Calibratie & garantie

Gestart door sinterklaasje, november 16, 2002, 10:58:33

Vorige topic - Volgende topic

sinterklaasje

Ik ben onlangs eens gaan kijken naar tv's in enkele speciaal-zaken. Prachtige toestellen en veel info gekregen. 'tis toch wel net iets anders dan lezen op 't internet!

... natuurlijk heb ik toen ISF calibratie ook ter sprake gebracht. Beide zaken hadden er nog nooit van gehoord, maar zouden eens kijken op deze site wat ze er van vinden. Echter de eerste vraag waar een van de mensen mee kwam is hoe 't dan zit met de garantie?

Stel je laat een Loewe tv calibreren - betekent 't dan dat je je 2 jaar garantie kwijt bent?!!

alvast bedankt,
mischa

B. Kuiper

Kan niet in de policies van bedrijven kijken natuurlijk, maar het lijkt me heel erg sterk. Aangezien er hardwarematig niets gemodificeerd wordt en de calibratie gebruik maakt van de middelen van de weergever.

Het meest ingrijpende wat je TV gaat meemaken is het bevestigigen van de Sencore tracker op het scherm(maar doet geen pijn en is dus ook niet invasief).

Laat ik het zo stellen, als mijn BBtv onverhoopt morgen kaduuk zou gaan en het is een garantiezaak dan is mijn enigste angst dat ik weer opnieuw moet laten calibreren.

Bas
"Always a little further"

J.A.F._Doorhof

Garantie is geen enkel probleem.
Ten eerste weten we wat we doen, het ISF is wereldwijd ZEER hoog aangeschreven, dat mensen het niet kennen is meer hun probleem dan een echt probleem.

Zoals al aangegeven wordt er hardware matig niets veranderd aan de TV, de TV zal eerder langer mee gaan dan korter.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

MrPink

Citeer...maar doet geen pijn en is dus ook niet invasief...
LOL!

Groetjes,
Oscar

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Laat dit vak leeg alsjeblieft:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:

Wat is de afkorting voor high dynamic range:
Hoeveel is 20 plus vijf min een:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken