Audio Analogue Meastro cd 96/24

Gestart door ener, april 16, 2006, 18:03:04

Vorige topic - Volgende topic

ener

Wie heeft er ervaring met dit merk en is het merk duurzaam. Zeer solide gebouwd 20kg.
Heb nu een musical fidelity a2cd, zou de verbetering groot zijn?

http://www.audioanalogue.com/eng/maestrocd.php

marcelvandekamp

hallo,

Ik heb de meastro nu alweer 2,5 jaar, en ben er erg tevreden over. 1x problemen gehad met het loopwerk
, en dat is dankzij de dealer, perfect opgelost De dealer kwam de speler, 1 dag nadat ik gebeld had, ophalen. Ter vervanging kreeg ik tijdelijk zijn demo exemplaar meastro. 1 rare eigenschap heeft hij wel, als je de lade sluit zonder CD dan gaat hij 3x opspinnen voordat ie stopt. Ik heb hierover ook een mail gestuurd naar AA in italie, en zij verzekerden me dat het geen kwaad kan. Maar ik laat gewoon altijd een schijfje erin zitten, dus heb ik het nooit. De klank bevalt me uitstekend. Ook handig is de digitale loop mogelijkheid. Ik gebruik de behringer ultracurve (tbv accoustiek correctie) in het digitale loop, en is voor mij de perfecte oplossing.

met vriendelijke groet,

marcel

ener

Morgen ga ik de speler ophalen hij is gebruikt maar ik mag de speler een week uitproberen en ben vol verwachting of hij mijn speler (musical fidelity a2cd zal verbeteren. De rest van mijn set een primare spa 21 en audio physic yara speakers.

ener

Nou de cd speler overtrefd mijn verwachtingen zo mooi ruimtelijk beeld er wordt neergezet. Tevens hoor ik erg veel details die ik nog nooit gehoord heb. Vrouwenstemmen worden zeer mooi weergegeven je hebt het idee er zelf bij te zijn.

dre73

heb je ook een vergelijking met andere spelers gedaan?
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

DA BoSS

Citaat van: marcelvandekamp op april 19, 2006, 21:44:48
1 rare eigenschap heeft hij wel, als je de lade sluit zonder CD dan gaat hij 3x opspinnen voordat ie stopt. Ik heb hierover ook een mail gestuurd naar AA in italie, en zij verzekerden me dat het geen kwaad kan.

doet die van mij ook, kan idd geen kwaad 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Ground 16v

Ik heb zijn voorganger (die in de zelfde behuizing als de pagganini van destijds..) Wat een lekkere speler is dit...

tweede hands gekocht 5 jaar oud en speeld perfect!.. alleen mijn afstandbediening is zo'n cheap plastic ding?????... terwijl die van mijn puccini super solide en massief is... jammer verder geen min puntjes gevonden...
- Analogue Audio Puccini SE +Analogue Audio Meastro CD 24/96 (en tevens Dac voor de sony bravia blue ray speler)
-sony bravia blue ray- Sony Bravia kdl-40nx720f 
-Klipsch Rf7

ener

Ik ben echt super tevreden over de audio analoge meastr 96/24 big block cd speler,
nadat ik de netstekker andersom in de voeding heb gestoken hoor ik nog meer details en vooral meer rust in het weergeven. Ik kan op zeer luide nivo's spelen zonder luistermoe te worden. Ik het hoog is de speler nooit scherp en in het laag superstrak.

dre73

ik vond hem zeker in `t hoog zeer goed(de rest ook)ik had hem vergeleken met de primare cd21(mijne),en vond deze vrij scherp klinken tov de audio analogue,wat mij erg dwars zit zijn de verhalen dat ze nogal eens kapot gaan :-\
Gryphon Atilla,Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

ener

Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad en bij mij is er alleen bekent dat er bij iemand een keer een loopwerk defect is gegaan. De mijne is ongeveer drie jaar jong en heb deze speler pas 2e hands gekocht met 1 jaar garantie.