, 2007, 21:28:51
Dat is goed nieuws  :)

Waar ergens ?

Nog steeds in mijn geliefde dorpje..
Met ouders mee nog he. Komen paar upgrade's weer aan dan.

Peter dikkeprima

Citaat van: joostpolletje op februari  1, 2007, 08:38:44

je verhuist maar weer met je ouders?  ??? Hoe oud ben je eigenlijk? ::)

-Freek-

Citaat van: joostpolletje op februari  1, 2007, 08:38:44
Ik zou dit zien als dé kans om op kamers te gaan!

joostpolletje

Ik ben pas 20-Jaar..
Kamers zal me nooit bevallen!

jOzh

Joost, zou je eens wat kunnen zeggen over de Monster xbox 360 component kabel? Zie je verschil met de standaard meegeleverde kabel? Ik twijfel of dit een goeie upgrade zou zijn, vooral omdat ik ook vrij veel HD materiaal via de xbox stream.
TV Panasonic TX-P50VT60
Receiver Arcam AVR360 | Streaming Nvidia Shield | CD Marantz CD-17mkII M
Speakers B&W 603s3 | B&W LCR 600s3 | B&W M1

joostpolletje

Citaat van: jOzh op februari  5, 2007, 12:56:10
Joost, zou je eens wat kunnen zeggen over de Monster xbox 360 component kabel? Zie je verschil met de standaard meegeleverde kabel? Ik twijfel of dit een goeie upgrade zou zijn, vooral omdat ik ook vrij veel HD materiaal via de xbox stream.

Ik heb er eens een stukje review over geschreven..

Een paar dagen in bezit
Joost van de Pol, Renswoude
Zaterdag 27 mei 2006 om 11:46 uur.

Zojuist de Monster Game Kabel binnen gekregen!! Ik haalde het uit de doos, Ik voelde, Ik keek, en wist het kwaliteit!! Duidelijke zaak! Wat een geweldig spul om te zien weer.. Beter dan die standaard component kabel..

Snel uitpakken!

Ondertussen nog steeds glimlach op me gezicht.

Ik klik de optische kabel in het plugje.. Wat zit dat strak, eerst floepte de optische kabel er altijd uit. Verleden tijd dacht ik.
Zo nu me meubel even naar voren rijden, en alles ff lekker klaarmaken om lekker te gaan gamen..

Ik was al vrolijk van de verpakking en het product..
Toen maar even Fifa gespeeld.. Net wat meer kleur ,diepte en mooiere plaatjes op het scherm? Het geluid heeft ook net wat meer kracht. Details vielen me op die er voorheen nog niet echt waren. Al met al ben ik heel erg tevreden over het product, en is het zijn geld dubbel en dwars waard!

zie Consoleshop.nl