Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Bama

Maar het is wel een koopje al weet ik niet waarom ze gespoten zijn, misschien was er wel een heftige reparatie?

r_flagg

Ja klopt,
Er zaten krassen op en men wilde ze smetteloos kunnen aanbieden.
Geloof dat er een "audi"kleur op kwam.
Augustus vorig jaar hier al over gesproken naar aanleiding van een luistersessie G4 .... die er ook nooit van gekomen is helaas...  :(

Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

Bama

Ik vind persoonlijk de g3 de best klinkende uit de serie.

r_flagg

Ik heb persoonlijk NOG STEEDS geen G-serie kunnen beluisteren

De B1 wel al mogen beluisteren en dat klonk al erg mooi
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

Bama

#19804
In mijn nieuwe huis had het veel beter uit gekomen, kamer is nu bijna 2x zo groot maar ben zelf ook wel fan geweest.

r_flagg

Bama !!
Grote vriend van me, hoe is het ?  ;D
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

Bama


Maximus_Aurelius

Quote from: fietser on April 15, 2021, 13:00:16
Heb ook geen beste ervaringen net de communicatie.

Hier idem. Dat kan echt vele malen beter.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

pacific

Zo ze staan eindelijk. Transport was drama  zouden maandag komen maar dat is helemaal fout gegaan. Gelukkig zijn ze er nu.

Nu genieten [emoji39]

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk


AudioEnZo

Prachtige luidsprekers! Geniet ervan [emoji1303]

brt

Een Audioquest Tornado HC voor op mijn Line Magnetic 219IA en een AQ Blizzard voor op mijn dac. Geweldige upgrade!
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Richi

Quote from: pacific on April 16, 2021, 15:06:20
Zo ze staan eindelijk. Transport was drama  zouden maandag komen maar dat is helemaal fout gegaan. Gelukkig zijn ze er nu.

Nu genieten [emoji39]

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Zo, dat zijn flinke jongens! Klinken ze ook zo?
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Richi

Quote from: brt on April 16, 2021, 15:45:00
Een Audioquest Tornado HC voor op mijn Line Magnetic 219IA en een AQ Blizzard voor op mijn dac. Geweldige upgrade!
Cool! Wat had je hiervoor? Ben ook aan het denken om AQ netkabels aan te schaffen, maar hik een beetje tegen de uitgave aan.  :wacko:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

pacific

Quote from: Richi on April 16, 2021, 15:45:56
Zo, dat zijn flinke jongens! Klinken ze ook zo?
Dat valt best mee. Vooral erg schoon en snel. Erg verfijnd ook. Zijn geen Wilson Audio [emoji39]

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk


bmateijsen

Quote from: r_flagg on April 15, 2021, 11:45:30
Ja, had ik ook al gezien.
Mooie kleur gespoten trouwens
Had al gereageerd maar geen reactie terug .....  helaas

Ik ken AudioXperience heel goed en zijn juist super met communicatie. Bel ze gewoon als je echt interesse hebt.
Martijn en Erik denken altijd super mee.

Valkyrie

Quote from: pacific on April 16, 2021, 15:06:20
Zo ze staan eindelijk. Transport was drama  zouden maandag komen maar dat is helemaal fout gegaan. Gelukkig zijn ze er nu.

Nu genieten [emoji39]

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Wauw!!! :wub:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

brt

Quote from: Richi on April 16, 2021, 15:47:03
Cool! Wat had je hiervoor? Ben ook aan het denken om AQ netkabels aan te schaffen, maar hik een beetje tegen de uitgave aan.  :wacko:

