rdebruin's Sonus Faber HT Set

Gestart door Richard70…, april 9, 2006, 23:33:13

Vorige topic - Volgende topic

Peerless Monster

Citaat van: BOUBOU op april 18, 2006, 21:09:36
Ik gok Peerless   >:D

Nee hoor ;).
Ik hap niet makkelijk  :P
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Dirkie

Een velodyne verkoop je niet... Die verhuur je toch gewoon... voor de resterende garantie. En na de garantie periode verkoop je hem voor 1 euro.  >:D

Richard70…

Ben ik even een dagje gaan werken blijkt dat mijn topic ineens hot news is. ;D
Maar nou weet ik nog niet hoe het zit. Veronderstel ik koop de 2dehands DD18 en hij is via een dealer van BB&G geleverd word ik dan geholpen of laten jullie me "in de kou staan"
Beeld; JVC NZ8. Stewart Firehawk masking screen  . Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K IW500 , center M&K IW500, Surround M&K S150. Subwoofer .M&K X15+
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo z9x8k

bmateijsen

Het antwoord vind je hierboven...

Richard70…

Beeld; JVC NZ8. Stewart Firehawk masking screen  . Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K IW500 , center M&K IW500, Surround M&K S150. Subwoofer .M&K X15+

Richard70…

Citaat van: patrick_vdb op april 18, 2006, 19:51:53
Hi,

Zullen we het weer verder tot de set van Richard beperken? Garantieperikellen kunnen elders, in een andere topic besproken worden ;)

mvrg

Patrick

Geeft niet hoor Patrick ik ben er zelf mee begonnen ::)

Richard70…

Citaat van: bmateijsen op april 18, 2006, 08:01:17
Garantie is niet overdraagbaar. Daarnaast lijkt het erop dat die DD-18 niet via BB&G komt.

Groet Bjorn

Even voor de volledigheid de DD-18 komt wel bij jullie vandaan, d.w.z  via W en W audio in Enschede

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Richard70…

Citaat van: DA BoSS op april 19, 2006, 22:30:46
Mogen we je al feliciteren?

8)

Nee dat nog niet. ;D AL hoewel mag altijd natuurlijk 8)

Richard70…

Ik heb de verkoper net een mailtje gestuurd dat ik een apparaat van 3000 eurie niet zonder garantie koop ook al is tie maar een paar maanden oud.
Dus mocht hij niet ineens gigantisch gaan dalen met zijn prijs >:D dan neem ik gewoon een DD-12 via audio exellence ;)

DA BoSS

da's pure humor...
;D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

R

Citaat van: rdebruin op april 19, 2006, 22:38:32
Ik heb de verkoper net een mailtje gestuurd dat ik een apparaat van 3000 eurie niet zonder garantie koop ook al is tie maar een paar maanden oud.
Dus mocht hij niet ineens gigantisch gaan dalen met zijn prijs >:D dan neem ik gewoon een DD-12 via audio exellence ;)

Lijkt me een prima keuze. Wat er ook uit komt, feli O0

bmateijsen

Citaat van: rdebruin op april 19, 2006, 22:29:29
Even voor de volledigheid de DD-18 komt wel bij jullie vandaan, d.w.z  via W en W audio in Enschede

Ik kon niet helemaal goed het serienummer zien, maar jammer dat hij hem alweer weg doet..

Boontje

Citaat van: rdebruin op april 19, 2006, 22:38:32

Bjorn, ik heb nog geen duidelijk antwoord gezien op bovenstaande vraag van Richard. "het antwoord vind je hierboven" vind ik vaag daar je niet echt een super contreet antwoord heb gegeven.  >:(

Is dit een ja of een nee? (zonder mitsen en maren) dan is het voor iedereen duidelijk of men als 2e (3e, 4e etc) koper met garantie bij jullie kan aankloppen.
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

bmateijsen

Jongens ik val niet graag in herhaling, zeker niet wanneer het antwoord gewoon in dit topic staat.

Ik heb gezegd dat wij als bedrijf nooit iemand in de kou laten staan... en dat geldt voor onze dealers ook.

Groet Bjorn

Citaat van: Boontje op april 20, 2006, 18:12:59
Bjorn, ik heb nog geen duidelijk antwoord gezien op bovenstaande vraag van Richard. "het antwoord vind je hierboven" vind ik vaag daar je niet echt een super contreet antwoord heb gegeven.  >:(

Is dit een ja of een nee? (zonder mitsen en maren) dan is het voor iedereen duidelijk of men als 2e (3e, 4e etc) koper met garantie bij jullie kan aankloppen.

