@home mail via windows mobile 5??

Gestart door Teejoo, april 14, 2006, 16:11:12

Vorige topic - Volgende topic

Teejoo

Hoi,

Ik heb op mijn werk een probleemje met een @home email account op een QTEK 9100 smartphone van mijn baas. Hij kan wel mail ontvangen, maar niet verzenden. GSM provider is vodafone. Zelfs gebruik ik een planet account, en kan zowel ontvangen als zenden.(KPN)
Kan iemand mij zeggen wat de juiste instellingen moeten zijn voor @home mail via gprs op te halen? Dan kan ik dit volgende week checken.

BOUBOU

Citaat van: Teejoo op april 14, 2006, 16:11:12
Hoi,

Ik heb op mijn werk een probleemje met een @home email account op een QTEK 9100 smartphone van mijn baas. Hij kan wel mail ontvangen, maar niet verzenden. GSM provider is vodafone. Zelfs gebruik ik een planet account, en kan zowel ontvangen als zenden.(KPN)
Kan iemand mij zeggen wat de juiste instellingen moeten zijn voor @home mail via gprs op te halen? Dan kan ik dit volgende week checken.

Probeer het volgende eens in te stellen bij de server voor het verzenden van E-mail.

authsmtp.vodafone.nl

Volgens mij verzend je namelijk de mail via de smtp van de netwerk aanbieder....

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Teejoo

Bedankt. Ik ga het eens proberen. Gek genoeg lukt het wel via het kpn netwerk met de @home server.