Had hiervoor zelf made kabels van C&D die weer over mijn Power Cord van Chord Company gingen. Deze zitten nu op de switch en de streamer waarmee ik op die plekken dus ook upgrade heb. Vooral op de dac vind ik de stap groot!
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

vergeerr72

Quote from: brt on April 16, 2021, 16:01:36
Had hiervoor zelf made kabels van C&D die weer over mijn Power Cord van Chord Company gingen. Deze zitten nu op de switch en de streamer waarmee ik op die plekken dus ook upgrade heb. Vooral op de dac vind ik de stap groot!
Ik deel de ervaring dat de Sonnet erg gevoelig is voor netsnoeren.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Graphtuner

mooie aankoop pacific! ik zou wel doodsangsten uitstaan om zoiets te transporteren...
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

brt

Quote from: vergeerr72 on April 16, 2021, 18:22:41
Ik deel de ervaring dat de Sonnet erg gevoelig is voor netsnoeren.

Het was echt een onverwacht grote stap met de Blizzard op de Sonnet.
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

pacific

Quote from: Graphtuner on April 19, 2021, 09:09:10
mooie aankoop pacific! ik zou wel doodsangsten uitstaan om zoiets te transporteren...

Ja dat was het ook hoor. Tevens zijn ze op meerdere dagen aangeboden waardoor ze dagen in de vrachtwagen hebben rond gehobbeld helaas.

fugazi_2009

Quote from: pacific on April 19, 2021, 09:38:23
Ja dat was het ook hoor. Tevens zijn ze op meerdere dagen aangeboden waardoor ze dagen in de vrachtwagen hebben rond gehobbeld helaas.

Als ze goed verpakt zijn, en dat waren ze volgens mij in dit geval, dan kan dat niet zo kwaad. Mijn speakers zijn recent uit Spanje gekomen en hebben ook een hele weg afgelegd, geen centje pijn.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

pacific

Quote from: fugazi_2009 on April 19, 2021, 11:50:39
Als ze goed verpakt zijn, en dat waren ze volgens mij in dit geval, dan kan dat niet zo kwaad. Mijn speakers zijn recent uit Spanje gekomen en hebben ook een hele weg afgelegd, geen centje pijn.

De speakers heb ik gekocht als niet in perfecte staat. Maar hebben tijdens tranport toch wel wat kleine krasjes opgelopen door het feit dat je niet kan voorkomen dat verpakkingsmateriaal tegen de behuizing aan schuurt en bij Pianolak zie je dat meteen.

Maar nogmaals dat risico wist ik en ze zien er goed uit alleen moeten ze een keer gepolijst en bijgewerkt worden maar dat laat ik doen als we verhuisd zijn. Voor nu gaan we eerst genieten :)

fugazi_2009

Quote from: pacific on April 19, 2021, 11:59:55
De speakers heb ik gekocht als niet in perfecte staat. Maar hebben tijdens tranport toch wel wat kleine krasjes opgelopen door het feit dat je niet kan voorkomen dat verpakkingsmateriaal tegen de behuizing aan schuurt en bij Pianolak zie je dat meteen.

Maar nogmaals dat risico wist ik en ze zien er goed uit alleen moeten ze een keer gepolijst en bijgewerkt worden maar dat laat ik doen als we verhuisd zijn. Voor nu gaan we eerst genieten :)

Dat is wel zonde ja. Bij mij hadden ze de speakers eerst helemaal in plastic gewikkeld en toen in het piepschuim in het krat. En bij Avalon liggen ze dan op hun achterkant in het krat, dat gaat heel goed.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

pacific

Quote from: fugazi_2009 on April 19, 2021, 12:15:21
Dat is wel zonde ja. Bij mij hadden ze de speakers eerst helemaal in plastic gewikkeld en toen in het piepschuim in het krat. En bij Avalon liggen ze dan op hun achterkant in het krat, dat gaat heel goed.

Ach voor de prijs waar ik ze voor gekocht heb maak ik mij daar minder druk om. Als we verhuisd zijn kan ik kiezen of ik ze wil laten spuiten of dat ik ze laat bijwerken door een Pro.

Als je op een afstand kijkt zien ze er fantastisch uit.