Peerless Monster

Citaat van: bmateijsen op april 20, 2006, 20:11:44
Jongens ik val niet graag in herhaling, zeker niet wanneer het antwoord gewoon in dit topic staat.

Ik heb gezegd dat wij als bedrijf nooit iemand in de kou laten staan... en dat geldt voor onze dealers ook.

Groet Bjorn

Om je even te quoten Bjorn,

Citeerwe laten niet iemand zomaar in de kou staan (wanneer het product via ons is aangekocht of gelopen).]we laten niet iemand zomaar in de kou staan (wanneer het product via ons is aangekocht of gelopen).

Dat woordje "zomaar" heeft velerlei betekenissen in deze. In bovenstaande zeg je nooit.
Dus dat maakt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk nu ;).
Ik denk dat de vragen nu niet meer hoeven en dat het nu duidelijk is wat voor service BBG verleent!
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Draiz

Sonus Faber                                           Nord Ost                               Lexicon           Chord           Tag Mclaren       Velodyne   
Cremona Auditors + Center       Red Dawn + Super Flatlines  + Tyr            MC12          SPM 1900           CDT20R             DD12

Richard70…

Ik denk dat ik Bjorn wel begrijp ;D
Je kunt niet de garantie claimen maar er zal wel heel coulant mee om gegaan worden.
Ik heb de verkoper van de DD-18 een voorstel gedaan waar hij tot nu toe niet echt happig op is geweest. (had ik zelf ook niet gedaan) >:D
Hij heeft tot maandag de tijd om te beslissen zoniet bestel ik maandag een DD-12 bij Audio exellence.

Audiofiel

Denk ik een topic te openen van iemand zijn set, zie ik 3 pagina's geneuzel over garantie. :-X

Wat een k*ldiscussie is dat. Je hebt op een product dat in Europa wordt geleverd garantie door ofwel de dealer ofwel de importeur (die de fabrikant daarmee vertegenwoordigt). Als wettelijke grondslag gelden daarbij de regels in het land van verkoop, niet die van de overzeese fabrikant. Dus iedereen die een probleem heeft met een dealer/importeur over een product waarop nog garantie rust, heeft het gelijk aan zijn kant. Alle beperkingen daarop (zoals 1e eigenaar) zijn bij Nederlandse wet naar mijn weten niet rechtsgeldig. Dat een importeur zegt dat hij niemand in de kou laat staan, vind ik overigens een goede zaak. Helemaal netjes zou ik het vinden als deze zou zeggen dat daarvoor ook geen kosten zullen worden gerekend, anders krijg je nog vervelende situaties. In principe is de garantieafwikkeling in het betreffende land een probleem voor de importeur zelf, die dat moet regelen met de fabrikant. En als de fabrikant niet meewerkt, dan mag de consument niet de dupe worden en valt het dus onder het bedrijfsrisico. ;)

Maar ik wil graag besluiten met mijn complimenten voor de mooie set van rdebruin. Je bent lekker bezig en als ik hoor over de geplande upgrade van de Denon receiver naar de Meridian apparatuur, dan zul je hier nog een heleboel plezier aan gaan beleven. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Richard70…

Dank je Audiofiel ;D
Wat mij betreft is het garantie geneuzel nu ook voorbij.
De verkoper heeft zoiezo nog niet gereageerd.
Nu heb ik een demokastje gemaakt van de werkelijke grote van de DD-18 en ik denk dat ik toch een beetje schrik van de werkelijke grote. :o

mradem

Lol ja het zijn flinke kasten. Maar dan heb je ook wat ;D .

Audiofiel

Citaat van: mradem op april 22, 2006, 14:46:46
Lol ja het zijn flinke kasten. Maar dan heb je ook wat ;D .

Dan zet je toch geen driezitsbank maar slechts 1 stoel in je huiskamer? :-X ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Richard70…

Citaat van: Audiofiel op april 22, 2006, 16:21:14
Dan zet je toch geen driezitsbank maar slechts 1 stoel in je huiskamer? :-X ;D

;D

Richard70…

Gisteren de knoop defenitief door gehakt en de DD-12 bestelt bij Audio exellence. O0
Nu maar hopen dat hij op vooraad is dan heb ik hem volgende week in huis ;)

bmateijsen

Citaat van: rdebruin op april 23, 2006, 09:23:13
Gisteren de knoop defenitief door gehakt en de DD-12 bestelt bij Audio exellence. O0
Nu maar hopen dat hij op vooraad is dan heb ik hem volgende week in huis ;)

8)

Levering zal waarschijnlijk over 7-10 dagen zijn ;)